Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Yleiskeskustelu 3 - Sivu 14

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.04.2010 09:37

Lainaus: Iiriva

Minä en kyllä usko, että mikään mallitoimisto ottaisi häntä omille listoilleen.

Jotkut voisivat. Melkein kuka tahansa voi avata oman mallitoimiston. Minäkin avasin jo pari vuotta sitten. Sen nimi on Mallitoimisto F. Uulalaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.04.2010 10:18
Voi voi Veskiä, minäkin kävin nyt bongaamassa, ja oli kyllä LEMPIÄ. :'D Hei, ja se haluaa että naiset tekstaa tai tulee käymään. Parasta oli kuitenkin "Henkivartija" ja "Yksityisetsivä" kohdassa koulutus. Mitä hittoa?
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.04.2010 10:45

Lainaus: Heetteri

Parasta oli kuitenkin "Henkivartija" ja "Yksityisetsivä" kohdassa koulutus. Mitä hittoa?

Joo mää naureskelin isse ihan samaa, sellai pienonen wtf Ja ikäänkuin se olis ollut jossain TEAKissa nätypuolella, ehei mää en kyllä ainaka aiokka uskoa Pikkasen utopistista meininkiä sanon vaan. Ja hyi olokhon se on pyöriny jossain Kokkolassa ja Toholammilla eli aika lähellä meikäläisen kotinurkkia -.-
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 15.04.2010 11:07

Parasta oli kuitenkin "Henkivartija" ja "Yksityisetsivä" kohdassa koulutus. Mitä hittoa?

No tiedä häntä... Periaatteessa vartijan peruskurssi (Joka siis kestää 40 tuntia) antaa edellytykset toimia henkivartijana... Kertoopi teille myöskin "henkivartijan koulutuksen" saanut jyrsijä
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.04.2010 11:37

Voi voi Veskiä, minäkin kävin nyt bongaamassa, ja oli kyllä LEMPIÄ. :'D

KAikki on lempiä hyvässä seurassa.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.04.2010 20:04
Herran motto taitaa olla: Kaikki on hyvää lempiä, mä lempin kaikkea HYVÄÄ!

Repikäämme hyvää lempihuumoria
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2010 20:54
No nyt mä löysin ton. Miten helvetissä joku on muka ehtinyt tehdä elämässään kaikkea väittämäänsä? Ja miten tuo hyypiö on onnistunut naruttamaan kavereiksi noin hyvän näköisiä naisia?
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.04.2010 22:36

Lainaus: poison

Ja miten tuo hyypiö on onnistunut naruttamaan kavereiksi noin hyvän näköisiä naisia?

Varmaan lähestynyt sähköpostitse/irc-galleriassa tms. Ja kysynyt "muistatko mua? " LOL
Tämä kaverini havahtui kun linkkasin hälle muistiinpanoni "kuinka kuolematon lausahdus 'Mulla on Hyvää' sai alkunsa"...varmaan poisti samantien kaverilistalta, siis veskin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2010 22:44
Minä en kyllä silti niin millään tajua, miten tuolla naamalla ja käyttäytymisellä voisi mitenkään "napata".
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2010 22:47

Lainaus: MustaHukka

.varmaan poisti samantien kaverilistalta, siis veskin

Näkyypä tuolla noita "kavereita" piisaavan . Pitäisköhän munkin vaihtaa varkku-luukkiin?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit