Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.05.2010 20:56
Olen katsellut joskus noita jaksoja. Ne ovat ihan viihdyttäviä. Jos olisin Ämpäripää, takaan ja alleviivaan, ettei minulla ei olisi minkään valtakunnan ämpäriä päässäni. Hävettäisi liikaa. Samasta syystä (vaikka edellytyksiä olisikin), en ole myöskään Batman, Teräsmies enkä He-Man.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2010 22:48

Lainaus: kuopassa

He-Man.

Tämän kanssa on turha häpeillä, minulla on vahva tunne siitä että punaiset karvaspeedot ovat nouseva muoti Suomessa. Vähän niin kuin miesten legginsit Ruotsissa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.05.2010 22:56

Lainaus: Nordis

Vähän niin kuin miesten legginsit Ruotsissa

Tulihan noita nähtyä 80-luvulla, sukkahousu-hevimiehillä. Itse en tosin sellaisia omistanut
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.05.2010 22:32
Huh huh miten huono vampyyri sarja subtv:lla alkoi, "Moonlight" niminen True Blood on hyvä mutta tuo on kylläsellaista paskaa näin ekan jakson perusteella ainakin :S
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2010 23:07

Lainaus: Fenrisulfur

Huh huh miten huono vampyyri sarja subtv:lla alkoi

Minä taas pidän, olen katsellut noi jaksot jo aikaa sitten netissä - onhan toi ihan erilaine verrattuna True Bloodiin, mutta ihan mukavaa viihdettä. Vähän sellainen C.S.I. -henkinen vampyyrisarja. Mutta makunsa kullakin.
  • Lähetetty: 21.05.2010 23:14

Lainaus: Miss Angel

Vähän sellainen C.S.I. -henkinen vampyyrisarja

No sitä se varmasti on, mutta empä pidä c.s.i:stakaan.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2010 23:20

Lainaus: Miss Angel

Minä taas pidän, olen katsellut noi jaksot jo aikaa sitten netissä - onhan toi ihan erilaine verrattuna True Bloodiin, mutta ihan mukavaa viihdettä. Vähän sellainen C.S.I. -henkinen vampyyrisarja.

Miä kans tykkäsin. Tosin oon nähny vasta ekan jakson. Tietty kliseitähän oli pilvin pimein, mutta tää sarja teki paremman vaikutuksen kuin True Blood. Ehkä selittyy sillä, että tykkään myös CSI-sarjoista.
  • Lähetetty: 21.05.2010 23:25
Enkyllä ymmärrä miten voitte pitää tuosta, mutta nyt sieltä tulee "Kunnian Puolesta" joka tulee ehkä vähän liian usein. Myöhemmin tulee kill bill 2 jonka jaksan kyllä varmaan katsoa.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2010 23:31

Huh huh miten huono vampyyri sarja subtv:lla alkoi, "Moonlight" niminen True Blood on hyvä mutta tuo on kylläsellaista paskaa näin ekan jakson perusteella ainakin :S

Hmm, itse en edes pitänyt True Bloodista joten tuskin jaksan tätäkään katsastaa. Omasta mielestäni melkeimpä kaikki tässä viiden vuoden sisään tulleista vampyyrisarjoista ovat aikalailla schaissea. *juoksee pois lentävien pääkallojen tieltä*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.05.2010 23:43

Enkyllä ymmärrä miten voitte pitää tuosta

Niitä kutsutaan makuasioiksi. Ever heard of it?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit