Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.11.2010 10:40

Lainaus: emanon

En edes tiennyt että te osallistuitte tuohon. Harmi, että bändi lopetti

Joo, vuonna nakki. Ja bändihän lopetti kun musiikillisesta linjauksesta ei päästy yksimielisyyteen - minun onneni, viihdyn paljon paremmin EoSissa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.12.2010 00:41
Hmm....ootteko panneet merkille että Kaija Koohan on aika..umm...gootikas noin vaatetuksensa suhteen? Ja tyylikäs, I might add.

Ei tässä mitään sen kummempaa pointtia ollut, pistin vaan merkille.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.12.2010 01:14

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Kaija Koohan on aika..umm...gootikas

http://www.youtube.com/watch?v=3qP1H86vsEo

Tuo koppalakki ja nuo sukkanauhat...
  • Lähetetty: 17.12.2010 01:21
^Oh my!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.12.2010 07:46

gootikas

"Gootikas"?

Ei, enpä ole huomannut että tämä elähtänyt ysäritähti valkeassa röyhelöpaidassa, kukallisessa liivissä ja nahkahousuissa tummanruskean meikin kera olisi erityisen gootti. Tällainen mielikuva minulla kys. naisesta on sieltä jostain vuodelta 1995.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2010 08:17

ootteko panneet merkille että Kaija Koohan on aika..umm...gootikas noin vaatetuksensa suhteen? Ja tyylikäs, I might add.

Öm... no... tuota... Meikkiähän tuolla rouvalla on aina lärvissä useammankin gootikkeen verran ja musta tukka nyt tietenkin, mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten lopahtavatkin. Rouva Koo on oikeastaan aika tavallinen keski-ikäinen joka näyttää kaiken lisäksi ikäistään vanhemmalta pakkelikerrostensa ja (alkoholin ansiosta?) pöhöttyneen olemuksensa vuoksi. Kotikylässäni olen tuon ilmestyksen nähnyt pari kertaa vapaa-aikaansa viettämässä ja gootikkuus oli kyllä silloin melkoisen kaukana.

Enpä kyllä voisi hyvällä omallatunnolla myöskään kehua Kaija Koota tyylikkääksi, tai ainakaan itse en laske kupruilevia muoviluukorsetteja tai mieltymystä pinkeään satiiniin miksikään tyylin riemuvoitoksi.
  • Lähetetty: 17.12.2010 09:27
Hmh. Minulla nyt on jostain syystä mielikuva tyylikkäästä ja gootikkaasta Kaija Koosta. Teidän sanojenne takia rupesin kuitenkin epäilemään tuota mielikuvaa. Oh well, jostain se on tullut eli on hänellä ollut sitten jossain kuvassa kivojakin kuteita
  • Lähetetty: 31.12.2010 18:29
Riemuisaa Uutta Vuotta kaikille foorumilaisille! o/ poks poks.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.12.2010 18:32
Hyvää vuoden vaihtumista ja alkavaa vuotta 2011 myös Sinulle ja muille!
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2010 19:35
Oikein hyvää ja onnellista vuotta 2011 toivottaa myös SuZiC!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit