Gootti.net

Ärsyttävimmät/parhaat mainokset!

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.05.2011 21:23

Lainaus: Piiskansiima

En muista, olenko jo jossain vaiheessa hehkuttanut Radio Rockin Poika, Isä ja Stig -mainoksia mutta ei huhhei kun olivat taas vääntäneet hassun pätkän Myötätuulirock-arvontaa varten. Nauroin tuossa yksi päivä autossa kaksinkerroin, onneksi olin parkkipaikalla sillä kaaran navigointi huutonaurun keskeltä olisi voinut olla haastavaa.

Joo. Miä kans nauran noille ihan aina ja antaumuksella. Toinen samalta kanavalta nää JA SIT KAIKKI KUOLEEEE!!!- mainokset on sellasta tavaraa, etä saa ainakin miut käkättämään ihan hulluna.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2011 19:03
Se DNA:n laamamainos oli kieltämättä aika hauska ja näki että vaivaa on nähty. Tosin nyt kun sen idean on jo tajunnut niin ei jaksaisi nähdä sitä joka kerta kun menee leffateatteriin. Sen verran pitkä kuitenkin.

Myös VW:n Darth Vader -mainos tosiaan on aika hyvä

Kaikista eniten ärsyttää tällähetkellä kaikki närästysmainokset. Tuntuu että niitä on ihan hemmetisti nykyään joka paikassa ja aina vaan tarjotaan toinen toistaan ihmeellisempiä pillereitä ja poretabletteja hoitamaan vaivaa. Mulla ainakin närästys on jotain ihan normaalia, nopeasti oihmenevää enkä koe että tarvisin hirveet lääkkeet siihen. Enpä tiedä..

Toinen ärsyttävä trendi on nämä aivan liian suoraan asioista puhuvat mainokset, tyyliin "Onko sinullakin alapäässä pahanhajuista, keltaista vuotoa tai märkiviä limapaiseita joista kasvaa yksisilmäisiä sammakoita?". No hyi. En halua kuulla tuollaista mainontaaa varsinkin jos satun syömään jotain pientä tv:tä katsoessani
Tästä tulikin mieleen se "Hyvänmakuinen ripulijuoma"... Tsiisus..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2011 09:58
Mun mielestä tämän hetken ehkä jopa hauskin mainos on se pandan mainos.
.. "mää oon teeveessä"
..- "tuu pois sieltä, saat sähköiskun"!
Ekan kerran, kun tuon näki niin sille vaan repes.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 30.05.2011 10:34
Näin lauantaina leffassa kivan mainoksen mitä en tv:ssä ole nähnytkään (tosin katson telkkaria aika harvoin). Se oli automainos, missä jollain lapsella oli Darth Vader-puku ja se yritti tehdä kaikenlaisia juttuja "voimalla", mikä ei tietenkään onnistunut. Sitten iskä tuli kotiin uudella autolla ja meni sisälle, lapsi meni auton luo ja yritti taas saada telepaattisesti jotain tapahtumaan, perheen isä laittoi auton valot päälle jollain kauko-ohjauksella sisältä käsin ja lapsi oli ihan wtf se toimii

En tiedä, automainokset on aina niin booooring että tuo oli ihan piristävä. Ja siinä oli Darth Vader! Tavallaan...

// Kappas, en huomannutkaan että tämä mainos oli jo mainittu. Noh, ei mitään, ja olen samaa mieltä niistä laama-mainoksista, hauska random-wtf-idea.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2011 14:26
Paras mainos oli mun mielestä se dna mainos jossa oli manageri. Sanoi pojille "Pojat, pojat! Ei ne asiat vaihtamalla parane." Naurua loppu. Typerin oli se saunalahden mainos jossa oli se laama, "pilaa ruuat puolestasi," Mut oli se silti aika hauska.
-katavor
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2011 21:05

Lainaus: Funereal Soul

Mun mielestä tämän hetken ehkä jopa hauskin mainos on se pandan mainos.
.. "mää oon teeveessä"
..- "tuu pois sieltä, saat sähköiskun"!

Komppaan! Hajosin ihan palasiksi tuota ensimmäistä kertaa katsellessani. Helmi
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2011 13:17
Se Saunalahden mainos missä on se Laama agility juttu ni on iha mahtava xD "...saat kaupanpäälle kiikarit, joilla näet ystäväsi siellä missä se ei ole..." xD ylihyvä!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2011 21:41
Parhaasta en tiedä, mutta suloisin mainos on ehdottomasti se pandan vanukkaiden mainos. Ostin jopa itse sellaisen vanukkaan siinä toivossa että panda astelisi ovesta sisään ja saisin kunnon halauksen Mainos joka sai minut nauramaan oli se laama mainos, jossa oli ne kiikarit. Joka kerta alkaa naurattaa siinä kohtaa kun sanotaan: "Ja jos tilaat heti, saat kaupan päälle vielä kiikarit, joilla näät laamasi sielläkin, missä se ei ole!" Niin kuivaa mutta niin hauskaa
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2011 00:44
Maailman kuumottavin mainoskampanja.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2011 02:45
Vähitellen alkaa kyllä ärsyttää ja/tai oudoksuttaa tuo sivupalkin Backstreetin mainos jossa kevätuutuuksia saapuu rytinällä. Vielä on kevättä jäljellä..?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit