Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ärsyttävimmät/parhaat mainokset!

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.07.2011 09:00

Lainaus: Tyhjäpää

Parhaasta en tiedä, mutta suloisin mainos on ehdottomasti se pandan vanukkaiden mainos. Ostin jopa itse sellaisen vanukkaan siinä toivossa että panda astelisi ovesta sisään ja saisin kunnon halauksen

Joo, se on, se on, se on ihana!! Mynnähtelin menemään kun näin sen ensimmäisen kerran, ja kun se panda tökkäisi hellästi kuonollaan sitä vanukasta, AWWW!!!

Lainaus: Piiskansiima

Vähitellen alkaa kyllä ärsyttää ja/tai oudoksuttaa tuo sivupalkin Backstreetin mainos jossa kevätuutuuksia saapuu rytinällä. Vielä on kevättä jäljellä..?

Samaa olen muuten miettinyt minäkin. Täällä nämä mainokset vaihtuvat aika harvoin. :'D
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.07.2011 21:54
Tipahdin melko huolella kun ensimmäisen kerran näin sen Axen uuden mainoksen, missä putoilee enkeleitä taivaasta. Vitsi kyllä toisaalta meni vanhaksi melko nopeasti.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 05.07.2011 22:47
^ Hmm, minusta tuon kyseinen mainos oli aivan yhtä köyhä, kuin kaikki Axen muutkin dödömainokset.

Tietenkin mielipiteeseeni varmasti vaikuttaa hyvin suuresti se, että en voi ollenkaan sietää Axen hajua.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2011 16:43
Mua ärsyttää kaikki mainokset jokka yhtäkkiä alakaa huutaa tai tulee näytön etee nii et ei nää mittää. Pervot mainoksekki inhottaa. Aina vaihan kanavaa ko semmone tullee. Sit ärsyttää viel neki mainokset mis tuntuu et mistää ei tiietä mittää. Koittaa vaa kaupitella aiva pakosta sellasii mille kenellekkää ei oo käyttöö ja ne mainoksen tekijät vaa luulee et jokku oikeestikki tarvii niitä. Jos joku ei sellasta tarvi ja kaikki tietää sen ni miks just semmoselle ihimiselle pittää kaupitella just sitä tiettyy tavaraa?
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.09.2011 18:26
Saunalahden laama mainokset on parhaita! Ne tehoaa. Oon meinannu ´vaihtaa liittymää saunalahteen. Mainokset jotka ärsyttää on kaikki danonino mainoksen tyyliset. Sellaset mainokset mist huomaa et on niin näytelty ku vaa voi olla. Vaikka kuinka oksettavaa jogurttia nii rahaa vasten ne kehuu sen maasta taivaaseen.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.10.2011 12:52

Lainaus: Ratpick

Maailman kuumottavin mainoskampanja.

Tämä. On. Paras. Ikinä. Muistan kun ekan kerran katsoin tän ja nauroin ihan hillittömästi.

Itse arvostan myös Saunalahden laamamainoksia, mutta ne on nähty jo jokusen kerran.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2011 14:57
Mun ehdoton suosikkini on tällä hetkellä se automainos, jossa pikkupoika on pukeutunut Darth Vaderiksi ja yrittää liikuttaa esineitä Voiman avulla.. Aivan mahtava
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.10.2011 08:49
Mua ärsytti suunnattomasti se yks activia mainos.. ''Ihanku olis ollu pallo mahassa!'' ''Aloin syömää activiaa ja ei oo ilmapalloo!'' -.- Parasta mainosta en nyt osaa sanoa..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.10.2011 09:17

Lainaus: Dagonist

Mua ärsytti suunnattomasti se yks activia mainos..

Joo, noi Activia mainokset on muutes tosi ärsyttäviä. Tulee heti asennevamma esiin, jos sellaisen näkee.

Mutta ihan huippu mainos on se Pedigreen Dentarask puruluu mainos! Siis tämä missä koirilla näkyy hampaat kauniisti, kun ne hymyilee. Se on jokseenkin niin suloinen ja pistää itsekin hymyilemään, koirien hymyn koomisuudelle.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2011 06:45

Lainaus: Elvira

Mun ehdoton suosikkini on tällä hetkellä se automainos, jossa pikkupoika on pukeutunut Darth Vaderiksi ja yrittää liikuttaa esineitä Voiman avulla.. Aivan mahtava

Ainiin se. Se on mahtava. Hahhah! Se on suloinen se pikku darth vader. D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!