Gootti.net

Ärsyttävimmät/parhaat mainokset!

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.03.2010 23:43

Lainaus: Mina

"Maybe she's born with it" "Maybe it's Maybelline"

Maybe it's phtoshop!
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2010 23:51
"Jos ei nähdä niin törmäillään." Silmälasimainos.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.03.2010 19:20

Lainaus: SirMarylee

Lainaus: Mina

"Maybe she's born with it" "Maybe it's Maybelline"

Maybe it's phtoshop!

Mä tykkään ite Maybellinen tuotteista tosi paljon ja siks aina kun näen noita mainoksia mietinkin, että "Jep, I'm so BORN with it"

Tänään tuli ihuna mainos radiosta missä Rauno kirjotti kirjettä Cameron Diatsille et lähtiskö hää hänen kanssaa vaiks tansseihin lauantaina. Liitti mukaan kuvan itestään ja juuri rakentamastaan puuliiteristä. Jossei Cameron ehdi, niin hän pyytää sitten sitä Penelope Crutsia
Ja se oli K-Raudan mainos jossa sit todettiin et onnistuneet rakennustyöt voi tehdä hyvää itsetunnolle
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2010 15:19
Ärsyttää yhä enemmän nuo "luontainen vastustuskyky" -lässytykset. Jos oikeasti luulet, että sikakallista jogurttia litkimällä säästyt flunssalta niin siitä vaan, vaikutus se on plasebokin, mutta miksi hemmetissä sitä pitää jatkuvasti tunkea joka tuutista. Nyt villitys on levinnyt myös eläinruokiin... yök!

Hilpeitä hihityksiä aiheuttaa Pantenen mainos jossa hehkutetaan että tässä shampoossa on nyt sitä kasvia joka vetää kosteutta juurista latvoihin. Kuka tunnustaa olevansa niin tyhmä että tuo kuulostaa vakuuttavalta? Eikös kasvin toiminta perustu hyvin pitkälti siihen että kosteutta tulee juurista.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.03.2010 15:33
Liityn "Hyvää linjoille...linjoille...linjoille" -vihaajien massiiviseen joukkoon. Ja myös tämä terveyspilleri Vitaepron mainokset ovat raivoa kasvattavia. >:O
Paras mainos ikinä on kuitenkin Olvin (muistaakseni) mainos, jossa pieni suloinen kaljatuoppi lauloi: "Älä ota sitä vakavasti, älä vaivu synkkyyteen, illalla taas tavataan ja lauletaan uudelleen!" xD
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.03.2010 15:52

Lainaus: Piiskansiima

Ärsyttää yhä enemmän nuo "luontainen vastustuskyky" -lässytykset.

Niin, mä oon aina luulut että se luontainen on jotain, mihin ei lisätä mitään ylimääräisiä aineksia - ei siis sen kummemmin säilöntäaineita kuin vitamiinejakaan. Että sitä luonnonmukaista vastustuskykyä saisi kun käy itse poimimassa mustikoita ja puolukoita metsästä. Siinähän yhdistyisi sekä ulkoilu että ne vitamiinit

Ja näissä - kaikissa - hiustuotemainoksissa tekisi mieli heittäytyä ameriiikkalaiseksi, eli ottaa aasin kanssa yhteyttä firmaan ja valittaa, kun ei oma tukka olekkaan pesun jäljiltä saman näköinen, kuin olisi viettänyt parisen tuntia kampajalla ...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2010 20:55
Olenko ainut vai kuinka tuntuu että nykyään mainostetaan ihan hirveesti suoliston toimintaongelmiin parannusta lupaavia tuotteita? "Tässä on kyse kakasta." Mmmmmkay.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.03.2010 21:25

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

"Tässä on kyse kakasta."

Minulla purskahti siinä vaiheessa ruuat rinnuksille.. (Nyt kun myönsin nähneeni mainoksen myönnän myös katsoneeni Salkkareita.)
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2010 21:28

Lainaus: DeadlyNightshade

"Tässä on kyse kakasta."

Mun mielestä toikin on jotenkin ärsyttävä...
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.03.2010 12:31
Vähän aihetta sivuavaa, mutta tuli mieleen näistä terveyttä edistävistä jugurteista. Katsoin eilen Prisma dokumenttia, jossa oli aiheena kaiken maailman superruoat ja juuri nämä probiootteja sisältävät ruuat (lähinnä juotavat jugurtit). Siinä tutkittiin ja selvisi, että niillä ei todellakaan ole kaikkiin ihmisiin vaikutusta, koska eri probiootit vaikuttavat eri ihmisiin eri lailla. Tosinsanoen, ei voi tietää onko Actimelissa juuri sinulle sopivia probiootteja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit