Gootti.net

Ärsyttävimmät/parhaat mainokset!

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.03.2010 13:32

Lainaus: Piiskansiima

Nyt villitys on levinnyt myös eläinruokiin... yök!

Se Purina kissanruoka mainos! Just eilen avokin kanssa puuskuteltiin kotisohvalla että on se nyt --- kun kissanruossakin sitä luontaista vastustuskykyä hehkutetaan.

Lainaus: Constance Culmington

Tosinsanoen, ei voi tietää onko Actimelissa juuri sinulle sopivia probiootteja.

Toi pätee varmaan kaikkiin tuotteisiin mun mielestä. Yks sopii toiselle, toinen toiselle.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2010 17:58

Lainaus: Piiskansiima

Ärsyttää yhä enemmän nuo "luontainen vastustuskyky" -lässytykse

No nimenomaan. Ja jos se hyvä vastustuskyky ei auta vastustamaan kausiflunnssaa niin eipä se jogurttikaan voi mitään.
Ja toinen jogurttimainos; Activia. Oon huomannut, että jos mulla on ruuansulatuksen kanssa jotain ongelmia, niin siihen auttaa ihan tavallinen jogurttikin...
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2010 20:27
Minua ärsyttää se MOBILAT mainos, joka aikoinaan pyöri töllöstä. Siinä sanotaan ainakin miljoona kertaa se S**TANAN TUOTENIMI! "mobilat auttaa, mobilat vaikuttaa, mobilat pelastaa, mobilat ajaa autoa puolestasi..." niin että mikä se lääke nyt oli ja mitä se teki?!?!PRKL.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2010 21:54
Mä vihaan Santanderin mainoksia.

Kun taas se "Kivun kasvot" mainos saa minut nauramaan vedet silmissä. "Ai, ai, P.illuun sattuu".
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.03.2010 16:47
Mua ärsyttää kaikki "terveys" mainokset ja siihen liittyvä hölynpöly. Myötähäpeä vain iskee kun kattelee niitä Activia-, päänsärky- ja hiivatulehdusmainoksia. Onko sinulla kutinaa alapäässä???

Osa elukkamainoksista kyllä vetoaa muhun, pakko linkittää pari.

Budweiser (nuo hevoset on yli-ihania!)
http://www.youtube.com/watch?v=veQAJ4qlltU
http://www.youtube.com/watch?v=xD6ghskNKa8
Schweppes Bull
http://www.youtube.com/watch?v=W9wh3kyMKJU
Carslberg (omistan käärmeitä, mielestäni hauska mainos)
http://www.youtube.com/watch?v=4JD3B_iY14M
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.03.2010 19:49
^Hehe noi oli hauskoja. Aasi oli kyllä kaikkein paras

Se on toisaalta hauska ja toisaalta typerä se uus Veet mainos missä ei saa punasten pilkkujen antaa häiritä jotain intiimiä hetkeä tms. Sitten siinä on ne kaks äijää punasissa asuissa jotka riehuu pitkin kämppää ku pariskunta yritää päästä hommiin. Ois kyllä joskus hauska kokeilla sellasta pukua...Mutta mitä itse tuotteeseen tulee niin tiedän kyllä itse halvempiakin ratkaisuja punaisten pilkkujen estämiseen ku Veet...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2010 17:35
Se Fanipala-mainos missä se mimmi vetää poskeensa sen jätkän tiketin johonki matsii koska jätkä julkesi ottaa mimmin kädestä YHDEN fanipalan vaikka likalla on koko pussillinen niitä p*skoja kädessää. Ai ristus, ihan varmasti tosielämässäkin jätkä leppyisi tuosta heti kun saisi lisää fanipaloja....

Paula-jogurtti/vanukas-mainokset, voiko olla olemassa ärsyttävimpiä kersoja! Lässynlässyn kun ollaa herranterttuja >_<
Kirjoittanut: Posthuman (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.04.2010 16:52
Tätä ei ole mun mielestä vielä mainittu , se jossa nainen tulee ulos bussista ja sanoo jotain tyyliin ''nyt on helppo kakkia kun käytät leiraksin jotain en muista kunnolla , mutta se on jumalattoman ärsyttävä. Yhdyn myös noihin ''hyvää linjoilleni'' mainoksen inhoojiin . >: (
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.04.2010 19:43

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Ai ristus, ihan varmasti tosielämässäkin jätkä leppyisi tuosta heti kun saisi lisää fanipaloja....

Ai se täti syö sen lipun? Sen ukon pitäisi sellaisessa tapauksessa ottaa tätiä pillistä kiinni vasurilla ja toisella kädellä kaivaa sieltä kurkusta se lippu esiin. Ei se ole mennyt parissa sekunnissa pilalle, joten mies voisi päästä edelleen sinne jonnekin lippunsa kanssa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 19:44

Lainaus: kuopassa

Ai se täti syö sen lipun?

Mjuu. Noi fanipala-mainokset on muutenkin ihan perseestä, yksin niistä on se jossa ukko kattoo jotain matsia sohvalla ja se muija tulee tarjoamaan fanipalaa ja sittenhän se ukko tahtoo TOTTAKAI lisää ja muija houkuttaa sen pois sohvalta ja hyökkää itse siihen (niin omahyväisen näköisenä että tekisi mieli potkaista teeveetä) ja vaihtaa kanavaa ja äijälle tämä totta kai käy, saahan hän FANIPALAA. No just.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit