Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauhuelokuva-hetki elämässäni

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 20.04.2010 18:53
Tämä väistyvä talvi soi minulle jonkin sortin kauhukokemuksen tuossa muutamia kuukausia sitten. Olin käyttämässä koiraa ulkona hetken ollessa myöhäinen ja paluumatkalla astuimme ohi viimeisten katulamppujen, kun luulin näkeväni jotain odottamatonta. Avautuvassa pimeydessä tien penkalla sen toisella laidalla hieman edempänä näytti makaavan jäykässä, odottavassa asennossa valkoinen tiikeri, jonka piirteet olivat jotenkin karmeasti vääntyneet ja sulaneet . Hetki oli outo: musta yö, valkea lumi, vääristynyt tiikeri, kaukaiset tähdet ja minä. Tunsin siirtyneeni johonkin Lovecraftin novelliin. Parin sekunnin ajan olin kauhuissani, näky oli irrationaalinen mutta selkeä. Koira ei kuitenkaan millään tavoin osoittanut sitä havaitsevansa, joten rohkaistuin jatkamaan matkaa. Päästyäni niille kohdin, missä tiikerin olisi pitänyt olla oli vain lunta ja varjoja.

Kyseessä oli siis pelkkä pitkästyneiden aivojen lumesta, valosta ja varjoista muokkaama harha, mutta kuten sanoin, näin jälkikäteen on hulvatonta, kuinka pienet harmaat soluseni minulle vakuuttivat, että oh sh*t, oh f*ck, se on tappaja tähtien takaa !

Ei niin elokuvallisiksi kauhun hetkiksi elämässäni voisin mainita ne siskoni muutamat epilepsiakohtaukset, joita olen saanut todistaa. Kun näkee läheisen ihmisen muljahtelevien silmien valkuaisista huomattavasti enemmän kuin tahtoisi, kun tämä korisee, rohisee, pihisee, kuolaa, kiemurtelee ja kouristelee ja kenties makaa vielä omasta verestään muodostuneessa lammikossa tai jumittuu jaloistaan kesken kaatumisen pystyasentoon kahden huonekalun väliin ja kouristelee siinä kaksin kerroin on se aika rankkaa nähtävää. Onneksi nykyinen lääkitys vaikuttaa toimivalta.

Ja olihan tuo vuoden vaihteen tienovilla pelkääjän paikalta koettu auton tieltä syöksyminen pientaretta alas ihan tarpeeksi terrorin läpitunkema hetki sekin.

Muoks. Kirosanat sensuroitu.
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2010 18:58

Lainaus: Kaarina

Näin selvästi silmä kulmassa tumman hahmon joka puki kenkiä eteisenpenkillä ulkotakki päällään ja lähti. Hetkeä myöhemmin äitini tulikin oikeasti puketumaan eteiseen

Kyseessähän on siis ollut etiäinen.
Aivan "normaali" ilmiö ihmisillä jotka näkevät hetkittäin tulevaisuuteen. Eräänlainen takaperoinen flashback, jossa kokee jonkin tapahtuman joka ei ole vielä tapahtunut.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2010 20:59
Tästä tapahtumasta on vuosia aikaa, olin silloin yläasteella.
Olin kovassa kuumeessa, makasin sängyssäni pimeässä huoneessa keskellä yötä. Oli talvi. Yhtäkkiä joku koputti huoneeni ikkunaan, joka oli juuri sänkyni yläpuolella. Säikähdin niin, että sydän melkein pomppasi kurkusta. Uusi koputus. Olin niin kauhuissani, etten edes saanut ääntä tulemaan, huutaakseni äitiäni paikalle. En muista koputettiinko enää, kolmatta kertaa, mutta vaivuin uudelleen uneen.
Kun heräsin, oli jo valoisaa, katsoin ikkunasta, mutta en nähnyt jalan jälkiä. Myöhemmin iltapäivällä soitin kaverilleni tiedustellakseni läksyjä ja selitin vieläkin vähän peloissani yöllisiä tapahtumia. Kaverini kuunteli hiljaa ja totesi sitten:
"Taru........se olin mä, joka koputti ja kello oli 8 aamulla. Olisin tullu hakemaan sitä ryhmätyötä."
Hän ei viitsinyt soittaa ovikelloa, koska se sai edesmenneen koiramme haukkumaan ja koko talo olisi herännyt. Olin ollut niin kuumehouruissa että luulin olevan yö, vaikka oli aamu. Toisaalta, talvisin ei ole hirveästi eroa yön ja aamun valoisuudessa.

Muistelemme kyseistä tapahtumaa vielä vuosienkin jälkeen ja kyllä se nykyään naurattaa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2010 01:04
Jostain syystä luin yllä olevan ''huumekouruissa''...

Joka tapauksessa, ehkei ihan nyt niiiin kauhu-kokemus, mutta kammottava kumminkin omasta mielestäni.
Eräänä kesänä ovelle tuli Puolalainen skämmeri/kerjäläinen taas vaihteeksi.
Näitä siis on ollut pari kertaa, näyttävät jotain lappua tai muuta jossa on jokin syy miksi pitäisi antaa tai ostaa jotain. Joko ollaan köyhä opiskelija tai sitten tytär on sairaana ja tarvitaan sydänlääkkeitä.
Joka tapauksessa; tämä tuli kaupittelemaan ''taideteosta'' laukussa jota ei saanut nähdä, aluksi 50 €, Ja kun yritti kieltäytyä että lähtisi jne niin laski ja laski vain hintaa..
Lähtipä se sitten lopulta. Olin loppu päivän 6 tuntia yksin kotona ja aina vainoharhaisuuttani luulin kuulleeni ääniä taka/yläpihaltamme.. Myöhemmin menin äitiäni vastaan parkkipaikalle ja se sama hyypiö tulee yläpihaltamme pois.. Mitä helvettiä se teki siellä? 6 Tuntia?
Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2010 17:00
Itse suhtaudun aika skeptisesti yliluonnollisuuksiin sekä ns. ''kummitusjuttuihin'', mutta parisen viikkoa takaperin sattui aika outo tapaus. So, here it comes!

Olin yksin kotosalla ja kello taisi olla jo 24:n paikkeilla, yritin keksiä syntikalla jotain omia melodioita ja jotain olin saanutkin jo aikaiseksi, kun sitten aloin soittamaan tuota sävelmää niin kattolamppu välkähti ja syntikkakin käväisi pois päältä. Aluksi en välittänyt koko asiasta, kunnes tajusin että sama tapahtuu aina yhdessä tietyssä kohdassa. Vielä kerran kokeilin ja niin kävi TAAS. En sitten tiedä mistä johtuu, oli kuitenkin aika karmaiseva kokemus.

Harmi, etten enää voi kokeilla tuota, kun unohdin miten melodia meni. Eikä syntikassa pitäisi olla minkäänlaista vikaa kosketuksessa tai muussa.

Kuittaan ja kiitän.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2010 21:27
Tänään kävi karmivasti, kun nukahdin päiväpeitteelle... Tämä tuntui kyllä kauhuelokuvalta...

Heräsin unessani ja huomasin etten pystynyt etenemään. Seinoin sänkyni vieressä, ja vaikka kuinka yritin kävellä, en edennyt minnekään vaikka jalat liikui, mutta ne olivat kuin tutisevaa mönjää.. Summeri soi, enkä päässyt avaamaan ovea..
Sitten heräsin taas, enkä tällä kertaa nähnyt mitään selvästi, kaikki keinui silmissä, ja kulkuni oli edelleen hoipertelevaista, eikä kaapistani nouseva lapsen ruumiskaan helpottanut asiaa... Huusin, huusin niin kovaa, että pelkäsin huutaneeni oikeasti ja naapureiden kuulevan, sitten heräsin taas...
Lysähdin maahan ja yritin vetää itseni ovelle käsilläni.. tällä kertaa pääsin painamaan summerin nappia. Oven takaa tuli ystäväni, joka haki kissani ja jätti minut lattialle makaamaan, vaikka pyysin apua, tässä vaiheessa ruumis palasi ja tarttui minua tukasta. Heräsin taas, ja nyt oven takana seisoi reporttereita, jotka olivat kuulleet asunnossa tapahtuneen murhan...
Sitten heräsin viimeisen kerran, enkä enää tiennyt olenko unessa vai todellisuudessa, ja pesuhuoneeseen hoiperrellessani tunsin oloni usvaiseksi, mutta yhtäkaikki olin hereillä...

No, ahdistavista unista olen kärsinyt jo kuukausia... tänään sain unilääkkeet, jospa nuo rauhoittaisivat vähäsen tuota unen laatua...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2010 21:55
Ei ole mitään kammottavaa juttua, mutta kevennykseksi.

Olin maalla talvella ulkona tupakalla oli h.elvetin pimeää. Kävelin kaikessa rauhassa pihalla, ja yhtäkkiä valo syttyy kauempana päälle missä on liiketunnistin, ketään ei näy....
Mutta lopulta ukin koira tuleekin nurkan takaa. En ole koskaan pelästynyt niin per.keleesti.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2010 20:59
Olin kerran pimeänä talvi-iltana ystäväni kanssa kävelyllä. Tien vieressä oli pusikkoa ja puhuimme siitä, että entä jos sieltä yllättäisi joku murhaaja. Juuri samaan aikaan aloimme kuulla takaamme juoksuaskelia ja joku tökkäsi peppuani. Aloin kirkua täyttä kurkkua, kunnes huomasimme, että se "murhaaja" olikin erään miehen kultainennoutaja.

Toisen pelottavan hetken koin eräänä aamuna, kun avasin silmäni. Sänkyni vieressä seisoi tumma hahmo. En voinut liikkua ja puhua, en oikeastaan tuntenut jalkojani ja käsiäni ollenkaan. Hetkessä kaikki oli ohi, mutta hui kamala kun se oli ahdistavaa. Myöhemmin luin unihalvauksesta, ja selitys löytyi.
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 05.08.2010 01:49
Ihan normaalisti kaadoin kerran maitoa mukiin ja sekoitin siihen kaakaojauhetta muutaman lusikan. Aloittaessani juomaan sitä, minulle tuli puistattava olo. Mitä ihmettä, kaakaoni maistui oikeasti vereltä! Hyvä etten sylkäissyt kyseistä kulausta pöydälle. Hörppäsin uudelleen ja sama taas, verenmaku suussa.
Ei minulla ollut suussa edes minkään valtakunnan haavojakaan.
Vähän siinä ihmettelin, että on alitajunta ihmeellinen kun saa normi kaakaonkin maistumaan vereltä.

Toinen kummallista oloa herättänyt hetki olin kun istuin keittiön pöydän ääressä. Eräs komeron ovi aukesi aivan itsestään ja imurini tuli suoraan sanoen kokonaan ulos...aivan kuin se olisi kävellyt tai jotain. Tottakai säikähdin aivan valtavasti, sillä kyseinen ovi on vielä sellainen mitä ei kovin helposti saa edes käsipelillä auki (jäykkä nääs). Minä en siis edes koskenut koko oveen. Hetken aikaa sai miettiä että helvettikö on irti, kun ovetkin jo aukeilee itestään.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 09:45
Tämä nyt ei ole kovin paha, mutta kun olin viime viikonloppuna serkkujen luona yötä, ja olin oikeastaan jo nukahtanut, yhden kaapin ovi vain aukesi :O Lopulta sain selville että kyseessä oli vain tyyny, joka oli ollut pienessä tilassa ja työntänyt oven auki.

Toinen on se, kun oltiin kaverien kanssa pari vuotta sitten vanhan koulumme jalkapallokentällä(Pelattiin kai Piilohippaa tai jtn) ja kohta yksi kaverimme juoksee kovaa meitä kohti ja kun on vierellämme sanoo jotain tyylin "Nyt lähetään äkkiä pois tuolla on yks tyyppi ja sillä on puukko!" Nähtiin kaukaa kyseinen tyyppi ja juostiin kotiin niin kovaa ettei ikinä olla juostu niin kovaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit