Gootti.net

Kerro vitsi!

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.08.2012 18:00
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut
miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään.

Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Inthohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:'Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä'

Minä siihen: 'MITÄ?! Mikä v**tu toi nyt oli?' Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa'
Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan.

Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon.
Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen.Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia.
Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvakorut. Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?

Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin:'Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä'.
Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan:'Mitä?!'
Minä jatkoin: 'Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena'. Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: 'Mkset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?

Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle v**tuilla!!

------

Suomen ympäristökeskuksen johtaja käveli Lahdessa Aleksanterinkatua pitkin ja kysyi ohikulkijalta että "Missäs se Nord Streamin kaasuputkialue täällä on?" Ohikulkija ihmetteli kysymystä ja veti ympäristökeskuksen johtajaa turpaan, oltiinhan Lahdessa.
Maasta noustessaan ympäristökeskuksen johtaja kysyi ohikulkijalta että "Eikö tämä olekaan Suomen Lahti, johon kaasuputkea on suunniteltu?" Johon ohikuljia tokaisi: "Ei tämä ole Suomen Lahti, vaan Suomen Chicago."
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.08.2012 19:50
^Ei hele kun nauroin tolle ylemmälle.
Ja nyt seuraa huono ja varmaan kerrottukin jo, mutta:

Mitä tapahtui kun Jari Sillanpää tuli Joensuuhun?
-Joe tukehtui.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.08.2012 19:32
Piispa kutsui papit puhumaan maailman nälästä. Ruokatarjoilu oli runsasta. Muuan pappi huomautti: "En malta odottaa millaista on tarjoilu kun tulee puhe maailman siveettömyydestä."
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2012 01:01
Pekka Ruokokoskella oli töissään hoidettavana bisnesasioita brittiläisten kollegojensa kanssa. Hän esitteli itsensä puhelimessa brittiläiselle bisnesmiehelle joka pyysi Pekkaa tavaamaan nimensä jotta tämä saisi kirjoitettua Pekan nimen ylös. Pekka tavasi; "R, u, o, k, o, k..." tässä vaiheessa britti keskeytti "I'm fine, I'm fine, but how do you spell your name?"
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2012 03:49
MINÄ.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2013 13:23
Miten saadaan vauva lopettamaan paikallaan pyöriminen?
-Naulataan toinenkin käsi lattiaan kiinni.

Sitten yksi pidempi ketju, josta olette epäilemättä kuulleetkin osia joskus.

Mikä on hassua?
-Kuollut vauva.

Mikä on hassumpaa?
-Kuollut vauva, jolla on pellenenä.

Mikä on vielä huvittavampaa?
-Tynnyrillinen kuolleita vauvoja, kaikilla pellenenät päässä

Mikä on vielä hauskempaa?
-Pohjimmainen tynnyrissä onkin vielä elossa.

Mikä siitä tekee vielä hauskempaa?
-Pohjimmainen vauva syö itsensä ulos tynnyristä

Mikä siinä saa tyrät rytkymään entistä lujempaa?
-Vauva pitää siitä.

Mikä on ehkä hieman tragikoomista?
-Vauva piti siitä niin paljon, että palaa santsaamaan.
Kirjoittanut: Zira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.10.2013 18:49
Miksi Marko ei osaa ajaa?
-Marko on kivi.
Kirjoittanut: Cyb3 (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2013 16:28
Mustan huumorin ystäville!

Mitä saa kun leikkaa vauvan moottorisahalla millin siivuiksi?
-Erektionhan siitä saa!

Miksi pikku-Kalle pudotti jäätelön?
-Se jäi auton alle.

Mitä eroa on kasalla kiviä ja kuolleella vauvalla?
-Kiviä ei voi nussia

Miten saa putkimiehen itkemään?
-Tappamalla hänen perheensä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2013 22:56
Three men are stranded on an island with cannibals:
The chief tells the three men, "Tonight, you will be killed. However, you have one chance to save yourselves. Go now into the woods and gather ten of whatever fruit you find, then bring it back here." The three men go off into the woods. The first man returns some time later with 10 apples. The chief says, "Very good. Now, for us to spare your life, you must shove all ten apples up your butt without making a single sound. If you succeed, you will be free. If you fail, we eat you." The man agrees and is working on the third apple when he winces, and he is promptly killed. A little while later, the second man appears with ten small berries and is told the same thing. He is nine berries in when he bursts out laughing, and he is promptly killed. The two men meet in heaven and the first man says "I was watching the whole thing from up here, and you were so close! Why on earth did you start laughing?" The second man answers, "I saw the third guy coming back with pineapples."
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2013 18:22
Mitä Batman tekee koulussa?
- Viittaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit