Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kerro vitsi!

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 14.07.2012 19:40

Lainaus: Anyxia

Oppilaiden piti piirtää koulussa ihminen, mutta kumia ei saanut käyttää. Ville piirsi tytön, jonka vatsa lipsahti todella isoksi. Opettaja ihmetteli isoa vatsaa. Ville tokaisi: "Näin siinä sitten käy, kun ilman kumia tuhertaa."

Eheheheh... ai jumankauta kun on ihanaa kaksimielisille... kiitoksia paljon illan piristyksestä

Muoks. Nyt tuli itsellekkin yksi juttu mieleen, kun noita pervouksia luin:

Olipa kerran kananmuna ja kissa, jotka kävelivät laiturilla. Laiturin reunalla kissa horjahti ja putosi veteen kananmunan nauraessa ylhäältä.
Tarinan opetus: Missä märkä mirri, siellä iloinen muna.
(Kyllä, tämä ällöttää minuakin ja kyllä, olen myös hyvin pervo 13-vuotias )
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.07.2012 21:44
Äskeisestä leffasta:
Joukko nunnia odottaa pääsyään rippituoliin. Sisään päästyään ensimmäinen nunna tunnustaa:
"Olen tehnyt syntiä, katsoin eilen miehen elintä."
Pappi huokaisee, käskee lukemaan 10 Ave Mariaa ja pesemään silmänsä pyhässä vedessä. Nunna tottelee.
Seuraava nunna astuu sisään ja tunnustaa:
"Olen tehnyt syntiä, koskin eilen miestä sopimattomaan paikkaan"
Pappi huokaisee, sanoo kyseisen nunnan olevan edellistä pahempi ja määrää katumusharjoituksena 20 Ave Mariaa ja pesemään kätensä pyhässä vedessä. Nunnan astuttua ulos rippituolista pappi kuulee kuinka jäljellä olevat kaksi nunnaa alkavat tapella.
"Sisaret! Lopettakaa heti! Ette voi käyttäytyä noin Herran huoneessa!"
Toinen tappelupukareista sanoo:
"Ja minähän en pyhää vettä suuhuni laita sen jälkeen kun Sisar Agnes on istunut siinä!"
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2012 17:42

Lainaus: Kuolonenkeli

kiitoksia paljon illan piristyksestä

Olkaapa hyvä vain

Nainen oli kävelyllä metsässä, kun hän kompastui johonkin. Hän vilkaisi esinettä tarkemmin, ja se osoittautui taikalampuksi. Nainen hankasi lamppua kokeeksi, ja tietysti siitä ilmestyi henki.
- Saanko nyt kolme toivomusta? nainen kysyi
- Valitettavasti et, henki vastasi. Ajat ovat huonot, kilpailu kovaa ja inflaatio kiihtyy, joten toivomusten määrä on vähentynyt yhteen. Mitä siis haluat?
- Siinä tapauksessa tahdon rauhan Lähi-Itään, nainen ilmoitti ja veti taskustaan kartan. -Näetkö nuo maat? Minä haluan, että ne lakkaavat taistelemasta keskenään.
Henki vilkaisi karttaa ja puuskahti:
- Mitä sinä minusta luulet? Tuollahan on taisteltu jo iät ja ajat! Toivomuksesi on mahdoton - taitava minä kyllä olen, mutten sentään NOIN taitava! Toivo jotakin muuta.
- Hyvä on - en ole vielä tavannut Sitä Oikeaa. Haluaisin ajattelevaisen ja rakastavan miehen, joka kunnioittaa minua, osaa laittaa ruokaa ja haluaa tehdä puolet kotitöistä. Miehen pitäisi olla uskollinen ja hyvä rakastaja eikä hän saa tuijottaa urheilua TV:stä kaiken aikaa. Lyhyesti sanottuna, haluan ihanteellisen elämänkumppanin.
Henki meni aivan hiljaiseksi ja huokaisi sitten syvään.
- Hyvä on, näytäpä vielä sitä pahuksen karttaa...
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 21.07.2012 20:34
^ aika paha
Muoks. Miks näitä sivuja on just 69? Lisää vitsejä äkkiä, etten keksi pervouksia
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2012 22:15

Lainaus: Anyxia

Oppilaiden piti piirtää koulussa ihminen, mutta kumia ei saanut käyttää. Ville piirsi tytön, jonka vatsa lipsahti todella isoksi. Opettaja ihmetteli isoa vatsaa. Ville tokaisi: "Näin siinä sitten käy, kun ilman kumia tuhertaa."

Tuo kyllä nauratti.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2012 23:07
no tää ei oo niin vitsi mutta kuten jotkut tietää että on huvittavia paikkoja suomessa kuten:

-Runkkausvaara
-Alapää
-Viheltävän vitun aapa
-Terskanperä
-Tissinpohja
-Siitinselkä
-Pillunsilmä
-Pieru
-Paskalampi
-Kyrvänsyrjäntie
-Koirankyrpäoja
-Kivesjärvi, -kylä, -lahti, -vaara
-Hevonvittu

(käyn useinkin Ämmänsaaressa,joka ei ole kaukana joten Paskakaari ja Hevonperseenmutka on ihan lähellä)
  • Lähetetty: 07.08.2012 22:22

Lainaus: iPOP

(käyn useinkin Ämmänsaaressa,joka ei ole kaukana joten Paskakaari ja Hevonperseenmutka on ihan lähellä)

Hajosin tänne
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2012 00:02
no siinä Ämmänsaaren vieressä on ihan tosissaan Paskakaari ja Hossassa päin on Hevonperseenmutka!
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 09.08.2012 12:49
vuorineuvos ja avustaja lähtivät metsälle. Kun he olivat ajaneet parin kilometrin päähän talosta, halusi vuorineuvos esitellä uutta, hienoa asettaan, jossa oli supertehokas kiikari. Talo pilkisti edelleen peltojen takana, ja vuorineuvos ojensi aseen apulaiselle sanoen; "katsopa tällä kiikarilla ikkunasta, mitä minun vaimoni puuhaa!" Avustaja otti tottelevaisesti aseen ja katsoi.
"ooh, tämäpä ihmeellistä," avustaja totesi, "ihan kuin talo olisi muutaman metrin päässä!"
"No, mitä hän tekee, mitä hän tekee?" vuorineuvos kyseli innokkaana.
"Kas, mitä naapurinne Matti tekee tuolla? Ja nyt vaimonne menee sängylle makaamaan... ja... voi... eh..." avustaja takelteli nähdessään, mitä talossa tapahtui. Vuorineuvos arvasi näkemättäkin ja raivostui.
"Ammu sitä Mattia perseeseen!" hän huusi.
Ja niin vuorineuvos-parka joutui katsomaan, kuinka avustajan tähtäys nousi ja laski, nousi ja laski...

Tiedän vitsin olevan pervo. pahoittelen.

Mies sai lääkärissä kuulla olevansa kuolemansairas. "Kuinka kauan minulla on elinaikaa jäljellä?" hän kysyi lääkäriltä. "parisen kuukautta," vastasi lääkäri. Ja kun mies pääsi kotiin, hän pakkasi tavaransa ja ilmoitti vaimolleen muuttavansa anoppinsa luo. Miksi?
vastaus: anopin kanssa aika tuntui kuluvan aina niin hitaasti...

anoppivitsit kunniaan! mutta mitä jos kitaristina heitän muutaman basistivitsin?

Mistä tietää, että lava on suorassa?
vastaus: basistilla valuu kuola molemmista suupielistä.

basistilla on herneen kokoiset aivot. miten se on mahdollista?
vastaus: ne ovat turvonneet juomisesta.

basisti hankki avaruuspuvun. miksi?
vastaus: hänellä oli keikka kerran kuussa.

ja sitten, blondivitsien aatelia:

kaksi blondia oli tupakalla baarin ulkopuolella kesken biletysillan. Oli täysikuu, ja he katselivat sitä ajatuksiinsa vaipuneina. Lopulta toinen rikkoi hiljaisuuden kysymällä: "Siis kunpi on lähempänä, kuu vai turku?" "siis hei haloo," vastasi toinen, "näkyyks turku tänne?"

blondi osallistui tietokilpailuun, ja eteni karsinnoissa finaaliin asti. Viimeinen palkinto olisi kymppitonni, ja suora lähetys kuvattaisiin huomenna. Blondi poikaystävineen oli kuitenkin päättänyt voittaa varmasti, ja siksi he murtautuivat yöllä studioon ja etsivät kysymykset ja oikeat vastaukset juontajan toimistosta. Seuraavana päivänä blondi sitten seisoi kuvattavana vastauspömpelinsä takana, varmana voitostaan. Finaalikumppani vastasi väärin hänelle esitettyyn kysymykseen, ja putosi pois pelistä. "Ja nyt, jos sinä vastaan oikein tähän kysymykseen, voitat kymppitonnin!" juontaja hehkutti. "Antaa tulla." blondi vastasi hieman jännittyneenä. "Miksi kutsutaan miehen sukupuolielintä?" juontaja kysyi. Blondi kuitenkin unohti oikean vastauksen paineen alla ja päässä löi tyhjää. Kuumeisesti miettiessään häneltä lipsahti: "Voi luoja, poikaystäväni pumppasi sitä minuun koko viime yön, mutta en nyt millään muista..." "Se oli tarpeeksi lähelle!" juontaja kailotti. "voitit juuri kymppitonnin!"
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2012 13:28

Lainaus: Fereyja

Asioita, joita et halua kuulla leikkauksen aikana:

anteeksi, en onnistu muokkaamaan edellistä viestiäni koska halusin lainata, mutta haluan jatkaa tätä listaa;
12. ei, en tiedä mikä se on, mutta pane se heti jäihin!
13. tällä kaverilla oli jo lapsia, eikö niin? eihän se halunnut niitä lisää?
14. soitapa peralle ja pyydä sitä tulemaan tänne jos kerkeää. olis pikku ongelma.
15. hei, terota tätä vähän.
16. eiks tätä metallikulhoa ole tiskattu? ai ei? hai fairy, senkin tampio.
17. Hups! no, on sillä vielä toinen käsi jäljellä. Kyllä se sillä pärjää.
18. Mä en ole koskaan nähnyt mitään tuon kaltaista. Matti, kato hei! Käy hakeen hei kamera, hei!
19. ei tää ole eka kerta, kun mä tällaista leikkausta teen. ei koira niin eri asia voi olla, älä saivartele!
20. käy hakeen se pullo. mä tarviin vähän terästystä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit