Gootti.net

Kerro vitsi!

Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2012 08:53
Mitä kattila kysyi paistinpannulta??
-Ootsä pannu?

höhöhöhöhö!
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2012 14:46
itse rakastan tilannekomiikkaa, mutta yksi hauskimmista tietämistäni vitseistä kuuluu näin:

Pekka ja Toivonen olivat kävelyllä metsässä, kun he näkivät ystävänsä Matin hirttäytyneenä puuhun. Pekka otti hatun päästään, loi katseensa alas ja sanoi murheellisesti: "Katso, Toivonen, herra on ottanut ystävämme Matin luokseen."
Toivonen katseli hiljakseltaan heiluvaa Mattia vinosti ja totesi. "jep. lassolla."

hihahehahihohuu....
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2012 20:12
Haha..
Mikään vitsi, mutta täällä Porissa on tieviitta missä lukee "Vanhahautausmaa" ja heti alapuolelle "Varaosapankki".
Pistää aina hymyilyttämään :'3
  • Lähetetty: 10.03.2012 13:57
Suomalaiset miehet olivat uimahallissa saunassa kun sinne tuli pikimusta ulkomaalainen mies. Ainoastaan miehen kriittinen kohta jalkovälissä oli valkoinen. Suomalaiset hämmästyivät mutta pitivät turpansa kiinni. Lopulta yksi suomalaismiehistä ei enää voinut hillitä itseään vaan kysyi:
"sanopas, että miten noin mustalla miehellä voi olla noin valkoinen kalu?"
"En minä ole musta, minä olen Tuomisen Pentti, nokikolari..." vastasi toinen.

tiedän että oli tyhmä. Oli vaan niin pakko laittaa tännekin ala-arvoista alapää-huumoria.

Mies palasi töistä kotiin ja näki vaimonsa makaavan sohvalla lähes ilkosillaan.
"Mitä sinä täällä ilman vaatteita makaat?" mies ihmetteli.
"Nokun ei minulla ole mitään hyviä vaatteita päälle laitettavaksi!"
Vaimo marisi.
Mies marssi vaatekaapille ja alkoi luetella:
"No miten niin, katso nyt, sininen mekko, punainen mekko, valkoinen mekko, Terve talkkari, keltainen mekko..."
tyhmä, tiedän!!!

oli sota, ja marsalkka Mannerheim oli rintamalla vierailemassa sairasteltassa. Hän meni ensimmäisen sängyn luokse jossa Pekka makasi näköjään kovissa tuskissa.
"mikäs sinulla on?" mannerheim kysyi.
"peräpukamat, ovat vietävän kipeitä, herra marsalkka!"
"Mikä on hartain toiveesi?"
"taistella isänmaan puolesta, herra marsalkka!"
Mannerheim hymisi tyytyväisenä ja meni toisen sängyn luokse. Siellä makasi Matti, joka hänkin vastasi samalla tavoin marsalkan kysymyksiin.
Mainiota, mainiota, Mannerheim hymisi.
Kolmannessa sängyssä makasi sitten Toivonen.
"mikä sinulla on?" Mannerheim kysyi.
"kurkkumätä, on vietävän kipeä, herra marsalkka!"
"mikä on hartain toiveesi?"
"että kurkkuni pinslataan ennen Pekkaa ja Mattia..."

joo tiedän, tyhmiä vitsejä vaan. Lupaan että tämä on viimeinen.

Mies ajoi rekkaa jonka kyydissä oli monta sataa tietokonetta. Mies pysähtyi erääseen kahvilaan juomaan välissä vähän sumppia. Kun mies saapui tiskille, omistaja nyrpisti nenäänsä ja kysyi:
"oletkos sinä nörtti? Haiset niin kovasti tietokoneille!"
Mies vakuutti ettei ollut ja kertoi lastistaan. Kahviloitsija totesi:
"No hyvä, koska muuten olisin hakenut tuolta takahuoneesta haulikon ja ampunut sinut siihen paikkaan!"
Mies hämmentyi ja tiedusteli syytä. Kahviloitsija selitti, että tässä kaupungissa nörttien tappaminen oli sallittua. Mies hämmentyi, ja joi kahvinsa. Jatkaessaan matkaa hän mietti kahviloitsijan sanoja.
Silloin huonosti kiinnitetty rekan takaosa aukesi ja tietokoneet levisivät tielle. Pusikoista alkoi parveilla nörttejä jotka haalivat tietokoneita. Mies muisti kahviloitsijan sanat, otti rekan hansikaslokerosta pistoolin ja ampui kuoliaaksi kaikki nörtit.
Poliisiauto kurvasi pillit ulvoen paikalle ja pidätti rekkakuskin. "Minä luulin, että nörttien ampuminen on tässä kaupungissa sallittua!" hän ulvoi. "niin onkin, mutta syöttien käyttäminen on kielletty." komisario tuumasi.

siinä kaikki dorkat vitsit tällä kertaa. Anteeksi kun pilasin päivänne.
  • Lähetetty: 10.03.2012 14:30
olen ilkeä ihminen, joten vielä kiusaksenne typeriä autoloruja:

osta Lada, voimanpesä,
korjaa sitä koko kesä.
Pääset sillä turkuun asti,
jos vain työnnät ahkerasti.

Mercedes Benz= perseelleen lens

Olipa ojassa pölyinen mersu. Kyljessä luki: tähän sammui johtotähti, jätkä kävelemään lähti.

Osta Kia, auto paras,
sit' ei vohki ykskään varas.

Mies ja poika olivat autokaupassa. poika huusi. "isäisä, ostetaanhan tuo?" ja osoitti vanhanmallista mersua. "Eihän mersut ole edes mitään autoja." isä tuhahti ja he lähtivät. Kotimatkalla isä kysyi. "tuleekos sieltä oikealta autoja?" "ei tule" vastasi poika.
seuraavana päivänä lehdessä:
MIES JA POIKA MENEHTYIVÄT; MERSU TÖRMÄSI AUTON KYLKEEN!
hehheh.

Toyota= Toi ota (jos et muuta saa.)

Juuri ajokortin ajanut poika tuli kotiin ja kysyi isältään: "isä-kulta, haluatko kuulla kuinka ajoni autollasi sujui, vai luetko mielummin huomenna lehdestä?"

sitten autoista naisiin:
Suomalainen, Ruotsalainen ja Amerikkalainen nainen keskustelivat aviomiehiehistään. Suomalainen aloitti: "Eräänä päivänä minä totesin Pekalle, että nyt se loputon tiskaaminen ja siivoaminen on loppu. Ensimmäisenä päivänä en huomannut mitään enkä toisenakaan, mutta kolmantena päivänä pekka hankki meille kotiapulaisen."
Ruotsalainen nainen jatkoi:
"Eräänä päivänä minä ilmoitin Svenille, että nyt se loputon ruoanlaitto ja perunoiden kuoriminen on loppu. Ensimmäisenä päivänä en huomannut mitään enkä toisenakaan, mutta kolmantena päivänä Sven alkoi viedä minut joka päivä ulos syömään."
Amerikkalainen nainen sitten tähän omat kokemuksensa:
"Eräänä päivänä minä ilmoitin Tomille, että nyt se loputon hampurilaisten kokoaminen ja ranskalaisten paistaminen on loppu. Ensimmäisenä päivänä en huomannut mitään, enkä toisenakaan, mutta kolmantena turvotus laski sen verran että sain toisen silmäni auki."

kiitos, lopetan piinaamisenne.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2012 15:21
Miksi riverdance on keksitty Irlannissa? -Koska pubeissa on vain yksi vessa.

Hahaha...
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Carmel
  • Lähetetty: 30.06.2012 17:44
Pikku Mari oli nukahtanut uskonnon tunnilla. Opettaja kysyi: "Kuka on luonut maailman?
Ystävä tyrkkäsi Maria kynällä.
"LUOJA!"
"Oikein." Opettaja jatkoi opettamistaan, mutta Mari nukkui taas.
"Kuka kuoli syntiemme puolesta? Mari?"
Ystävä tyrkkäsi Maria kynällä. "JEESUS!"
"Oikein." Opettaja jatkoi opettamistaan, mutta Mari alkoi taas nuokkua.
"Mitä Eeva sanoi Aatamille heidän viimeisen lapsensa syntymän jälkeen. Mari?"
Ystävä tyrkkäsi nuokkuvaa Maria. "JOS SINÄ PISTÄT TUON VEHKEEN VIELÄ KERRANKIN MINUUN, MINÄ KATKAISEN SEN KAHTIA JA TYÖNNÄN PYLLYYSI!"
Uskonnonopettaja pyörtyi.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.06.2012 19:27
Mitä Aladdin sanoi veljenpojilleen, jotka heittelivät setänsä taikalamppua?
- ÄLKÄÄ P**KELE LEIKKIKÖ MUN HENGELLÄNI!
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.06.2012 21:47
Once there was a Finnish man and his wife. But, one Auer later, he was dead
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2012 11:22
Oppilaiden piti piirtää koulussa ihminen, mutta kumia ei saanut käyttää. Ville piirsi tytön, jonka vatsa lipsahti todella isoksi. Opettaja ihmetteli isoa vatsaa. Ville tokaisi: "Näin siinä sitten käy, kun ilman kumia tuhertaa."
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit