Gootti.net

Millainen Supersankari olisin...

Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 13:09
En löytänyt tällaista aihetta, mutta poistakaa jos on jo jossain.

Siis, nyt näyttäisi olevan elokuvamaailmassa trendikästä ottaa yliluonnollisia voimia omaavia hahmoja sarjakuvista ja tehdä niistä toiminnallista viihdettä kansalle. Millainen supersankari sinä olisit, ulkonäkö, voimat ja mitä niillä tekisit? Olisiko olemassa Arkkivihollinen jota vastaan taistelisit vai eläisitkö hiljakseen kykysi salaten? Ja tietysti mikä olisi nimesi?
Mietin vielä omaani, helle on sulattanut aivot toistaiseksi toimintakyvyttömäksi....
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2010 14:45
Haha tämäpä mielenkiintoinen kerrassaan Itse haluaisin elää yksin satojen kissojen keskellä sellaisessa kummitustalossa, joka on elokuvamaisesti sijoitettu mäen laelle. Ja kykyni olisi tietty puhua kisuille, käskisin niiden tappaa kaikki vähemmäkin ärsyttävät... Näyttäisin sellaiselta hullulta vanhalta kääkältä joka heiluttaa keppiä kaikille ohikulkijoille. Ah, katkeruus on ihanaa
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: The Trap-door lover
  • Lähetetty: 25.07.2010 15:28
Varmaankin joutuisin superkykyjen puutteessa tyytymään teknisiin apuvälineisiin, enkä usko että käyttäisin taitojani kissanpentujen puusta pelastamiseen taikka pahuutta vastaan taistelemiseen, vaan olisin itse se tarinan pahis tai anti sankari.
Minkähän takia muuten super pahikset usein haaveilevat maailman herruudesta? pirullinen homma tämmöisenkin pallon hallinnassa ja se vastuu...
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2010 17:20
Minä hävittäisin koko ihmislajin maapallolta! Siinä on Supersankarin Todellinen Tehtävä! Silloin muu luonto saisi viettää rauhaisaa eloaan ilman ihmisen häirintää!
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 19:04
Olisin näkymätön ja kiusaisin ärsyttäviä ihmisiä ihan kokoajan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 20:01

Lainaus: Kreivi Arvet

Minä hävittäisin koko ihmislajin maapallolta!

Toki tietenkin sitten myös itsesi?

Minä olisin varmaankin sellainen Batmanin ja Iron Manin jalanjäljissä kulkeva eksentrinen miljonääri joka viettäisi kaksoiselämää "jakamalla oikeutta" eli tekemällä asioita jotka ovat periaatteessa laittomia mutta jotka kuitenkin monien mielestä ovat ihan ok, mitä nyt eivät itse kuitenkaan tekisi niin tai edes tunnustaisi että kyseinen asia on hyvä juttu. Tavallaan muokkaisin maailmaa oman makuni mukaiseksi. Päällisin puolin olisin täydellinen sosieteettiperhonen mutta yksityiselämässäni olisin hirveässä koukussa elämää pidentäviin ja muutenkin yli-inhimilliset voimat aikaansaaviin kemikaaleihin ja niiden ei-toivotut reaktiot kumoaviin yhdisteisiin.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2010 20:31

Lainaus: Piiskansiima

Toki tietenkin sitten myös itsesi

En tietenkään koska minä olisin se Supersankari jolla on niitä superhyper-ihmeellisiä superhyper-voimia jotka eivät ole peräisin ihmisestä vaan jostain muusta ajasta, paikasta ja tilasta! Ja minun tehtäväni on pelastaa maapallo ihmisen yltiöpäiseltä riistolta! Miun supersankariasu ei ois kuitenkaan samanlainen kuin Krypton-planeetan asukkaan! Se ois joku pvc-noita-tyyppinen (kyöpelinvuoren hattu pitää olla ja teräväkärkiset saappaat) niin.. ja luuta pitää olla kanssa. Jos lentoluudat on loppu paikallisesta rautakaupasta niin lentävä mattokin käy supersankarin ajoneuvoksi. Muuten, jos lentävän maton kanssa on käynnistysongelmia, mäkilähdön voi ottaa aina kerrostalon parvekkeelta
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 25.07.2010 21:48
Miten niin olisin??? Mitä ihmeen pelleilyä tämä tämmöinen oikein on?

Lainaus: 5ande

Ja kykyni olisi tietty puhua kisuille

Itse osaan kaikeksi onneksi puhumisen lisäksi myös saada kissat ymmärtämään itseäni. Ja jotta asia viedään ihan huippuunsa, niin kissat myös puhuvat minulle ja minä ymmärrän niitä. Tosin noilla karvatassuilla ei ole kovinkaan paljoa sanottavaa, lähinnä ne koittavat huomautella että minä kehtaan häiritä heidän korkeuksiensa rauhaa typerine kommentteineni ja filosofisine mietteineneni.

Lainaus: Piiskansiima

viettäisi kaksoiselämää

... tai kolmoi-, nelos-, viitoselämää. Ei tähän jaksa muistaa heti kaikkia meitä, etenkään kun jokaista ei voine edes elämää eläväksi persoonaksi laskeakkaan.

Lainaus: Damianos

Olisin näkymätön ja kiusaisin ärsyttäviä ihmisiä ihan kokoajan.

Näkymättömäksihn voi heittäytyä loppujen lopuksi hyvin monella tapaa. Ja aika surkeaa sellainen on, kun toiset kulkevat vain läpi / ohi eivätkä edes tervehsi vaikka itse miten perään huiskuttaisi. Tylsää loppujen lopuksi etenkin kun näkyväksi pääseminen on aika työlästä loppujen lopuksi. Mutta tulipahan sitäkin kokeiltua ... välillä sinne putoaa edelleen ihan huomaamattaan.

Niin, ja kaiken tuon lisäksi: mie osaan lukea ajatuksia (hei, ei kiinnosta minkä väristä korttia tai mitä kuviota satut kätösissäsi siellä toisessa huoneessa kannattelemaan ) ainakin kaikenlaisten elämkiemuroiden suhteen. Valitettavaa on vain se, että taas jäivät suutarin lapset ilman kenkiään, eli oman elämän suhteen sitä on aikas avuton ja sokea.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.07.2010 21:59
Hmmm...

Minä menisin ehkä mieluummin tuonne yliluonnollisen puolelle, suurin osa sarjakuvien sankareista kun keskimäärin osaa hienoja kykyjä.

Tahtoisin muuttua tarvittaessa näkymättömäksi ja hallita vaikka elementtejä, tai edes yhtä niistä. Olisihan lentotaitokin ihan kiva, mutta ei sitä nyt kaikkea mahdollista voi olla. Luultavasti olisin osa jonkinlaista ryhmää, joka jakaisi oman käden oikeutta pahiksille, ja sitten nille superroistoille joille tavalliset poliisivoimat eivät voi mitään. Luultavasti ei tarvitsisi elää kaksoiselämää, koska supersankariryhmällämme olisi supersalainen base jossakin. Sitten tietty upea ulkonäkö ja näyttävä puku, niin avot.
Kirjoittanut: Magica De Spell (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2010 22:27
Olisin supersankari, jota yhteiskunta ei ottaisi tosissaan. Luonnollisesti osaisin lentää, mutta istuisin jatkuvasti raastuvassa toistuvien ilmatilan loukkausten ja lentoluvatta lentämisen vuoksi. Lehtien yleisönosastopalstoilla kukkahattutädit valittaisivat säädyttömästä ulkoasustani, sillä sankarittaret tunnetusti pukeutuvat paljastavasti (Power Girl, anyone?). Joutuisin kerta toisensa jälkeen vetoamaan jokamiehen kiinniotto-oikeuteen, eivätkä poliisit voisi sietää minua.

Lopulta sekoaisin yhteiskunnan painostuksen alla, ja alkaisin pahikseksi. Saisin käyttää tissimissi-asujen sijaan juuri sellaisia sotisopia kuin haluaisin ja tehdä mitä huvittaa. Loppujen lopuksi päätyisin vain lentelemään ympäriinsä ja häiriköimään siinä samalla lennonjohtotorneja ympäri maailmaa, mutta tuskinpa minusta kovinkaan kummoista arkkivihollista kenellekään tulisi. Korkeintaan härnäisin eläköityneitä sankareita, mutta jättäisin aktiiviset superit rauhaan, sillä heillä nyt on muutenkin liikaa tekemistä maailman pelastamisen kanssa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit