Gootti.net

Millainen Supersankari olisin...

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2013 12:52
Olisin jonkinlainen nykyaikaan tuotu druidi, jolla olisi lohikäärme.
jos minusta tehtäisiin tv-sarja, siinä revittäisiin jatkuvasti huumoria siitä, että olisin väkivallan vastustaja, mutta tiukan paikan tullen vetäisin terävän oikean koukun/karateninjapotkun vastustajan palleille/naamaan.
Sellainen omissa oloissaan viihtyvä kärttyisä nörtti, joka kuljeskelisi savuisilla kaupungin kaduilla maastonvärisissä rievuissa ja loisi synkkiä katseita teräksensinisistä silmistään, suojelisi päätehtävänään heikkoja ja sorrettuja.
Vähän magiaa saa heittää peliin eli riimuja ja loitsuja iirinkielellä, etc.

sori
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2013 22:20
Telekinesia ja telepatia. Olisin ehkä sellainen hiljainen kostaja, joka häviää mystisesti paikalta kun homma on hoidettu. Sellainen jonka henkilöllisyyttä ei tietäisi kukaan.
Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.12.2013 14:03
mä en muuta tarvis kun silmät jotka ampuu laser-säteitä.. se riittäis mulle.. ja olisin kenties sellanen "sankari" sitten että ryöstelisin vaan rikkailta ja jakelisin köyhille.. eli yleensä ihan vaan itselleni siis
Kirjoittanut: höröpää (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.12.2013 15:27
Lentäminen olis mulle ihan must Eli joku perus-supermies, tosin vähän coolimpi asu.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.03.2014 05:07
[Necroaction activate] Sain muuten idean muuttaa edellistä postaustani. Olen päättänyt sen! Musta tulee isona "Invisible Man!". Olettaen ettei voi lämpökameroilla havaita. Vois pakoilla töitä ja kaikkee muuta kivaa. Muija huutaa? Oot vaan hiljaa ja luikit karkuun, kun ei sitä huutoa jaksa.

...tai jos edes sais sen Stay-At-Home Dad-roolin ja haltuun, niin olis varsin jees supermies-olo.
Paras Supermies maailmassa, toivottavasti lapsille
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2014 10:38
No tää mun homma nyt ei ole mikään kovinkaan supersankarimainen, mutta olisin aikalailla ''Necromancer'' tapainen sälli joka herättelee kuolleita alamaisikseen. Se olisi kyl pirun hienoa! :P
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.03.2014 14:04
Supersankarit
Osa 1
ja Osa 2
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2014 18:32
Pakko myöntää, en välttämättä olisi sankari, vaan ehkä pikemminkin olisin se paha osapuoli (tai ainakin osa näkisi minut sellaisena). Supervoimikseni haluaisin ehdottomasti ainakin supervahvuuden, peilien kautta siirtymisen, ajatustenluvun, energiapaikannuksen ja kyvyn hallita ihmisten mieliä. Haluaisin myös olla vampyyrimainen ja saada tietysti pimeyden voimat yhteistyökumppanikseni (sekä kyvyn kutsua niitä tarvittaessa ja lähettää ne sitten pois). Myös muutama kaltaiseni puoli-ihminen olisi hyvä olla liittolaisinani, joiden kanssa voisin elellä. Kokonaisuudessaan olisin tummanpuhuva hahmo , joka toimii silloin kuin näkee sen "oikeaksi". Vaatetukseni ja asusteeni olisivat sellaiset, että minua ei tunnistettaisi ja muutama ase varmuuden vuoksi siihen päälle. Taiteilijanimeni Vector Noir voisi olla sopiva nimi myös tälle hahmolleni.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2014 22:38
Jos valita saa noista vanhoista niin wolverine tietenkin. Ei se ole missään muussa hyvä kuin jäljittämisessä ja tappamisessa ja siitä on mahdoton päästä eroon kun se kerran pääsee hajulle.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit