Gootti.net

Viimeksi katsomasi elokuva osa 4 !

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 09.04.2012 19:28
viimeksi katsoin elokuvan nimeltä populaarimusiikkia v*ttulanjänkältä. Hyvä elokuva on, yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Ei puutu mustaakaan huumoria.
Elokuva on siis kasvutarina ja hyvä sellainen onkin. Se ei saarnaa eikä heitä huonoa läppää. Sitä katsoessa saa joskus kyynelehtiäkin, vaikka oikeasti mitään viulunvingutus-itkukohtauksia leffa ei sisällä. Lisäksi koskettaa varmasti kaikkia, jotka ovat kokeneet peerheväkivaltaa tai heillä on ahdasmieliset vanhemmat. Kaunistelematon ja raaka kuvaus pohjolan nuorten kipuilusta ja kaipuusta jonnekkin kauas.
näin itse ainakin elokuvan käsitän.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.04.2012 21:18

Lainaus: The Trap-door lover

Kävin elokuvissa katsomassa Iron skyn.
Odotukset olivat korkealla ja alkuun elokuva toimikin komeasti ja sisälsi monia hyviä oivalluksia mutta puolivälissä juoni tuntui lässähtävän ja hienoista tehosteista huolimatta olisin toivonut hieman enemmän dramatiikkaa.
Kaikesta huolimatta mielestäni hyvä elokuva vaikka parempikin olisi voinut olla.

Pitää varmaan laskea omia odotuksia, koska ne on meinaan korkealla. Olen odottanut Iron Skyta nyt jo sen verran monta vuotta uskollisena fanina sille kaikelle mikä on nörttiä, että en halua tippua pilvilinnoistani pää edellä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2012 21:39
Viimeksi on tullut katseltua hieman vanhempi elokuva nimeltään Kaunis mieli. Rakastuin leffaan aivan totaalisesti Elokuva siis kertoo uransa huipulla olevasta fyysikosta/matemaatikosta, joka sairastuu erittäin vaikeaan skitsofreniaan. Mies kuvittelee ratkaisevansa sanomalehdissä piileviä salaviestejä, samalla kun yrittää säilyttää paikkansa yliopiston arvostettuna opettajana. Elokuva on mielettömän kaunis kuvaus ihmismielestä ja sen hauraudesta. Suosittelen ehdottomasti kaikille keitä vähänkään kiinnostaa erilaiset mielen kummallisuudet
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 15.05.2012 16:29
Labyrinth

Mua oli jo pitkään vaivannu, että kuka ihme ja mistä ihmeestä yksi tutun näköinen blondi setä oikein on johon olin muutaman kerran netissä törmänny ja sain viimein selville; Se oli David Bowie Labyrinth-leffasta!
En ole koskaan ollut tietoinen tästä elokuvasta, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Siitä tuli yksi lemppareistani ja nousi into nähdä vanhempia fantasiaelokuvia, nykyajan leffat kun ei oikein innosta.
Jareth vei sydämeni ja vaikka Bowieta joskus kuuntelenkin niin nyt tuntui uppoavan vielä enemmän herran musiikki.

muoks:

The hunger
Tämän katsoin nyt heti perään kun muistui mieleen edellisestä leffasta Bowien takia, että olen halunnut nähdä tämän jo pitkään. Katsoin netistä mistä elokuva kertoikaan ja olisin ehkä halunnut lukea kritiikkiä leffasta sen katsottuani kun koko ajan mielessä pyöri se negatiivinen kritiikki mitä luin. Mutta eipä se haitannut loppua kohden enään. Leffa oli ihan jees, visuaalisesti hieno, Bauhaus oli kiva ja tunnelma sellainen kylmän ahdistava, tai miten sen nyt sanoisi : D Voisin katsoa uudelleenkin, mutten leffaa ostaisi itselleni.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.03.2013 21:26
Jos sitä kokeilis herättää tätäkin keskustelua hieman.
Viimeksi katsotut olivat juuri :
Nälkäpeli Tämä elokuva on ollut itelläni sellaisella listalla, että joskus pitää koettaa katsoa, vaikkei mitään odotuksia ollutkaan. Mutta, kyllä! Tykkäsin. Ja eihän leffa voi olla huono jos pituutta on lähemmäs 2,5 tuntia ja jos sen parissa aika menee silleen, et "häh, joko se muka loppui"? Eihän voi? No ei voi Mutta lyhkäsesti esittelyä sen verta, että kyseessä on lähitulevaisuuteen sijoittuva elokuva, jossa valitaan eri alueilta joka vuosi 24 nuorta, isomman mittakaavan tosi tv-ohjelmaan, jossa on vain yksi voittaja : Se, joka jää viimeisenä henkiin. Suosittelen niille, jotka eivät ole tätä vielä katsoneet.

Abraham Lincoln - Vampire Hunter mjaaah.. Mitähän sitä sanoisi. Kirjaa en ole lukenut, johon tämä perustuu, mutta voisin vaan kuvitella, että kirjana toimii paremmin. (kuten moni muukin yleenä) Ei ollenkaan huono, mutta en nyt montaa kertaa ehkä katselis tätä. Ehkä. Abe, Presidentti päivisin ja metsästäjä öisin, sanoo kansi. Toimintaa, päätöksiä ja seuraamuksia päätösten johdosta. Visuaalisesti ihan hienosti toteutettu, efektit toimi hyvin ja tykkäsin, että oli ihan "kaunista" katseltavaakin veren keskellä, irtoraajoineen, päineen ja niinpäin pois..
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.03.2013 23:58
AWWW!
Ihana keskustelu aihe.
Ihme etten löytänyt O_O

Katon just,Tim Burtonin Dark Shadows-oli jo niinku milijoonas kerta!
no,mä oon kyllä kattonut kaikki sen leffat vähintään jo kymmeneen kertaan
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.03.2013 01:40
Falling down.

Ihmettelinkin mistä se far cry3:n nahkaniska oli tuttu, tuoltahan se, vuodelta -93.
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.03.2013 01:47
No Country for Old Men tuli viimeksi katsottua. Ihan mielenkiintoinen, tosin itse elokuvan pointti meni ohi. Oliko sen tarkoitus olla ihan vain tarina takaa-ajosta, vai oliko siinä syvempää symboliikkaa yms?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.03.2013 20:27
Day of the Dead (2008) versio.
Hmmm, jonkinlainen zombi kausi menossa, joten tulipas sitten katseltua tämä hiukka uudempana versiona. Omasta mielestäni viihdyttävä ja verinen zombie pläjäys. Ja erityisen mukavaa oli näiden kuolleiden varsin nopea liikkuminen. Elikkäs ensinnäkin vaihtelua, sekä enempi kiirusta ja paniikkia pakeneville. Muutamaan otteeseen sai jopa naurahtaa joillekin irtopää kohtauksille. Ei varmaan ollut tarkotus, mutta minkäs teet. Tämä oli ihan jees.
Nazis at the center of the earth (2012)
No tuota. Tulipas nyt kateltua. Olisi voinut jättää katsomatta. Näyttelijät.... No sanotaanko kauniimmin, kuin meinasin, vaikka niin, että ei mitään tähti aineksia. Hitler sai lähinnä huvitusta aikaan. Ja pikkaisen yliampuvaa touhua sanoisin minä. Erilainen, joo. Mutta se ei tätä elokuvaa pelasta.
Korppi (2012)
Legendaarisen Edgar Allan Poen kaikista synkimmät rivit heräävät eloon - ja kuolevat. 1800-luvun maisemissa mennään raaoissa murhissa. Poen teoksia lainaten ja vedetään itse Päähahmo sitten mukaan, selvittämään "omia murhiaan", ennenkuin aika loppuu suuntaan taikka toiseen.
Tämä oli hieno leffa, helposti voisin katsella uudemmankin kerran.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2013 20:38
Jack the Giant Slayer
En olis kyllä ihan elokuviin lähteny. Haluttiin kaverin kanssa lähtee leffaan ja valittiin tuo kun siinä on Ewan McGregor.
Ihan hyvä, sai aikaan paskaa insideläppää ja näin, mutta en hirveesti tykänny ja iteasiassa vaan ootin että se loppuu. (tai sit se johtu siitä et en ostanu karkkia)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit