Gootti.net

Viimeksi katsomasi elokuva osa 4 !

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.01.2014 14:28
Zero Dark Thirty
Niin tylsältä kuin bin Ladenin metsästys voikin kuulostaa, oli leffasta tehty varsin kiinnostava ja realistinen jännäri.
Open Grave
Mies herää joukkohaudasta aseen kanssa, ei muista mitään, lähtee ottamaan asioista selvää. Pitää juonen koukun salassa yllättävän pitkään.
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.01.2014 09:10
Primer
Alotettiin avokin kanssa katsomaan tuota 4-5 v sitten ja nukahdettiin valvotun yön jälkeen kesken. Sen jälkeen on ollut koneella odottamassa ja vihdoinkin viime viikolla saatiin katottua Olihan se nyt aika perus sci-fiä, ihan hyvin toteutettu. Ei lainkaan niin sekava kuin jotkut väittää, tai sitten en vaan tajunnut jotain.
  • Lähetetty: 14.01.2014 13:30

Lainaus: Hartmann

Ei lainkaan niin sekava kuin jotkut väittää, tai sitten en vaan tajunnut jotain.

Ei se ole yhtään sen sekavampi kuin muutkaan aikamatkustusleffat. Hyvä leffa, tosin.
Machete Kills
Macheten jatko-osa (voisiko olla?), joka lähtee vielä lennokkaammille linjoille kuin edeltäjänsä. Aivot narikkaan ja menoksi, luvassa on superviihdyttävä parituntinen. Minä ainakin olin koko leffan ajan semmoinen typerä poikamainen virne naamalla.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2014 14:32
Cube, Cube 2: Hypercube ja Cube zero
Mielettömän hyviä, suosittelen todellakin niille jotka ei ole vielä nähnyt. Paras oli ehkä tuo ihan ensimmäinen Cube. Ajatella, miten yhtä "huonetta" kuvaamalla saa hyvän leffan aikaiseksi ja vielä suht olemattomalla budjetilla.
  • Lähetetty: 21.01.2014 04:45

Lainaus: Anyxia

Paras oli ehkä tuo ihan ensimmäinen Cube.

Oli todellakin, hands down.
Ender's Game
Ihmiskunta kusessa, täytyisi tehdä jotain, etsitään lapsineroja johtamaan armeijaa. Kuulostaa konseptina kohtalaisen paskalta, leffa itsessään oli jopa äänenmurrosta odottavaa pääosan esittäjää myöten varsin hyvä. ISO hatunnosto siitä, että lapsisankaria esittämässä ei ollut joku random +30v hyvin myyvä nimi, vaan uskallettiin ottaa jopa vähän riskiä.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2014 12:13
Zero Day

Perustuu Columbinen kouluammuskeluihin jossa 2 sälliä teilas porukkaa. Tässä pätkässä pitävät videopäiväkirjaa ja hieman tällanen dokumenttimainen leffa, mut oli ihan mielenkiintoinen ja hyvä pätkä
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.02.2014 03:03
Mä kävin kattoo Sad Angelin kanssa Dallas Buyers Clubin. Nyt tiiän ainaki mitä vastaan jos joku kysyy mikä on lempileffa. Menkää ihmeessä kattomaan.
Siinä on Jared Leto
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2014 20:07
Kipeä ja tylsistynyt.

Thor 1, Iron Man 1, Avengers ja Iron Man 2. Kaikki samana päivänä. Kaikki olen nähnyt vähintään kerran jo aiemminkin. Osan useampaankin kertaan. Mulla on ehkä ongelma.
  • Lähetetty: 04.02.2014 01:42

Lainaus: Giffirt

Mulla on ehkä ongelma.

Höpö höpö, viihdyttäviä leffoja ovat.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2014 01:48
Rocky Horror Picture Show!
Olen kattonu sen tällä viikolla viis kertaa, ja löysin kirpparilta myös soundtrackin. Ai että.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit