Gootti.net

Viimeksi katsomasi elokuva osa 4 !

Kirjoittanut: Panzergoat (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2014 04:44

Lainaus: Wormboy

Rocky Horror Picture Show!
Olen kattonu sen tällä viikolla viis kertaa, ja löysin kirpparilta myös soundtrackin. Ai että.

"Let's do the Time Warp again!! LEEEET'S DOOO THE TIIIMEEE WAAARP AGAAAAAIN!"

Köh, eli siis juu, minäkin pidän kyseisestä leffasta.
Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.02.2014 01:21
Sinister. Oli mun mielestä hyvä elokuva, jännittävä
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2014 02:35

Lainaus: gothic girl

En ole nähnyt, millainen leffa kyseessä (oletan kauhuleffaa )?

Itse katsoin Matrix -trilogian taas todella pitkästä aikaa. Ihan turhaan olin 8v lytännyt leffan maan rakoon, kun en ymmärtänyt puoliakaan juonesta. Vähän ehkä liian venytetyt taistelukohtaukset (hienoja olivat silti), mutta todella jännä leffa. Plus tyylipisteet sankareiden asuista
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.02.2014 10:24

Lainaus: gothic girl

Uh?
Siinä on kyllä ehdottomasti yksi huonoimpia leffakokemuksia mihin olen törmännyt..
Tosin voi olla että joshtui osittain myös siitä, että kuvauksen perusteella leffalta odotti jonkinlaista sisältöä, mutta ei.. Ilmeisesti se menee niin että jos tehään huonoa niin tehään sitten kunnolla. Suosittelen pysymään erossa tästä, jos joku ei ole vielä katsonut.. Ette jää mistään paitsi.
Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2014 11:42

Lainaus: Funereal Soul

En ole nähnyt, millainen leffa kyseessä (oletan kauhuleffaa )?

Kauhuleffa oli kyseessä
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2014 18:19

Lainaus: Funereal Soul

Suosittelen pysymään erossa tästä, jos joku ei ole vielä katsonut.

Taidan ottaa riskin, ehkä sitten jos jonkun oluen (tai useamman) matkalla ottaa, niin siitä hyvä tulee

Wreck it Ralph:n katsoin, oli hyvä Disney Pixar elokuvat on muutenkin aika hyvää tavaraa, niissä on jokaiselle jotakin
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2014 18:55
Thor - Jumalten vasara tai jokin sellainen eilen illalla. Juonesta ja näyttelemisestä en sano mitään muuta kuin "hoholol", mutta ainakin ihmissudet olivat aika hemmetin creepyjä.
Elokuvalogiikka: ole ihmissusi -> älä näe soihdun valoa pimeässä metsässä, jonka puutkin ovat ohuita ja harvassa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.03.2014 13:03
Katsoin levyltä Gravityn. Se on se viime vuonna ilmestynyt tieteiselokuva, jossa astronautit joutuvat ongelmiin kun suorittaessaan jotain huoltotoimenpidettä taivaalla avaruusromua liitää silmille ja rikkoo paikkoja. Olin tutustunut tähän leffaan aavistuksen verran etukäteen. Jostain arvostelusta luin tai kuuntelin kuinka naisastronautin hiukset eivät suostuneet leijumaan ja tietysti kiinnitin huomion siihen jokaisessa kohtauksessa, jossa kyseinen Sandra Bullock näytettiin. Ei pitäisi tutustua leffaan etukäteen. Toisaalta jos sitä ei tee, saattaa tulla katsoneeksi huonon elokuvan.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2014 09:35
Viime viikonloppuna tuli katsottua The Conjuring. Olen tuon tyyppisten leffojen kanssa ihan hirveä arkajalka, joten varsinkin leffan alkupuolelta jäi jännimmät pätkät näkemättä. The Conjuringissa ei sinänsä ollut genreensä nähden mitään uutta - ihan perus manaaja -teema. Silti erittäin kelpo uusi leffa varsinkin jos on lopenkyllästynyt "lauma tyhmiä teinejä eksyy keskelle metsää jossa tapahtuu kamalia" -tyyppisiin kauhuelokuviin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.04.2014 21:26

Lainaus: Elisabet Addams

Silti erittäin kelpo uusi leffa varsinkin jos on lopenkyllästynyt "lauma tyhmiä teinejä eksyy keskelle metsää jossa tapahtuu kamalia" -tyyppisiin kauhuelokuviin.

Jos tuollainen juoni ei maistu vielä ihan puulta, kannattaa katsoa The Cabin in the Woods.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit