Gootti.net

Viimeksi katsomasi elokuva osa 4 !

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.04.2011 10:27

Lainaus: Giffirt

En itseasiassa ole vielä nähnyt The Wrestleriä

Tähän on tultava korjaus.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2011 19:51
Katsoin juuri ensimmäistä kertaa elämässäni The Rocky Horror Picture Show'n. Olen todella pettynyt.

En tiedä, ehkä odotin tältä liikaa, koska tätä on hehkutettu niin paljon. Ja homma alkoi todella hyvin. Suunnilleen puolessa välissä leffaa meni ihan sekoiluksi. Eikä sillä hyvällä tavalla, mitä ensimmäinen puolisko edusti. Tiedostan kyllä ettei tämä nyt ole muutenkaan se perinteisin musikaali, mutta WTF. Kaikessa omituisuudessaankin mahtava idea, upeita näyttelijöitä ja loistavia biisejä, mutta kaikki hukkuu sekavaan koheltamiseen puolivälin jälkeen. Ihan liikaa asioita tungettu samaan leffaan.

No, ensimmäiset 45min olin ihan fiiliksissä. Sitten alkoi taso laskea pahemman kerran.

Njaa. Ehkä vain odotin liikaa.
Kirjoittanut: -rikkumaton- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.05.2011 21:02
Mies, joka rakasti Yngveä (2008)

Suosittelen lämpimästi kaikille, meni yhdeksi suosikkielokuvistani. Juonta jaksoi seurata, musiikki oli hyvää, huumori purevaa ja loppu koskettava ja sai itkemään.

Kasvutarina pojasta, jota v_tuttaa, ja yht äkkiä hänellä on kaikki, mutta huomaakin muuttuneensa ja alkaa kulkea toisenlaisia asioita kohti, lopussa hänellä ei ole mitään.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2011 15:46
Kävin viimeksi katsomassa Black Swanin. Menin katsomaan sen ilman minkäänlaisia ennakko-odotuksia ja olin elokuvan aikana ja sen jälkeen tosi hämmentynyt, enkä oikein osannut heti päättää, että mitä mieltä siitä olin. Illalla nukkumaan mennessäni tulin kuitenkin siihen päätökseen, että se oli sekä visuaalisesti että tarinaltaan tosi vaikuttava ja hyvin toteutettu. Suht pelottaviakin kohtauksia oli saatu laitettua mukaan, mutta ei Black Swan siltikään mikään kauhuelokuva mielestäni ole.

Leffassa tuli kivasti esille "tyttöjen prinsessaharrastuksen" baletin pimeämpi puoli (,jonka todenperäisyydestä en toki tiedä mitään). Mietin kyllä ehkä kaksi kertaa, jos oma tyttäreni joskus tulee sanomaan minulle haluavansa harrastaa balettia. : D No joo.

Ainoan miinuksen antaisin kyllä siitä, että leffassa oli mielestäni turhan paljon seksuaalisia kohtauksia - ei siinä mitään, että niitä oli, mutta vähemmälläkin olisi varmasti pärjätty ja saatu sama viesti perille.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.05.2011 13:19
Pirates of the Caribbian - Vaarallisilla vesillä

Kävin tuon nyt sitten eilen katsomassa - ja oli muuten ensimmäinen 3D-elokuvani! Ajattelin etukäteen, että kyseinen elokuva on sellaista peruspaskaa rahantekoa, (no onhan se toki sitäkin) ja menee "liikaa lisäosia"-kategoriaan, mutta toisin kävi. Elokuva oli äärimmäisen viihdyttävä, hauska ja mukaansatempaava, ja itseasiassa (älkää murhatko) minusta parempi kuin aiemmat, kun turhat ja yliärsyttävät Will ja Elizabeth eivät enää olleet kuvioissa mukana. Vanhoista hahmoista mukana taisi olla tasan kolme, mutta se ei menoa yhtään haitannut, päinvastoin tosiaan.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2011 13:39
Jepa, minä kävin myös eilen katsomassa uusimman PoTC:n ja KYLLÄ TYKKÄSIN. Lähdin tosi skeptisesti katsomaan sitä, koska olin kuullut siitä niin paljon huonoa, juurikin esim. tuon takia, ettei elokuvassa ole enää niitä vanhoja naamoja kauhean paljoa. Mutta ihan tosi, Elizabeth Swann - Will Turnerista puhumattakaan - on jotain niin ärsyttävää, että olin vaan tyytyväinen, ettei sitä hahmoa oltu sisällytetty tähän elokuvaan.
Toisaalta, tässä elokuvassahan oli nyt sitten toinen paha Elizabethin tilalla, Penelope Cruzen esittämä Angelica, jota mun teki mieli ihan hirveästi läimiä ympäri korvia. Ensinnäkin, vihaan sitä näyttelijää niin uskomattoman paljon, koska ARGH MIKSI SE EI VOI PUHUA NORMAALISTI ENGLANTIA. Taatusti osaa, ihan tosi on se sen verran kauan "Hollywood-näyttelijänä" toiminut, se vaan haluaa pitää sen omana imagojuttunaan kuitenkin. Todella raivostuttavan kuuloista möngerrystä.
Mutta paras oli kyllä se, kun Jack Sparrow joka tapauksessa v*ttuili sille koko ajan, joten eipä tuo typerä eukkokaan loppupeleissä niin kauheasti häirinnyt.

Noh, Jack Sparrow oli taas oma ihana itsensä, vaikka vähän pelkäsinkin, että vieläkö ne on saaneet pidettyä sen hahmon yhtä hyvänä. Sparrow-huumoria oli riittämiin ja ihan näyttäviä "action-kohtauksiakin" oli mukavasti.

Lainaus: Iiriva

itseasiassa (älkää murhatko) minusta parempi kuin aiemmat, kun turhat ja yliärsyttävät Will ja Elizabeth eivät enää olleet kuvioissa mukana.

Nimenomaan, huonojen hahmojen pois karsimisesta jo sanoinkin, mutta oli tämä mun mielestäni muutenkin aikamoinen vastus aiemmille PoTC-elokuville. Juoni ei pysähtynyt hetkeksikään, joten elokuva piti mielenkiinnon yllä ja keskittymisen herpaantumattomana. Edelleenkin rakastan niitä aiempiakin, mutta kyllä tämä oli ihan hirmuhyvä.
3D:näkin pätkä oli suht vaikuttava. 3D-ominaisuuksilla ei oltu prässäilty liikaa, mutta ne eivät myöskään jääneet puolitiehen. Eiköhän tämä pidä vielä uudestaankin mennä katsomaan.
Suosittelen!
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.05.2011 12:31
Itse kävin myös tsekkaamaassa uusimman Pirates elokuvan. Se ylitti odotukseni, sillä minulla ei oikeiastaan odotuksia ollut. En oikein tiedä mitä mieltä olisin elokuvasta ollut. Siunaus oli se, että sitä pystyyn kuollutta romanssia Willin ja Elizabethin välissä ei ollut tässä, mutta toisaalta elokuva tuntui olevan minun makuuni liian pitkä. Höh. Katson elokuvan uudelleen kun tulee DVDlle ja muodostan sitten varsinaisen mielipiteeni. Nyt voin sanoa vain sen, että se oli ihan jees.
Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2011 19:55
Katselin leffan The Mechanic (2011). Olen ylpeä Jason Statham-keräilijä, joten kun tämä osui silmiin niin ei tarvinnut vaihtoehtoja hakea
Leffa oli äärimmäisen tyypillinen Statham-pätkä, jossa hän näyttelee tyypillistä eliittihitmaniaan ja pistää ihmisiä ja paikkoja pinoon. Tässä hänen hahmonsa ottaa koulutettavakseen entisen ystävänsä pojan (Ben Foster) ja leffan kliimaksissa panokset kovenevat kun tyypillinen bisnesmallinen murhaaminen vaihtuukin kostoretkeen.

Leffa tuntui aika juosten kustulta kirjoituksen ja/tai ohjaamisen osalta, eikä todellakaan jää mieleen sillä tapaa kuin paremmat Statham-pätkät. Ei tämä silti ollut mitään tuskallista katsottavaa, ja näyttelijävalinnat ja roolisuoritukset olivat ihan nappiin, joten kyllä tähän sen puolitoista tuntia kulutti ihan näpsäkästi.

Seuraavaksi vuorossa täälläkin tuo uusi piraattileffa. Odotan siltä enemmän
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 25.05.2011 21:57

Lainaus: noorus

Leffa tuntui aika juosten kustulta kirjoituksen ja/tai ohjaamisen osalta, eikä todellakaan jää mieleen sillä tapaa kuin paremmat Statham-pätkät.

Tämähän ei toki ole sinänsä aito Statham-pätkä, sillä Charles Bronsonin leffahan tämä alunperin on. Pitäisi melkein ryhdistäytyä itse ja katsella molemmat.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 30.05.2011 10:41
Kävin katsomassa Thorin 3D:nä, siis Marvelin sarjakuvien pohjalta tehdyn leffan, jossa Thor on eräänlainen supersankari. Yleensä tykkään sarjakuvista tehdyistä leffoista, eikä tämäkään tuottanut pettymystä; hyvä action-fantasy-pläjäys, tosin 3D ei juuri tuonut leffaan mitään lisää, paitsi hintaa. Ja 2D-versiotahan ei ollut saatavilla.

Mutta noh, ihan kiva mennä leffaan pitkästä aikaa, ja en tiedä johtuuko keväästä ja hormoneista, mutta Loki (tarinan pahis ylläripylläri) oli ihan älyttömän hot.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit