Gootti.net

Mukihärö (lukihärö)

Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.05.2013 21:52
Kokeessa piti suomentaa juttuja viime vuonna:

mörkblå - Märkösininen
badbyxor - pahat housut
BH - rinnankannattajat

Kyl meil kielet on hallussa
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.05.2013 15:41
Hämärässä nörttimielessäni iltalehden otsikko "Jätti arvokorut tullaamatta" muuntui muotoon "jätti arvokalut trollaamatta"
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2013 18:52
Olen aina lukenut saksikäsi edvardin seksikäs edvard ja musta leima juuston muista lehmä juustona. Sitten kuulo härö, kuulin radiosta " itket t*ssut minuun päin" ja olin sitte et WTF O_O kunnes tajusin että se on kasvot minuun päin.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2013 22:01
Käsialani vaatii minultakin aina välillä sen kupin kahvia ja Rosettan kiven että saan tulkittua tekstiäni likimainkaan oikein. Kryptinen juttu oli esimerkiksi tämä:
Oikein: "Lähdetäänkö? En haluaisi odotella mahdollisia esiliinoja."
Väärin:"Lähdetäänkö? En haluaisi odotella todellisia eskimoja."

Ja lehdessä otsikko:
Oikein: ...jotain jotain vika vei sillat syyniin
Väärin: Outo sika vei villat myyntiin
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 06:52
Joskus ku oli englanninopettajan kanssa pientä kärhämää lukiossa, se vaan ei tykänny musta ja mun pukeutumisesta, ni kokeessa piti jotain suomennella ja siellä oli kohta "as you wish". Suomensin sen puoli tahallisesti "persettä sä haluat".
  • Lähetetty: 12.06.2013 06:57

Lainaus: von Berg

Suomensin sen puoli tahallisesti "persettä sä haluat".

Bahahaha! xD Aivan nerokas vastaisku. Saipahan nenilleen. Onko punakynä viuhunut sen jälkeen?
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 07:03
Luojan kiitos yo-lautakunta viimeistään oli puolueeton Kyllä sieltä välillä oli pisteitä unohtunu laskea mukaan että koearvosana oli sitten pykälää pienempi, tarkkana kaverina johan nyt toki huomasin sen :P
On kyllä kummallista miten yleisen habituksen perusteella opettajatkin muodostaa asenteensa, eikä ollu ainoa opettaja joka piikitteli rivien välistä, ja vielä lukiotasolla jollon nyt luulis kaikkien jo suhtautuvan toisiinsa ku aikuiset ihmiset (ainakin teoriassa). Enkä varmaan oo ainoa gootti joka tällasta on kohdannu.
  • • Muokkasi: Capitaine Ina
  • Lähetetty: 12.06.2013 07:23

Lainaus: von Berg

Enkä varmaan oo ainoa gootti joka tällasta on kohdannu.

Et tosiaankaan. Tästä voisin jatkaa muualla, koska kokemuksia on niin maan perkeleesti.
Mutta takaisin mukihäröihin. Tämä mikä varmaan jokaisella on huonon huumorin hetkenä tullut Savossa torilla.
Voissa paistettuja MUIKKUJA
Tuosta mun ei edes tartte kirjoittaa väärin -versiota. Kyllä. Se on se ilmeinen.

Muoksista. Miten muulista voi tulla hirviö? :O
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • • Muokkasi: black cat
  • Lähetetty: 19.11.2013 20:39
Capitaine Ina: Voissa paistettuja mulkkuja. Kuullosta erittäin herkulliselta. Voisko saada sen tyypin joka levitti koulussa, että minulla olisi hiv (eikä muuten ole ) oikein rapeaksi paahdettuna.
No itse lukihäröihin,: Nightwish= Nightpiss, kuusimäki=kus*mäki, Salakuljettaja kärähti tullissa=Salakuljettaja kärähti trollissa. Ja äsken sisään korjautuessani kirjoitin nimimerkkini black gay kunnes kirjaudu sisään nappia painaessani aloin miettimään että mitä ihmettä mie nyt kirjoitan. Mitähän ihmettä minunkin päässäni liikkuu? Antoi varmaan hyvin miusta erittäin fiksun kuvan tuo nimimerkki moka.
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2013 22:08
Tuli tuossa mieleen miten kouluaikana Suomen pystykorvasta kääntyi suomen pystykoira
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit