Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mukihärö (lukihärö)

Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2006 13:14
Yritin haulla katsoa aiheita mutten löytänyt tästä, eipä nyt varsinaisesti liity mitenkään goottiuteen joten saa poistaakkin jos siltä tuntuu.
Tuli mieleeni ensin jatkaa vitsiketjuun, mutta sitten mietin että näitä mukihäröjä saattaa olla enemmän muillakin. (tai sitten olen omituinen)Joten vitsiketju menisi vähän ohi aiheesta.

Mutta, onkos teillä rakkaat foorumilaiset muilla tullut näitä hauskoja (tai ei aina niin hauskojakaan) väärinlukemisia, täältä foorumilta, tai muualta maailmasta?

Itsellä muiden mukihäröjen lukeminen ja omienkin tajuaminen saattaa piristää päivää todella paljon ja aiheuttaa varmoja naurukohtauksia jos hauskoja on.
Anteeksi nyt vaan jos jotakuta loukkasin.

Itsellä tuli tunti sitten täältä tuoreita viestejä selatessa silmään otsikko:"Mitä haltiat laulavat?" Yritin etsiä sitä otsikkoa uudestaan mutta en löytänyt, tajusin hetken päästä yhdistäneeni silmissä useampaa eri otsikkoa. Sanon sitten enemmänkin näitä, kun muistan. Sillä minulle sattuu näitä lukihäröjä harvasen päivä ja niille saa yleensä nauraa, tuo tämänkertainen ei nyt ollut tosin erityisen hauska.
Täällä foorumillahan niitä todellisia haltijoita liikkuukin.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.12.2006 16:02
Tää häiriö on turhan tuttu.Esim.kaveri kattoo salkkareita (ite en jaksa) niinpä se tuijotti kerran innoissaan alkkareita, kuten mä sen luin.
Varmaan muuten aika moni on lukenut sen niin.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 18.12.2006 17:29
Mulla on useasti niitä mutten välillä edes tajua, että luen väärin. Siksi en tykkää lukea ääneen yms., kun en ole ikinä täysin varma, että luen oikein. Vaikka ei minulla ole lukihäiriötä. Ja sitten kirjotuksen kanssa on vähän hankalaa kun välillä ajattelen sen niin hankalan kautta, että tulee niin hassu lause, että paremmalla väliä
Viimeksi oli hankaluuksia ainakin läpinäkymättömän ja läpinäkyvän kanssa samoin kuin "tyydyttämättömällä". Kamala sana.

Viimeksi tänään luin fysiikan kaavan päin perää ja sitten ihmeteltiin että mites helvetissä saan oikean vastauksen mutta miinusmerkkisenä. Jepjep.

En nyt muista muista mitä olen lukenut väärin.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.12.2006 13:09
Opinto-ohjelmassa lukee "salsan alkeiskurssi", luen joka kerta "saksan alkeiskurssi". Tämä voi johtua liian runsaasta saksankielen käytöstä...
  • Lähetetty: 19.12.2006 13:21
Tämä ei nyt varsinaisesti ole mukihärö vaan täydellinen väärinymmärrys.

Kuusivuotiaana luin kirjan selkämyksestä "Rakkauden matalampi veisu" ja mielestäni se tarkoitti että:

1. Keskellä matalaa lampea on rokokoosohva

2. Sohvalla istuu pariskunta viktoriaanisissa asuissaan (miehellä on siliterihattu ja kävelykeppi)

3. He veisaavat epätoivoissaan

• Lähetetty: 19.12.2006 23:11
Katselin kaupassa DVD-leffoja ja mietin pari minuuttia miksi "Ringu"-leffan kannessa on iloinen pingviini (jokin omituinen versio ko. leffasta...?)

Kyseessä oli kuitenkin lasten elokuva "Pingu"
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2006 11:24
Tuossa päivänä eräänä jouduin kuuntelemaan luennoitsijaa, joka puhui kuvajuornalismista. Ja ei, en kirjoittanut sanaa journalismi äsken väärin...! Tuo oli varmaan ensimmäinen kerta, kun kuulee kirjoitusvirheen puheessa.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 15:49
Muistan kun ala-asteella annettiin käsityöntunnilla käteen lapastenteko-ohje. Minä luin sen niin, että siinä nyt pitäisi lapsia alkaa vääntää. "Lapsienteko-ohje".
"Lapaset" tulee yleensä luettua "lapsina" ja jokaisen kerran on pakko tavata nuo sanat tarkkaan, etten vaan lue väärin. Traumaattista, eikö.

Sanat avioliitto ja avoliitto pitää tavata myös aina kovin tarkkaan etteivät sekoitu toisiinsa.
  • Lähetetty: 21.12.2006 15:59
Tilt-tv:n peliarvostelussa luki: "Kun pelkkä Tetris ei enää riitä". Mä luin: "Kun pelkkä Tavis ei enää riitä".

Just.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 16:47
Saksikäsi Edward on lähes poikkeuksetta Seksikäsi Edward.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit