Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mukihärö (lukihärö)

Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.03.2012 20:01

Lainaus: Vaulderie

Minä luen ilmainensanakirja.fi:stä koko ajan limainensanakirja.fi

Älä, mä kans Aina kun kirjotan sen selaimee nii kirjoitan sen limainen enkä ilmainen... Onha mulla näitä muitakin, mutta pahoittelen, en muista yhtään niistä kun muisti on huono
Kirjoittanut: The Lonely Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.03.2012 20:45
Äsken lukaisin tuolta yleisistä korinoista:
Käyttäjäin estelyt (osa 2)
Mitkä käyttäjäin estelyt????!!!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.05.2012 16:35
Olipas sitten rokotusmainos : Kun lapsi matkustaa..
Miten luin sen?
- Kun lapsi maistuu..
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2012 10:58
Minä aina luen terveyssidepakkauksesta, että "siveetön ohutside"... Huh!
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2012 16:20

Lainaus: Salmonelle

Minä aina luen terveyssidepakkauksesta, että "siveetön ohutside"... Huh!

sama juttu! Kaupassa itsekseen tuolle tirskuminen on aiheuttanut närää kanssaolijoissa.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.06.2012 02:24
Luen tosi usein väärin ja sen takia en tykkää lukea luokassa ääneen. Viidennellä luokalla opettaja käski mun lukea historian kirjasta jonkun tekstinpätkän. No siinä oli sana "avioton" minä luin että "aivoton", en tajunnu edes sitä virhettä ja se opettaja vaan rupesi selittämään jotain että "koitas nyt lukea kunnolla, eihän tuo ollut edes hauskaa".
Nyt kun ajettiin autolla alavudelle, siinä matkanvarrella jonku rakennuksen seinässä luki että "pyöröhirsiä" minä luin että PYÖRÖIHMISIÄ.
Sitten teen hyvin usein sen virheen että kun pitää lukea englanniksi jotain ja sielä tekstissä on joku numero niin sanon sen numeron suomeksi.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.06.2012 20:11
Ilmoittaudun... Ihme lukihäröjä tulee, osa niistä hyvinkin hauskoja, ja niitähän en tietenkään juuri nyt muista. Viimeisin sattui kuitenkin eilen, olin autoa tankkaamassa, ja bensa-asemalla oli ilmatorjuntavälineistöä. Eiku olisko ollu öljyntorjuntavälineistö sit kuitenkin
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 24.06.2012 16:59
Luin tuon tänne aloitetun uuden aiheen Päivän epäitsekäs tekosi näin: Päivän epäseksikäs tekosi
XD

edit:
Luin Wikipediassa Mustakarhu-artikkelia.:
Mustakarhut syövät ihmisiä, raatoja ja hyönteisiä.
Oikein: Mustakarhut syövät lähinnä kasveja, raatoja ja hyönteisiä.

edit: vol2.
Muistuipa mieleen, että luin aikoinaan hyvin pitkään Mikko Leppilammen nimen Mikko Lempilampi.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2012 23:12
Tänään huomiota herätti "Argentilainen hintti-viini", joka oli vielä toisella lukukerralla sama. Todellisuus tosin oli hitti-viini, mutta ensimmäinen vaihtoehto oli kyllä huomiotaherättävämpi kuvaus.

Toinen kaunis sanavinouma päivälle oli artikkeli, jossa lainattiin Sience-lehteä... Ihan varmasti kyse oli Scheisse-lehdestä. Ainakin, mitä silmiini on uskominen. Tieteen 7päivää?
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 07.07.2012 18:00
Eilenkös se oli, Metro-lehdessä oli juttua miten sekalaiset roskat aiheuttavat suuret laskut.
Minä luin, että saksalaiset roskat ja tuumasin että whaaat?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit