Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Jouluterveiset

• Vastaa
Hyvää joulua kaikille.

~ Uku

• Vastaa

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
Ei saatu mustaa joulua...
Mutta hyvää joulua täältäkin päin minulta ja kaikilta elukoiltani!

"Ei, ei, siihen kuuseenj EI HIRTTÄYDYTÄ!"
"Mut ku oksat ja kaikki... Ja noi kauniit köynnökset tuossa... *pyörittelee jo kaulansa ympärille kuin puuhkaa*"

Minä vihaan sinisiä aamuja jotka repii unen porteilta sieltä jonne luulin jääneeni Miksi edessäni maailma on vain pelkkä varjo kalpea siitä jonne toivoin kadonneeni?

• Vastaa
Hyvää Joulua..!!
  • Vastaa
ERITTÄIN ILOISTA JOULUA TEILLE KAIKILLE FOORUMILAISILLE, NIIN TUTUILLE KUIN TUNTEMATTOMILLEKKIN!!!!!!! jOUDUN TÄNÄÄN LÄHTEE LANDELLE JOULUU VIETTÄÄN, MUT PALAAN 28.12 aamulla. Sori tää sekava teksti, älytön kiire!!!!!
Käykää lukeen siitä attention, goottimiitti käyntiin-viestiketjusta mun viesti, siinä seuraavista miiteistä. En pääse nettiin ennen sitä 28.12, joten HYVÄT JOULUT NYT KAIKILLE! OOTTE NINNUSKALLE RAKKAITA! (tulee tippa linssiin...)
Viettäkäähän kauska joulu!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
hauskaa joulua munki puolesta

suvi turpeinen

• Vastaa
Lainaus: Ninni jOUDUN TÄNÄÄN LÄHTEE LANDELLE JOULUU VIETTÄÄN

kunpa pääsiskin...

hyvät talvipäivän pakanajuhlat kaikille!

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Vastaa
juu, Hyvää keskitalven juhlaa minunkin puolestani vaan kaikille, syökää paljon suklaata ja poltelkaa kynttilöitä ,niin ainakin minä teen

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Hyvää Joulua ja Yulea vaan itse kullekkin säädylle ja mitä nyt kukainenkin viettää, mutta joka tapauksessa toivon jokaiselle iloista aikaa ja hyvää mieltä!

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vastaa
Hyvää Joulua kaikille, toivottavasti muualla on enemmän lunta kuin täällä!
Ja älkää syökö liikaa kinkkua =D

-If you be the one to cut me I will bleed forever-

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (groomeri, BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!