Gootti.net

Kuoleman jälkeen kummittelemaan

Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2011 21:09
Tuonelassa rauhassa olisin tai Valhalassa en mää toivo joutuvani jäämään tänne jumiis Myyttä kai mä haluisin olemassaoloni näyttää kolisuttelemalla ja hyytämällä, mutta pahaa en haluis.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 22:42
Hiii!
ENSIN mä pitäisin huolta mun rakkaista ihmisistä suojelusenkelin tavoin kunnes aika heistä jättää.
SITTEN mä pistäisin tuulemaan! vaeltaisin yöllisillä kaduilla kiusaamassa pahoja tyyppejä, ja kun olen parantanut tarpeeks maailmaa ni sit muutan Brittein Lontoon oopperataloon jossa soittaisin Orffin O Fortunaa joka ikinen kerta vuorokauden vaihtuessa, herättäisin puvuston eloon ja pidettäis hirmuiset joraukst joka ikinen yö!

Sitten Sauron varmasti palkkais mut Nazguliksi ja saisin ison mustan hevosen! Ahh
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2011 12:42

Lainaus: BlackLotus

Sitten Sauron varmasti palkkais mut Nazguliksi ja saisin ison mustan hevosen! Ahh

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2011 14:05
Sä selvästi pidät mua pilkkanas :P
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2011 20:53

Lainaus: BlackLotus

Sä selvästi pidät mua pilkkanas :P

En. Mun mielestä toi Sauron-viittaus oli oikeasti hauska, mit nyt vanha LotR-nörtti olen.

Vaikken usko tuonpuoleiseen, jos niin hyvä tuuri kävisi, että pääsisin kummittelemaan kuoleman jälkeen, ensitöikseni menisin jollekin satunnaiselle goottiklubille, valtaisin äänentoistolaitteiston ja pistäisin tämän biisin soimaan.
Kirjoittanut: SnowflakE (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.08.2011 22:43

Lainaus: Ratpick

ensitöikseni menisin jollekin satunnaiselle goottiklubille, valtaisin äänentoistolaitteiston ja pistäisin tämän biisin soimaan.

DDDDDDD
tuota parempaa idea en ite keksis
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 12:37
Kyllä mie ainakin aloittaisin elään rähinällä. Tulisi minusta varmaan joku poltergeist.
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2012 19:26
Selainen rauhaton sielu joka, tutkii asioita ja vähän säikyttelee,mutta ei mikäään kauhea haamu haluaisi olla. Ehkäs pieniä jekuloita vois järjästää. =)
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2012 23:49
No, jos kuolisin enne rakastani kaippa olisin Patrick Swayze tyylinen Ghost, mutta jos taas lähtisin kun kaikki olisi valmista ja koettu niin koittaisin olla se haamu joka vetää niitä rayhääjä-poltergeisteja läsiin. Siinä olisi aivan uudenlainen UFC meets Smackdown- tilanne kun kaksi pölykasaa alkaisivat tomuuttamaan oikein kunnolla
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2012 14:47
juu, no en usko kummituksiin tai henkiin, mutta ihan kiva ajatusleikki tämä. Mutta jos oletetaan että se olisi mahdollista, asettuisin vanhaan ala-asteeseeni valvomaan että koulu pysyy pystyssä. kummittelisin sen ullakolla, mutta olisin kiltti kummitus. Paitsi tietenkin niille kiusaajille, joita vetäisin turpiin. avustaisin siivoojaa ja keittäjiä, sotkisin huvikseni opettajien kansioita silloin tällöin, varastoisin valtavan määrän lattialle pudonneita lyijykyniä ullakon varastoon josta joku ne löytäisi. Lueskelisin vanhoja kirjoja ja kun ukkostaisi minä tanssisin valkoisissa vaatteissa koulun pihamaalla ja laulaisin niin että ihmisillä nousisi niskakarvat pystyyn.
schoolghost's rocks!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit