Gootti.net

Kuoleman jälkeen kummittelemaan

Kirjoittanut: Cuilpantielh (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.07.2012 06:47
Mieluummin nukkuisin Tuonelan tuvilla, omassa unessa, omassa arkussa jäisellä pedillä. Ikuisuus nukkuessa ei ole pitkä aika kun yökin menee niin nopeasti joka päivä kun nukkuu. Sitä vain silmät ummistaa ja avaa uudestaan ja huomaa aamun tulleen.
Mutta toisaalta, jos käykin niin, että tänne maailmaan jäisin jostain syystä kun ei huolittais minnekään muualle, niin silloin pistäisin paniikin pystyyn, joka paikassa häslinkiä aiheuttaisin ja asukkaita kaikkialla terrorisoisin, mutta kun ei enää huvittais olla ilkeä, niin kiltiksi kahvinkeittäjäksi aamuisin alkaisin jossain pienessä tuvassa ihmisille
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.07.2012 01:14
Alan miettimään, että jos kaikki tähän kirjoittajat kuolisivat yllättäen ja tekisivät noin olisi aika bailut pystyssä maankamaralla! x3

Itse kettuilisin parille ihmiselle joka yö niiden kuolemaan asti oikein kunnolla (Olisipa ihana ajatus )
Voisin mennä 'vuokralle' Porin teatteriin jossa kummittelee (eräs sijaisopettajani oli näytteliä ja kertoili vähän juttuja) niin olisi ainakin seuraa. Ja kun tylsyys iskisi tekisin vähän Beetlejuice- tyyliin, että laittaisin jonkun järisyttävän ärsyttävän musiikin soimaan ja laittaisin jotkut ihmiset tanssimaan 8D

Jos kuolen ja saatte siis jostain tietää, että yht'äkkiä keskellä kaupunkia ihmisjoukko on pakonomaisesti ruvennut tanssimaan mm. thrilleriä, carameldancea, sitä tanssia mitä ne ihmissudet tanssii Vampyrien imussa- leffassa Its raining men biisin tahtiin (kaverit kerran haastoivat minut tanssimaan tätä kaupungissa, joten kostan siitä muille!) tai jotain muuta jännää niin minä olen haamuna asialla
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2012 14:31
Sanon itse aina, että jos joku tappaa mut, vainoon sitä aina ja iankaikkisesti aamen. Olisi se kiva kuoleman jälkeen, jos saisi ensin tietää vaihtoehdot ja vois sitten päättää, menenkö sinne helvettiin vaio jäänkö tänne ihmisiä piinaamaan
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2012 16:08
Isäni kertoi aina kun olimme yhdessä tupakalla kaikenlaisia kummitus juttuja. Isän koti paikalla nimittäin kummitteli.(Joka on purettu aikoja sitten.) Isäni nukkui kotonaan vintillä.(Jonka lattiat oli sahan purussa) Yhtäkkiä hän kuuli raskaita askelten ääniä jostain vintin perältä. Isäni säikähti ja rupesi etsimään jotain kättä pitempää. Pian isäni veli tuli kysymään vintiltä että "Mitä sä täällä toikkaroit?" Isäni sanoi että ei ole uskaltanut lähteä täältä minnekkään kun oli niin pelosta kankeana. Hän luuli että vintillä käveli oikeasti joku. Isäni veli käski tulla alakertaan nukkuman vaan isäni jäi kuitenkin vintille.
Itse olisin ollut niin paniikissa että olisin kuollut shokkiin.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2012 09:08
Olisin, jos siis jäisin kuoleman jälkeen päälle maan vaeltamaan, suhteellisen iisi kummiteus. Kyllä, kummiteus, enkä kummitus. Käppäilisin koulun käytävillä, kävisin kaikissa niissä paikoissa missä en eläessäni ehtinyt, loikkisin taivaisiin kohti hevosenpään tähtisumua, lentäisin kilpaa komeettojen kanssa. Sen verran lennokas sielu olisin, etten ihan kokoajaksi jäisi palloilemaan maalle
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2012 15:56
Hmm... Jos MÄ jäisin tänne kummittelemaan niin järjestäisin tänne vähän kaikenmoista hämminkiä. Muutamat nimeltämainitsemattomat tulisivat myös kokemaan elämänsä järkytyksen. Saattaisin myös kummitella muutamalle meidän luokkalaiselle erittäin säikylle tyypille... Säikyttelijä-tyyppiä kun oon
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:00
Jos mulle olisi käyny noin, olisin ihan onnareissa! Se olis NIIN siistii!!!
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:02
Vastasin siis tos Katavorille xD
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 04.12.2012 18:12
^ Tulokkaille tiedoksi, että teidän viestien yläpuolella pitäisi lukea "muokkaa", joten muokatkaa niitä kirjoituksianne ja pistäkää ne kaikki yhteen - älkää kirjoittako useita peräkkäisiä viestejä.

Ja jottei mene offiksi niin en usko kummituksiin joten en tule kummittelemaan.
  • • Muokkasi: DarkAngel
  • Lähetetty: 05.12.2012 23:13

Lainaus: byron

^ Tulokkaille tiedoksi, että teidän viestien yläpuolella pitäisi lukea "muokkaa", joten muokatkaa niitä kirjoituksianne ja pistäkää ne kaikki yhteen - älkää kirjoittako useita peräkkäisiä viestejä.

Ok

Ja tohon kummittelujuttuun viel lisäisin, et tiedän muutaman tosi ärsyttävän pikkulapsen, niin kävisn kirjottelemas ja piirtelemäs niitten huoneiden seinille rumia juttuja ja sitte niitten vanhemmat syyttäis niitä. Ja lisäks menisin jonnekkin yleiselle paikalle ja pistäisin Gangnam-stylen soimaan ja sitte upeaisin itte tanssimaan sitä ja välillä aina ilmestyisin. Sinä olis kaks (melko) todennäköstä vaihtoehtoo: Joko tyypit juoksis kauhuissaan pihalle ta rupeais tanssimaan Gangnam-styleä... Ainaki jos meijän luokkalaisia olis paikalla
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit