Gootti.net

Todellisuus karmeampaa kuin kauhuleffat....?

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 02:47
Mutta aina ei voi pyytää apua.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.02.2008 11:02

Lainaus: Morfinsia

Mutta aina ei voi pyytää apua.

D´oh! minä sorrun tuohon usein kotona, pienikin ongelma edessä ja talossa kaikuu korvia vihlova huuto: "ÄITIII!!! APUA! EN OSSAAA!!!"
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 16:51

Lainaus: Yasha

pienikin ongelma edessä ja talossa kaikuu korvia vihlova huuto: "ÄITIII!!! APUA! EN OSSAAA!!!"

No se on hyvä kun voit pyytää äidiltäsi apua. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta.
Tai voisin tietysti pyytää,mutta en halua edes tietää mitä tapahtusi kun sanoisin että ongelmana on nimenomaan äitini ja hänen juomisensa ja äskettäin paljastunut pilven polttelunsa. (luulin että oli lopettanut)
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.10.2008 17:38

Lainaus: Morfinsia

ongelmana on nimenomaan äitini ja hänen juomisensa

Ongelmat katoavat, kun ne lakaisee maton alle pois silmistään. Tätät ketjua sen suuremmin lukematta, uskallan kommentoida tähän sen verran, että omakin äitini on ollut jo 30 vuotta alkoholisti ja mielisairauden "vanki", kaksi kertaa lapset on häneltä otettu huostaan, mutta ei tajua niin ei tajua. Minä siis toimin niin, että lähdin muualle asumaan ja nyt en ole moneen vuoteen edes puhunut äitini kanssa. Ja voisimpa sanoa, että elämä on h*lvetin paljon helpompaa. Tosin en nyt tiedä minkä ikäinen olet, oletko jo muuttanut kotoa ja näin, mutta kun itse muutin pois äitini luota, ja kun nyt on tapauksesta vierähtänyt vuosi jos toinenkin, ei ongelmana ole enää muuta kuin minä itse.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2013 01:46
Minusta on aivan äärimmäisen raivostuttavaa kun ,varsinkin asiasta aivan pihalla oleva henkilö, tulee mesoamaan että itsemurha on maailman itsekkäin teko, koska se aiheuttaa niin paljon mielipahaa MULLE. Silloin kun itsemurhan tekee\yrittää tehdä niin on sellaisessa tilassa ettei ajatuksen mene "kaikki suree mua ku mä kuolen, kaikki mun ystävät ja läheiset itkee" yleensä pikemminkin näin "ei kukaan mua jää kaipaamaan olen huono ja viallinen. On vaan parempi ku kuolen". Itse olen joskus miettinyt itsaria, mutten koskaan yrittänyt. Olen saanut paljon enemmän apua ystävältäni, jolla on takanaan muutama itsemurhayritys, kuin siltä koulukuraattorilta, joka ei tehnyt muuta kuin puhui tunnin jotain hevonpskaa. Teille kaikille, ne ihmiset jotka ovat kokeneet pahoja asioita ja raahautuneet ylös pohjalta ovat paljon vahvempia kuin ne joiden elämä on ollut sitä iloista ilman murheen häivää. Niiden joilla ei ole aavistustakaan millaista on kun kaikki tuntuu menevän päin helvettiä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2013 16:45
Se on aika karmea tilanne kun ipana ei aamulla nostakaan päätä tyynystä tai muutenkaan suostu liikkumaan vaikka on selvästi hereillä
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.07.2013 17:46
Karmiva tilanne, mIrd! Toivottavasti asiaan saadaan selvyys ja asiat sujuvat parhain päin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.07.2013 19:12

Lainaus: mlrd

Se on aika karmea tilanne kun ipana ei aamulla nostakaan päätä tyynystä tai muutenkaan suostu liikkumaan vaikka on selvästi hereillä

Hyiiii kauheaa, kuulostaapa ikävälle. Tai ikävä on terminä turhan laimea siihen mitä yritän tarkoittaa..
uh..
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2013 22:39
Näille ketjuille ei pitäisi olla tarvetta, vaan kun on. Sitä haluaisi paeta todellisuutta avaamalla telkkarin elokuvan eikä uutisten aikaan, sitä haluaisi tulla säikytellyksi creepypastoista eikä foorumiketjuista, mutta ei se mene niin. Ja mietin missä on vika. mIrd, toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin. Heräsin tänään suunnilleen pahimmalla tavalla mitä voin kuvitella ensi hätään ja onneksi asiat ovat nyt paremmin kuin mitä olisin pitkään aikaan kuvitellut.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.07.2013 17:26
on se silloin joo jos sä tiedät että on joku joka tahtoo satuttaa sua tai jopa pilata sun elämän.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit