Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 5

Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2013 17:49
Ruotsista tilaamani New Rockin plattarit saapuivat tuossa eilisen puolella
Joku ruotsalainen pakkaajapiru oli tosin pistänyt kerralla ison laatikon kengille ja hyvä että mahduin sen kanssa ovistakaan sisään, kun ei kadullekkaan viitsinyt purkaa. Kantamisesta kohmeiset sormet oli kyllä kybällä sen arvoiset
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.01.2013 22:18
Vihdoin ja viimein tuli hommattua järkkäri. Vastahan sen ostamista mietti... noh, kauan. (vuosia)
Eikun hommaan vielä laukku sille ja sitten kuvailemaan. Huippua!
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2013 16:49

Lainaus: Funereal Soul

Eikun hommaan vielä laukku sille ja sitten kuvailemaan. Huippua!

Vinkkinä ajattelin kertoa, että Ebaysta saa edullisesti kameralaukkuja. Itse ostin omani sieltä. Se maksoi noin 27e. Eli ei paha. Ja on vielä todella tilava. Ajattelimpa vaan mainita

Tilasin tuolta samaisesta paikasta aivan ihanat sukkahousut!
Semmoset luu kuvioiset
Eivät ole vielä tulleet, mutta toivon niiden olevan sopivat.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 27.01.2013 12:57
Lomaan on kaksi viikkoa!

Lähden matkalle. Mikään muu ei inspiroi minua niin paljoa tällä hetkellä kuin matkustaminen .
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2013 09:35
Onnistuin saamaan vielä lipun Black Veil Bridesin huhtikuiselle keikalle and I'm so happy now! (Kehtaan jopa tunnustaa, vaikkei mitään goottimusiikkia olekaan, mutta mii likes! )
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2013 21:48
Mummo tuli floridanmatkaltaan kotia ja toi mulle sieltä jonkun iteasiassa aika aidonnäkösen lasisen jonkun elukan kallon, ja sitten se toi lisää karvoja rastoihin "en tiiä tää on kai joku peruukki mut ku halvalla sai". Lisäksi tänään sain uudet kengät, ne mitkä olisin alunperin halunnut oli liian suuret ja liian kalliit, mutta sitten loppujenlopuksi päädyin ostamaan maiharit.
Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2013 05:21
Acerin kannettava hajosi 2 viikkoa sitten. Kävin kaivamassa isäukon hylättyjen laitteiden hautuumaalta toisen vanhemman mallin varakoneeksi. Se hajosi sitten eilein. Tänään tulin ukkoa tervehtimään ja kas, uusi asus odotteli minua olkkarissa. Vähän tekee ylpeydelle kipeää antaa toisen maksaa omansa, mutta kun tarve on ja maksaa on luvattu, miks ei? Vähän olen skeptinen kannettavien suhteen muttei tällä maan reissaamisella pöytäköne mukana pyst. Olen silti hyvin kiitollinen ja onnellinen! Kiitos isä tästäkin rahanreiästä!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.02.2013 16:11
Varustelekan paketti saapui, nyt on uusi sarkatakki ja maiharit. Maihareiden sisäänajo aloitettu, tunti käytössä ja kummassakin kantapäässä kunnon vesikellot. Got to love it. Hyviä sisäänajovinkkejä?

Lisäksi, sain ensimmäiset housuni kahdeksaan vuoteen. Olen siis ollut hametyttö jo kauan, mutta nyt päätin että vaatekaappini voi olla täydellinen vain, jos lisään sinne yhdet hyvin istuvat mustat pillifarkut. Uuden ajan alku, siis.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2013 21:14
Juuh kävin äitin kanssa ostamassa kengät.
Se tykkäs yhestä toisesta mallista enemmän kun siitä minkä mä halusin niin se osti mulle kahet. Sehän oli anteliaalla tuulella. Niinno nehän oli kyllä alennuksessa mutta silti.
Lisäks käsityömessuilta löyty aaivan ihana pinssi, jossa on musta ruusu vihreellä pohjalla.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.04.2013 16:18
Whiiii, moon niin onnelline onnistuttiin samaan kaveriporukalla liput Black Sabbathin keikalle. Vieläpä aika hyvät paikat. Mä oikeesti hihkun täällä innosta! (keikkahan on marraskuussa -_-'). Ozzyn nähtyäni mä voin kuolla onnellisena!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit