Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 5

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2013 22:09
Onkoha muita jotka hihkuu innosta tällasesta ostoksesta ku minä, nimittäin huuto.netistä täysin uutena (oli vielä alkuperäisessä paketissaan) tilaamani TI-Nspire CX CAS -laskin tuli perjantaina perille tässä värinäytöllisessä kaunokaisessa on kosketuslevy, ladattava akku, 128 MB:n flash-muisti ja tämän voi liittää tietokoneeseen tiedon/kuvien siirtoa tai tulostamista varten ominaisuuksia on tietysti vielä vaikka mitä muita, mutta tässä nyt jotain niistä.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2013 16:53
TI:n Nspire on hieno lelu. Itse en tosin sellaista ole viitsinyt hankkia, kun kaikki mitä lasketaan, niin yleensä olen paremmin pärjännyt taskulaskimella ja paperilla, tai tietokoneella. Toisaalta kenttädatankeräimenä tuo on lyömätön, ja muistaakseni sitä ohjelmoitiinkin jollain suht helpolla kielellä

Onnitteluni
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.05.2013 17:09
Kirpparilta uus takki, jollasen oisin ostanu jo vuosia sitten, muttakun ei sillon ollu rahaa. Oli sillon 80€, mutta nyt löyty kirpparilta 20€. Ja liituraitanen puku 4€!
Lisäks kahet uuet aurinkolasit oon saanu hankittua tällä viikolla.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2013 20:24
Kirjatorilla oli 30% alennus kaikesta ja mukaan lähti Sofi Oksasta, Stalinin Lehmät. Nyt on siltä kaikki teokset hyllyssä
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2013 02:43
Kävin tänään kirppiksellä ettiis jotai pinkkiä prinsessatyylistä vaatetta yksiin teemapartyihin. Noh, mitään sinnepäinkään en löytänyt, mutta bongasin ainakin maastohousut ja hienon punamustavalkosen mekon! Meinasin jo lähtee (sit kun oisin rahoissa) hakemaan uusia maastohousuja vaasasta, mutta eipä enää tarvis kun löyty 8 eurolla käyttämättömät kirppikseltä Ja mekkoja ei näin kesällä oo ikinä liikaa, ainakaan mun vaatekaapissa, omistan enemmän talvivaatetusta.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2013 20:41
Olin kaksi viikkoa Helsingissä. Tuli shoppailtua.

- Tummanpunainen perustoppi GinaTricotista
- Musta hihaton pusero GinaTricotista
- Pääkallorannekoru GinaTricotista
- Pääkallo/kylkiluu-toppi Seppälästä

Teetä The Huoneelta. Maustetun vihreän teen ystäville suosittelen lämpinästi Jeanne D'arc -nimistä teetä.

Turkuun palattuani käväisin vielä Manhattanin KirppisCenterillä. Sieltä tuli ostettua
- Ruskea villatakki
- Musta bolero
- Mustat housut
- Musta lepakkohihainen paita

Uskomatonta kyllä, joka ikinen noista kirppisostoksistani oli myös alunperin GinaTricotista. Eri looseista jokainen, mutta näköjään sitten tykkään kyseisen puljun rytkyistä, olkoonkin että laatu vaikuttaisi olevan hyvin vaihtelevaa. Yksikään kirppisostoksistani ei tosin maksanut yli kahta euroa, joten se reissu tuli halvaksi.

Lisäksi hommasin liikuntarannekkeen ja aion käydä maauimalassa uimassa kunnes kasvatan joko lihakset tai kidukset. Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että jälkimmäinen on todennäköisempi.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.05.2013 22:05
Annoin viimein itselleni luvan hyvään halpaan arkituoksuun jota kyllä tuli vatuloitua sen pari kuukautta. (Kuulkaa kuinka herutan vastuullisuudellani. Ei oikeasti, minä olen ihan yhtä holtiton kuin kuka hyvänsä mutta yritän jotenkin vaan suitsia tuota kuluttamista. ) Jonkun enmuistamerkin Secret Wish -niminen hajuvesi, kirpeä ja jotenkin lempeä silti ja mikä tärkeintä on meikäläisen iholla kotonaan. Tuota tuoksua aion käyttää tavaramerkkinäni, että lopulta kaikille halailututtaville tulisi minusta mieleen jokin tietty tuoksu.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2013 10:26
Blutengelin uusin levy kolahti postilaatikkoon. Sitä on odotettu. 8)
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2013 16:55
jeejee kahdeksan euron suunnattomalla hinnalla uusi nahkatakki kirpparilta ja uudet shortsit, jotka ovat sivumennen sanoen niin lyhyet, että itseä hirvittää vähän jälkikäteen. No, on kesä. Ja myös kirpparilta uusi nahkavyö hienolla vyönsoljella.

Näin muuten kaupungilla ollessani tytön, joka oli tatuoinut Nightwishin rumpalin käsivarteensa ja hiukset oli vihreä-blondit.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 22:23
Viime kuun puolella sain lakin, jossa on Mercurius-lyyra ja harmaa tupsu, eli (yo-)merkonomin lakin. Varsinainen lakitus tosin tapahtuu syksyllä, mutta kylläpä vetää suupieliä korvia kohden kun on saanut kaikista vaikeuksista huolimatta taisteltua itselleen ammattitutkinnon.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit