Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 5

Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2013 17:54
True bloodin vitoskauden dvd:llä ja ihanaista vaniljan tuoksuista kosteusvoidetta
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.06.2013 23:32
Jihuu crazy factoryn tilaukset saapuivat postilaatikkoon. Pimeessä hohtavat vihreet korvikset on aika maukkaat.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2013 16:47
Postista hain tässä vasta kolme pakettia/kirjettä. Tilasin siis Joy Divisionin t-paidan jossa oli Unknown Pleasures cd:n kannen kuva. Sitten tilasin mysö Joy Divisionin julisteen jonka kehystän ja laitan seinälle. Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä tuli tilattua kivat kengät. Semmoset korkeakorkoiset, mustat nilkkurit joissa edessä nyöritys
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2013 10:47
Les mirables, kurjat, kolahti postiluukkuun Eikä suinkaan filmi, vaan ihan kunnon romaani! 970 sivua minimaalisella fontilla saattaa riittää muutamaksi päiväksi.
Jee! Näköä tuhoamaan!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2013 18:52
no,nytten on taas mamulin rahoja kulutettu XD
eli torilla oli tämmöisiä pikkuisia kojuja ja kun ne on täynnä synkkää kamaa,niin mikään ei pidättele minua enää
joten tuli ostettua niittiranneke,ihana hihaton liivi,jossa kettinkii ja niitti-härpäkkeitä yms,niitti lippis,pentagrammi kaulukoru ( oon halunnut semmosen jo kauan) ja...no en nytten enää muistakkaan mitä tuli hankittua :P
koko paikka oli täynnä fani kamaa,muttei oikein minun makuun.
tosin ois se the curen t-paita ollut kyllä mahtava
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2013 21:34
Keskiaikamarkkinoilta ostin joutsenen kaulanikamasta tehdyn kaulakorun, pronssisen korupiikin ja uuden jyvätyynyn, koska vanhat jyvätyynyt ovat niin puhkikuluneet että kylvävät kauraa ympäri kämppää.

Lisäksi poikaystävä oli kattotalkoissa ja vanhoista rakenteista löytyi muumioitunut orava, jota pääsen tutkailemaan huomenna.

Niitä arkisempia ostoksia ovat lähiaikoina olleet hyvin istuvat pillifarkut (niitä on siis sittenkin olemassa!), tarkoituksellisen dorka haipyyhe H&M:n lastenosastolta ja mexican skull -kaulakoru Glitteristä. Kaulakoru tosin hienosti otti ja hajosi heti kättelyssä. Kolmen euron alekoru on onneksi korjattavissa uudella lukolla, mutta pännii silti ihan periaatteesta.
Kirjoittanut: Evil-Mirror (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.07.2013 22:25
Löysin hukkamani korun
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.07.2013 08:40
Vihdoinkin kuukausien odotus on päättynyt ja olen saanut tilaamani uuden putken järkkäriin!
Nyt vaan kun sais aikaan lähtee kuvaileen ja testaileen tätä tarkemmin..
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2013 10:26
Tuoreita herneitä ja mansikoita torilta!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2013 17:13
Löysin 10 eurolla itelleni työkalupakin, jonne laittaa kaikki pensselit, kynät yms. tarvikkeet Oon ennenkin kiertänyt kirpputoreja etsien edullista työkalupakkia, mutta olen aina löytänyt sellaisia ikäloppuja ruosteisia romuja, jotka ovat olleet 20 euron hintaisia. Nyt löytyi hyväkuntoinen ja tilava pakki. Oon kyllä erittäin tyytyväinen tähän löytöön.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit