Gootti.net

Oletko nirso?

Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2013 13:38
Katselin tässä muita foorumin viesti ketjuja mut en löytänyt tästä aiheesta joten jos sittenkin löytyy tätä aihetta käsittelevä viesti ketju jostain niin saavat sulkea tämän. No, eli siis. Onko teillä sellaisia ruokia joita ette söis mistään hinnasta? Näkisitkö mieluummin nälkää ennen kuin söisit sitä ruokaa? Entä onko sellaisia ruokia joita rakastat yli kaiken? Minä inhoan yli kaiken kalaa. Olipa se sitten kala keitto tai uunissa paistettua kalaa tai seiti keittoa. Myös maksalaatikko ja kaalikääryleet ovat suuria inhokkiani. Ennemmin näkisin nälkää kuin söisin näitä ruokia. Mutta suurinta herkkua minulle ovat kasvissose keitto, lasagne, kinkkukiusaus ja musta makkara. Onko sellaisia ruokia joista muuten pidät mutta et silti pysty niitä syömään? Minä pidän sienistä mutta kerran söin niitä raakana purkista ja tuli niin kauhea olo että päätin etten enää ikinä syö sieniä.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.01.2013 21:13
No merlot. please.
http://www.youtube.com/watch?v=kiOuroHPxRQ&noredir ect=1
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2013 21:39
Mää en suostu syömään melekeen mittään liharuokia. Jokku kyllä mennee mutta ällöttää jo kattuakki ko muut syö lihhaa. En tykkää palijo mistään mutta mandariineja joskus menis vaikka monta pussia jos ne ei ois kovia eikä kirpeitä. Makaroonistaki ja helemi-ja ruispuurostaki tykkään.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 27.01.2013 14:10
Olen kait nirso.

Mun motto on että en syö mitään mikä on pahaa.

Valitsen tarkasti ruokani.

Ikinä en söisi huonolaatuista lihaa, maksaa missään muodossa, elimiä, veriruokia, katkarapuja, simpukoita yms. mereneläviä, sieniä. Ei-syötävien ruokien lista on loputon. Mun makuaisti on paljon parempi kuin useimmilla tutuillani. Enkä mä edes söisi mitään eineksiä. Ne vaan maistuu niin paskalle.

Saatan elää monta päivää pelkällä kaurapuurolla, koska se on neuraalia, siinä ei maistu mikään paska maku eikä sitä ole edes tehty eläimistä .
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.01.2013 14:43
Sellanen purkki sardiini, mikä on ruotonen... Hyi hitto, tai muu "huono" kalasäilyke. Kyllä hyvät kuten makrilli tomaattikastikeessa/tonnikala menee. Myöskin joku kaviaari/mäti vaikuttaisi aika ällöttävältä. Riippuu kyllä ruoissa pitkälti siitäkin miten ne on tehty, joku ruokalaji voi olla hyvää toisella tavalla tehtynä - vaikka toisella se olisi hirveetä.

Mun suosikeita just on just punanen liha,vuohenjuusto,sienet... Tollaset mitä monet varmasti karttaa, oikeastaan melkein mitkä vaan liharuoat menee, ja kana ja monet kalaruoatkin - Mutta myös toki kasvis... Olen aika moniruokainen, riippuu ihan kokin taidoista.

Ainiin! Ja joulutortut ne on aivan karseita. Piparit ja rinkelit, sekä riisikakut taas ei vaan maistu miltään. Esimerkkejä olisi varmaan monia muitakin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.01.2013 21:03

Lainaus: Necroerotica

Ikinä en söisi huonolaatuista lihaa, maksaa missään muodossa, elimiä, veriruokia, katkarapuja, simpukoita yms. mereneläviä, sieniä. Ei-syötävien ruokien lista on loputon.

Söisin riittävän nälkäisenä vaikka mitä. Nyt pystyn nirsoilemaan hieman kuten Necroerotica, eli en syö mm. pahhoo lihhoo, sisäelimiä tai mereneleviä enkä sieniä. Toisaalta jotkut kalat voivat olla herkullisia. Sisäelimien syöminen on jotenkin täysin luonnotonta enkä ymmärrä miksi esimerkiksi munuaisia tai maksaa viitsitään laittaa ruoaksi.
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.01.2013 21:09
Kuopassa, en mä itsekään niitä söisi... Mutta onko se nyt niin luonnotonta? Jos alkaisin viisastelemaan niinkun näköjään jo aloin - Syöhän monet luonnolliset eläimetkin sisäelimiä... Ja onhan ne ravinto pitosta ruokaa ihmisellekin, kaikilla erilaiset mieltymykset... Outoa miten monet karttavat sieniä, mut siis joo en itekää mielellään söis toki sisäelimiä.
Kirjoittanut: Kedira (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2013 14:50
Olen todella nirso. Ellei ruoka ole laitettu juuri ja tasan niinkuin minä sen haluan, en syö. Ja jos saan makunystyröihini aavistuksen jostain tietystä , en voi sitten sen tilalla syödä mitään muuta kuin jo halajamaani sapuskaa. Pätee niin juomiin, ruokaan kuin herkkuihinkin.

Ja joo, tällä systeemillä tulee kieltämättä hiukkasen nälkä jos on vieraassa paikassa ... mutta minkäs sille voi. Itse tähän on jo tottunut, sitä kun on moinen ollut ihan lapsesta saakka. Sitä kyllä ihmettelen, että aikamoisen suursavutuksen olen aikaan saanut, sillä tyttäreni on jokseenkin kaikkiruokainen ja ennakkoluuloton maistelija
Kirjoittanut: Wolfie (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2014 21:53

Lainaus: Necroerotica

Olen kait nirso.Mun motto on että en syö mitään mikä on pahaa.Valitsen tarkasti ruokani. Ikinä en söisi huonolaatuista lihaa, maksaa missään muodossa, elimiä, veriruokia, katkarapuja, simpukoita yms. mereneläviä, sieniä. Ei-syötävien ruokien lista on loputon. Mun makuaisti on paljon parempi kuin useimmilla tutuillani. Enkä mä edes söisi mitään eineksiä. Ne vaan maistuu niin paskalle. Saatan elää monta päivää pelkällä kaurapuurolla, koska se on neuraalia, siinä ei maistu mikään paska maku eikä sitä ole edes tehty eläimistä.

Minäkin syön paljon puuroja.. Olen aika nirso, ja kyllästyn ruokiin nopeasti. Hampurilaiset, limsa ja suklaa ovat ruokia (tai herkkuja ) joita en pystyisi syömään. Samaten maksalaatikko. Kaalilaatikko menee jotenkuten hillon kera.. Häränliha taas sitten on naminami ......
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2014 10:46
Haha, kaikki tuntuvat inhoavan maksalaatikkoa. Minusta se on ihan hyvää aina välillä. Perunalaatikkokin on makoisaa. Lempiruokani on kyllä lasagne, lasagne on elämä... Kaalikääryleitä en syö, tai ylipäätään melkein mitään, mihin on tungettu kaalia, enkä kalaa lukuun ottamatta mitään merenelävää, kuten simpukkaa ja katkarapua. Minkään lihan kanssa ei ole ongelmaa ja vaikka en sisäelimiä juurikaan syö, ymmärrän niiden käytön. Olisihan se järjetöntä tuhlausta tappaa elukka ja jättää siitä niin paljon pois. Kertokaa toki, jos löydätte ruoaksi kelpaavasta ruumiista jonkin "luonnottoman" elimen

Limsat ovat ihan ok, mutta en tykkää hiilihapoista yhtään ja usein jätän limsat odottamaan kiltisti pahimpien hiilihappojen poistumista Ja tortilloja en kykene syömään (ainakaan normikaupasta ostettuja), sillä niiden hajukin saa minut yökkäämään. Yleensäkään en syö mitään, mikä on niin pahaa, etten saa naamaa pidettyä peruslukemilla. Sieniä tykkään poimia, mutten syödä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit