Gootti.net

Oletko nirso?

Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2014 19:25
Tokihan tuo maksalaatikko on hyvää, kunhan se on alusta asti itse tehtyä. Mutta jos nyt ensin listataan sellaisia mihin en koske pitkällä tikullakaan niin: kesäkeitto,kaaliruuat,siskonmakkara,vuohenjuusto sekä aasialaiset ruuat. Kaikkein mieluiten syön Italialaisen keittiön antimia ja ihan alusta asti itse laitettuina. Jotkin Amerikkalaistyyliset ruuat hyviä myös. Ylipäätään en ole oikein keittojen enkä minkään valmisruuan ystävä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.02.2014 09:03
Olen kyllä tosi kaikkiruokainen. On vain ihan pari ruokaa joista en pidä. Nirsoksi en itseäni luokittelisi millään asteikolla.

Kalakeitosta on jäänyt jotkut kouluaikaiset traumat ja silakkapihvejä en kyllä oikein voi sietää. Vaaleat kalat ei kuulu lemppareihin. Kaikkia edellämainittuja kuitenkin syön jos tarjotaan. Jos olen vieraana jossain niin en kyllä kehtaa kieltäytyä. Eri asia tietty jos olisin allerginen.

Pääasiallisesti olen lähinnä kiinnostunut kokeilemaan uusia ruokia. Esimerkiksi hyönteisravinto kiinnostaisi, mutta Suomessa on vielä aika hankalat asenteet tuota kohtaan. Ilmeisesti joku firma Suomessa on, joka myy hyönteisiä ruoaksi.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2014 00:08
Koulun kalaruuat jätti mullekin pahan jälen, kylmää kampelannahkaa hyi perkele, mutta miun kiertotie on se jotta syö vaan ja ainoastaan tuoretta kalaa. Pyydä itse, niin tiedät jotta on tuoretta, ja sehän on hyvää kun itse vielä teet.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.11.2014 17:25
Olen tosi nirso. Viime vuosina tosin olen alkanut opettelemaan syömään kaikkia uusia juttuja. Osittain pakosta ja osittain ihan vain haastaakseni itseäni ja avartaakseni maailmaani. Esim. ennen söin aina pizzaa ainoastaan tonnikalalla & katkaravulla, mutta sitten tutustuin nykyiseen avomieheeni, joka on kalalle allerginen. Nykyään on pizzassa monenlaisia täytteitä! Viimeisimpiin "muuten vain opettelin" -saavutuksiin kuuluu suolakurkku!

Mutta silti on pitkä lista asioista, joita en syö. Tässä nyt ne joita tulee ekana mieleen: kaikki missä on maksaa, joululaatikot (ihan sama vaikka on kuinka itse tehty), joulukinkku, kermainen kinkkukastike, jansoninkiusaus, kaikki missä on kuminaa, hillosipulit, sushi (en tajua sitä makumaailmaa), mäti... Joko riittää?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit