Gootti.net

Mitä Pelaatte? (osa 2)

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2015 01:48
En sanois että ksp on oikeaa astrofysiikkaa mutta enpä oo vielä kiertoradalle päässyt, kun ei vaan oikein toi rakennesuunnittelupuoli nyt oikeen taivu, hajoavat perkule aina kun laittaa riittävästi voimaa moottoreihin.

Ehjänä pysyy kuhan ei kovin korkeelle yritä.

Toki ovat vielä rumiakin ku perkuleet.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2015 16:43
10 vuotta myöhässä tähän junaan, mutta Vampire the Masquerade: Bloodlines on nyt tullut alotettua kun oli tossa vuodenvaihteessa tarjouksessa Steamissa (kun vihdoin kesällä osasin sinnekin tunnukset hankkia). Koukussa ollaan. Toistaseks Tremerellä tullut mentyä eteenpäin, ehkä Brujah ja se Malkaviankin Santa Monicaa pidemmälle jossain vaiheessa. Ehkä joku muukin klaani.

Steamin myötä myös Left 4 Dead 2, Killing Floor (eijjuma, kun ei malttas oottaa maaliskuuhun asti kakkosta) ja Tomb Raider. Toi TR harmittavasti pyörii vähän huonosti miun läppärillä, mutta silti onnistuu olemaan hyvä peli. Torchlight 2 on kans tullut alotettua, tosin nyt vähän jäänyt muiden pelien alle, jonne jäi lopullisesti Path of Exile (alko se päivitysten määrä käymään hermoille). Ois haaveena että hankkis ihan kunnollisen koneen, alkaa toi läppäri olee riittämätön.

Lainaus: Dagonist

Tuli tässä pari päivää sitten ostettua steamista DayZ standalone, early acces alpha vaiheessa vielä mut kyllä jäin koukkuun!
Oon kans tuota DayZ:tä kyyläillyt ja tuuminut hommaamista. Toistaseks viel jäänyt hankkimati.
  • Lähetetty: 17.01.2015 01:25
Gwtiger vs amx13 90 1:1 viimisinä ja molemmat täysissä : voittaja gwtiger. Ja vaihtelun vuoksi en ollu se amxikuski joka munaa tiimiltä varman voiton. kolme tappoa suorasuuntauksella, joko mie oon hyvä tai noi oli huonoja ja täysin päissään.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.01.2015 18:20

Lainaus: Roudatar

Oon kans tuota DayZ:tä kyyläillyt ja tuuminut hommaamista. Toistaseks viel jäänyt hankkimati.
Samiksii!

Inhoan zombeja, mutta jostain syystä tuo DayZ kiinnostaisi aivan älyttömästi. Kuitenkin pelkään pelikokemuksen kärsivän kiitos muiden, ei ehkä niin ystävällisten pelaajien. Olen ehkä lukenut liikaa ragetarinoita bandiiteista.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2015 02:10
FfXIII tuli hinkattua tossa menneen vuoden joulukuussa läpeensä, sittemmin menin kokeilemaan DMC, ja Metal Gear Rising: Revengeance, molemmat hyviä hack'n slasheja, sitten vähän Singularitya ja scifi-nörttinä piti taas jyystää AvP . Vielä kun pääsis Mount & blade Warbandissa naimisiin, niin siihen olis hyvä jäättää se . Sitä ihmettä odotellessa, Astebreed ja Wasteland 2 saavat luvan viedä ajatuksiani jonnekin muualle...
  • Lähetetty: 25.01.2015 19:49
Miksiköhän ei wt:ssä taivu p-63 oikein minkäänlaiseen ilmataisteluun pommareita lukuunottamatta, sen pitäis olla pirun hyvä kone just ilmataisteluun mutta taipuu melkein huonommin ku mersut miun näpeissä.

Lähinnä maataistelukoneena tulee käytettyä ja siinähän se on pirun hyvä, kun vähän hämää ensin niin syöksyllä saa melkein aina pommit perille.

Pikkasen pienemmän tierin vehkeillä saa olla hyvä pilotti jos tasaväkisillä koneilla kiinni saa, joten taktiikka on kai pielessä ja pahasti.
  • Lähetetty: 27.01.2015 02:02
toi wt:n pakkotiimipulla toimii joskus hyvinkin, sattu suomea lukeva eli kai suomalainen heppu kaveriksi niin tehtiin vähän jälkeä, sille 7 ja mulle 5 pudotusta ja perhana kun oli pitkästä aikaa mukava pelata selusta turvattuna. toki eihän silläkään putoamatta selvitä, se tippu kaks kertaa ja mie kerran. olis ollu puheyhteys ni varmaan noikin olis karsittu yhteen tai kahteen, oma meni romuks laskeutuessa pahasti vaurioituneella koneella.

Tiimipelinä ihan helvetin kivaa, samoin ku tankkikin. Kuhan tiimi siis ei ammu omaa jalkaa vaan on edes joku haju mitä tekee. Nyt kun otti varmistajan roolin, sai kaveri pelata rauhassa ja itekin tiesi ettei tarvi vetää hullua mutkamatsia kun kaveri tulee apuun.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2015 04:03

Lainaus: Mirilla

jostain syystä tuo DayZ kiinnostaisi aivan älyttömästi. Kuitenkin pelkään pelikokemuksen kärsivän kiitos muiden, ei ehkä niin ystävällisten pelaajien. Olen ehkä lukenut liikaa ragetarinoita bandiiteista.
Joo, oon lukenu ite kans samaisia tai samansuuntasia kommentteja. Ehkäpä siitäkin huolimatta jossai kohtaa tulee se hankittua.

Oon tässä yrittänyt alottaa pelaamaan semmosta peliä kun Nosgoth. Ei jaksa näemmä kone pyörittää. No, koska ei ole eka kerta, kun näin jonkun pelin kans käy, niin päätin että nyt riitti. Laitoin tilaukseen uuden pelikäyttöön tarkotetun läppärin. Kallishan se on, mutta laskeskelin että pärjään. Sain jopa tän vanhan kaupaks vanhemmille, kun heidän OIKEASTI vanha pöytäkone vetelee viimesiään nyt kun Windows XP:n tukikin on lopetettu. Jos nyt sit pääsis kunnolla kokeilemaan niitä muitakin pelejä jotka tällä koneella feilaa.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 05.02.2015 23:57
Saints Rowt 2-4 tuli ostettua kun oli steamin alennuksessa jokunen viikko sitten, kympillä saikin sitten monenkymmenen tunnin edestä viihdettä. Varsinkin kaksi viimeisintä olivat sen verran sekopäistä haahuilua täynnä, että en ole nauranut pelatessani yhtä paljon vuosiin.

E: Tuo Nosgoth vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta.
  • Lähetetty: 07.02.2015 01:53
besieged saattais olla sinänsä kiva vaikka minipelihän se kai on. Ihan vaan rakentelun vuoksi:
http://imgur.com/gallery/0BvDKLS
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit