Gootti.net

Seuraa Lord Of the Lostin Tavastian keikalle lokakuussa

Kirjoittanut: Ave_end (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.08.2014 13:11
En tiedä onko tämä nyt oikea paikka tähän, mutta ajattelin täälläkin kysyä, että löytyisikö täältä seuraa tuonne kyseiselle keikalle? Itse olisin kovasti menossa. mutta seura uupuu. Jos asuisit Jyväskylässä niin voisi tutustua ennen keikkaa, mutta voit asua muuallakin. Itse olen 32-vuotias, mutta sinun iälläsi ei ole mitään väliä. Lord of the Lost on ehdoton suosikkibändini ja en missään nimessä haluaisi jättää tätä tilaisuuttaa väliin nähdä bändi ihan omalla keikalla täällä Suomessa. Otahan yhteyttä, jos kiinnostuit!
  • Lähetetty: 27.08.2014 12:11
Lisään vielä tuohon, että nyt tuntuu ettei todellakaan merkitystä että missä asut. Pääasia olisi saada joku keikalle mukaan ja kun en osaa Helsingissä oikein kulkea niin senkin puoleen kaveri olisi kiva. Ja vielä, jos voisi jakaa hotellihuoneen jonkun kanssa..maksaa enemmän ottaa huone vain itselleen :/ En ikinä toivu pettymyksestä, jos tämä keikka jää väliin.
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2014 10:15
voisin olla valmis jakamaan hotellihuoneen..
  • • Muokkasi: Ave_end
  • Lähetetty: 31.08.2014 12:10
Ok, mutta kiinnostaako siis olla seurana keikalla?
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2014 13:41
sitä täytyy vielä miettiä jos on vaik muita menoja..palataan
  • Lähetetty: 31.08.2014 19:07
No tarkoitus oli kyllä löytää ihminen joka tulisi keikkalle kanssani.,kun en halua yksin kulkea hesassa kun vierasta seutua
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.08.2014 20:02
Jos et saa seuraa keikalle niin älä todellakaan jätä sitä välistä. Seuraa voit saada myös paikan päältä. Tärkeintä kumminkin että näet bändin!
En tiedä minne hotelliin olet menossa, mutta koska Helsinki ei ole mikään älyttömän iso paikka niin keskustassa on helppo liikkua esimerkiksi Reittioppaan avulla. Tutustu reitteihisi etukäteen.
  • Lähetetty: 31.08.2014 22:45
No en vaan halua yksin liikkua siellä..et pakko jättää väliin jos en saa seuraa. Ja mulla älyttömän huono suuntavaisto ni en luota siihen kyl yhtään vaik kattos reittiä
Kirjoittanut: Starqia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2014 19:46
Lord of The Lost tulee keikalle myös Jyväskylään tammikuun lopussa. Festarikeikka tosin kyseessä, mutta kuitenkin.

Piti mainita, jos et ole tietoinen tuosta jo etukäteen.
  • Lähetetty: 03.09.2014 23:13
Kyllä mä tieisin sen jo olis kiva saada sinnekin seuraa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit