Gootti.net

Seuraa Lord Of the Lostin Tavastian keikalle lokakuussa

Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2014 22:27
tavastialle siis tulee..voisin majoitta sut oon muutamas lähelle jos sinne mun luukkuun mahtuu..
Kirjoittanut: Ave_end (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.09.2014 23:10
En ole kyllä tulossa, jos en saa seuraa itse keikalle :/
Kirjoittanut: Magnus (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2014 13:12
Ave_end
Tervehdys! On tullut harkittua keikalle menoa kun huomasin, että olisivat Tavastialle tulossa. Keikka olisikin jo nyt sunnuntaina, ja kun sen verta kovasti sinne haluat niin ajattelin ilmoittaa, että minulle sopii sinun kanssasi keikkailu (ainakaan foorumi viesteistä ei voi päätellä, että olisit saanut seuraa). Eiköhän saada kaikesta ihan hyvin sovittua, mikäli huomaat viestini ja pääset Helsinkiin ja tietenkin tahdot keikkailla/olla kanssani. Se on arvostettava asia ettet välitä iästä (paitsi tietenkin vähintään 18v. keikalle pääsevät), joten ainoana ehtona on vain se, että lupaudut antamaan minulle suudelman.
  • Lähetetty: 23.10.2014 17:29
Terve! Jos suudelmaa haluat niin olet varmaan mies..oon varattu. Ja enpä mä tonne oo tulossa, kun en seuraa sinne saanut..ei tulis enää näin ykskaks edes lähettyä
  • Lähetetty: 24.10.2014 13:05
Ave_end
^.^ Olettaisin yleisen stereotypian olevan pikemminkin niinpäin, että nk. "naiset" kaipaavat enemmän suudelmia, noh, mutta ei mennä siihen kun sinulla varmasti tapahtui muuta päättelyä, joka ei tekstinä näy (vaikkakin sukupuoleni näin jää mysteeriksi tai uskomukseksi - se ei ole merkityksellinen). Enhän minä varsinaisesti suudelmaa halunnut vaan kyse oli sen testaamisesta millä filosofisella tasolla elät, näin karkeasti sanottuna / totuutta yksinkertaistaen. Olen kuitenkin sen verran täynnä tätä rouvaherra Massaa, että haluan hänen kanssaan olla tekemisissä pienimmässä mahdollisessa määrässä. Jos olisit ollut valmis suutelemaan henkilöä, josta et tiedä mitään, olisi se ollut hienoa ja oltaisiin voitu viettää itsellenikin varsin epätyypillinen elämää rikastuttava kokemus. Noh, mutta suomi on elämänkieltäjien paratiisi jossa ollaan vain lisääntyvää johtajien varjoa, jossa massat kuvittelevat olevansa yksilöitä (eivät edes tajua kenelle myyvät elämänsä).
  • Lähetetty: 24.10.2014 13:48
Enpä nyt sellaista henkilöä suutelisi kuka olisi mulle täysin vieras ja en tietenkään muutenkaan näin varattuna henkilönä...
  • Lähetetty: 25.10.2014 03:43
Jotenkin kiinnostavaa, että koet olevasi varattu, tai tarkoitan, että elät parisuhde(illuusio)todellisuudessa. Minusta tuntuu, että tiedän enemmän seksuaalisuudestasi kuin sinä itse. Näen jokaisen ihmisen itsetietoisuudessaan epäonnistuneena kuka elelee tuossa todellisuudessa ja sitten eroaa, ja tietenkin lähes jokaisen epäonnistuneena kuka ylipäätänsä elää parisuhde todellisuudessa (puhun länsimaalaisista). Tietenkin te voitte kuulua niihin, jotka elävät ylhäistä parisuhdetta - enhän kuitenkaan tunne teitä - ja olen onnellinen puolestanne jos näin on.

Paitsi no joo, todetakoon tähän loppuun, että ihminen lajina on aika hassu & epäonnistunut illuusio elelijä. Ja moderni ihminen äärimäisen heikko. Taidan nyt poistua tältä foorumilta kun sinua varten tein tämän tunnuksen ja kun nuo tämän paikan säännöt eivät vaikuttaisi sallivan muuta kuin ne ihmiset, jotka katsovat goottikulttuurin olevan pelkkä tyhjä muoti-ilmiö. Ylläpitäjä voisi kastaa itsensä Dionysoksen vereen.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2014 03:03
Joo morjens
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit