Gootti.net

Gootti.netin loppu?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.12.2014 22:29
Olen naamakirjassa, mutta en kyllä koe sitä syyksi siihen, että en enää täällä juurikaan kirjoittele. Enemmän syynä taitaa, surullista kyllä, olla se ettei inspiroivia keskusteluita tahdo oikein olla. Sen vuoksi täällä käy enää hyvin harvakseltaan lähinnä lueskelemassa, ja joskus hyvin harvoin kun hyvä keskustelu tulee vastaan, se on jo kuihtunut kokoon kun löydän sen. Kynnys aloittaa itse sitä mielenkiintoista keskustelua taas kasvaa sitä mukaan mitä harvemmin täällä käy. Harmittaa, tämä on ollut ihana yhteisö. :/
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.12.2014 00:44
Tässä muuten vähän miettinyt, että onko osasyyllinen porukkakatoon sekin, että gootteilu ei vaan ole enää muotia? Joskus 2007 taisi olla ns. huippuvuodet jolloin tummaan pukeutuneita linnanneitoja ja räväkämpiäkin ilmestyksiä saattoi nähdä vähän missä vain ja mm. "galtsussa" oli pilvin pimein myös. Nopealla vilkaisulla foorumin vilkkaimmat keskustelut taitaa olla käyty n. vuosilla 2006-2010.
Vaikkakin foorumin kävijäennätys on näköjään tehty 2013 alkupuolella, mutta ei mielestäni ole näkynyt keskusteluissa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.12.2014 15:02
Juu, muistan myös kuinka 2007 oli vilkasta aikaa. Joku saattaisi sanoa, että goottius on sittenkin suurelle osalle ohimenevä vaihe ja muotivillitys.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 26.12.2014 18:31
Itsekkin olen miettinyt tuota muotivillitys juttua kun porukkaa on kadonnut niin paljon. Asia tuli mieleen myös kesällä kun kävin London after midnightin keikalla Helsingissä ja porukkaa oli vähän alle puoli salia. Edellisellä kerralla vuonna 2008 siellä oli suurinpiirtein kaikki. Itse olen seurannut tätä foorumia melkein alusta alkaen ja toisinaan harmittaa kun ei kuumimpina vuosina tullut osallistuttua vilkkaimpiin keskusteluihin vaan seurasin sivusta muiden menoa. Eipä tuo Club Schattenkaan ole paljoa tätä foorumia aktiivisempi.

Linnanneito look on varmasti jokaiselle goottityyliin pukeutuvalle/pukeutuneelle ollut vaihe ja siitä siirrytään vanhemmiten hillitympään tyyliin jos goottius vielä kiinnostaa. Mitä nyt seuraan muutamia goottiblogeja niin monet ostavat vaatteensa perusvaatekaupoista ja kirppareilta eikä esim. Morticiasta.

Ehkä Gootti.net kukoistaa taas joskus tulevaisuudessa kunhan goottius tulee taas uudelleen muotiin elleivät foorumit ole jo sitten täysin unohdettu?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 08.01.2015 19:06
Voihan tuo olla että goottius ei vaan ole muotia. Eikös rap ollut edellisen kerran SE juttu joskus 2000-luvun alussa? Nyt tuntuu olevan taas, ainakin eräiden artistien mainstream hypen perusteella? Joskohan goottiuden aikakin muutaman vuoden päästä tulee uudestaan.

Edit: Tuntuvat hiukkasen surullisen ivallisilta nuo statukset kyllä. Ilmeisesti olen "aktiivi" kun vierailen foorumilla kerran kuussa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 10.01.2015 16:54
Joo, eivätkö muotijutut kierrä seitsemän vuoden sykleissä? Jos pitäisi lähteä funtsimaan lähdettä tuolle mistäkö olen seitsemän vuotta saanut päähäni, en varmaan sellaista löytäisi. Äähmmätiedä, taidan mennä nukkumaan.
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 11.01.2015 04:42

Lainaus: mlrd

Ylisosiaalisuus siis tappaa sosiaalisuuden...
Tykkään tuosta lauseestasi, pitää tallentaa se jonnekin säilömuistiini.

Onko tämä foorumi kuolemassa? Ehkä, ehkä ei, mutta... hyst! Koko asiasta puhuminen, sen sanoiksi pukeminen voi olla itseään toteuttava ennuste. Joku uusi jäsen näkee "ahaa, täällä puhutaan tällaisestakin, tämä mahtaa olla siis puolikuollut foorumi, ei kannata käydä täällä". Koko viestiketju pitäisi poistaa. :P
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2015 18:03
Minä viihdyn foorumeilla, mutta valitettavasti täällä ei ole ollut hirveästi sanottavaa, paitsi johonkin kirjaketjuun, jolle taas on omistettu foorumeita jossain muualla (niiden pohjalta voisin sanoa, että foorumit ovat taas nousussa aallonpohjalta ). Minulla musiikilliset ja taiteelliset fiilistelyt menee sykleissä ja tällä hetkellä maistuu taas surrealismi ja klassiset sinfoniat, joten yllättäen minulla ei ole täällä montaakaan kiinnostavaa sanaa jaettavaksi.

En kuitenkaan usko, että foorumi missään kuoleman kielissä on. Turinointi on harvaa, mutta tasaista. Varsinkin tällaiset tyyliseikat heilahtelevat heilurin liikkeiden mukaan.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2015 16:08

Lainaus: kuopassa

Juu, muistan myös kuinka 2007 oli vilkasta aikaa. Joku saattaisi sanoa, että goottius on sittenkin suurelle osalle ohimenevä vaihe ja muotivillitys.
No ehkäpä jossain vaiheessa saapuis seuraava vaihe-aalto. Ja siks toiseksee kuolema --> goottia, therefore you can´t kill what´s already dead
MUAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAHH *kröhhöh*
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2015 02:28
Vanhassa vara parempi. Joskus vuonna 20009 (joo, on siellä yksi nolla liikaa ) aloin kirjoitella tänne ja ajattelin, että ei tämä nyt sen huonompi kanava ole kuin muutkaan, ja kas, näin kuusi vuotta myöhemmin ainakin kourallinen ihmisiä voi sanoa minua kaverikseen ja ainakin ripakopallinen voi kutsua ystäväkseen. Eikä se olisi koskaan tapahtunut ilman tätä kanavaa.
Ne sielut jotka ovat tavanneet minut in the living flesh eivät välttämättä ihmettele sitä "yksinäisyyttä" mitä tällainen "sieluton" voi tuntea. Kiitos luomakunnalle, sellainen voi löytyä , joten kirjoitelkaa ihmiset tänne ja ahkerasti
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit