Gootti.net

Gootti.netin loppu?

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2015 14:51
Juu missä kaikki on - Capitaine Ina, iPOP ?
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2015 16:10

Lainaus: kuopassa

Joo, eivätkö muotijutut kierrä seitsemän vuoden sykleissä? Jos pitäisi lähteä funtsimaan lähdettä tuolle mistäkö olen seitsemän vuotta saanut päähäni, en varmaan sellaista löytäisi.
Raamatustahan tuo taitaa tulla, joku farao uneksi jostain lehmistä. Oli vissiin seitsemän kaunista ja lihavaa lehmää ja sitten tuli seitsemän laihaa lehmää ja söi ne lihavat. Tai jotain ton suuntasta siinä oli.

Kaikki muukin tuntuu tulevan ja menevän seitsemän vuoden sykleissä. Itsellä nuo syklit on usein lyhyempiä... kuukausia yleensä. Sama tän foorumin kanssa, kiinnostus tulee ja menee. Kuten jo joku aikaisemmin sanoi, ei nappaa käydä, kun ei kukaan muukaan. Ehkä pitäisi olla vain sinnikäs ja aloittaa keskusteluja ja herätellä joitakin vanhoja kiinnostavia.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.04.2015 14:23

Lainaus: BronzeRain

Olen naamakirjassa, mutta en kyllä koe sitä syyksi siihen, että en enää täällä juurikaan kirjoittele. Enemmän syynä taitaa, surullista kyllä, olla se ettei inspiroivia keskusteluita tahdo oikein olla. Sen vuoksi täällä käy enää hyvin harvakseltaan lähinnä lueskelemassa, ja joskus hyvin harvoin kun hyvä keskustelu tulee vastaan, se on jo kuihtunut kokoon kun löydän sen. Kynnys aloittaa itse sitä mielenkiintoista keskustelua taas kasvaa sitä mukaan mitä harvemmin täällä käy. Harmittaa, tämä on ollut ihana yhteisö. :/
Mun täytyy sanoa samat sanat kuin BronzeRain, täysin samat sanat.. Jotenkin tuntuu, ettei oikein ole kiinnostavia juttuja, enkä osaa niitä itse aloittaa. Mutta toivon todella, että Gootti.net jatkaa vielä hamaan maailman tappiin asti
  • Lähetetty: 13.06.2015 07:38

Lainaus: kuopassa

Keskustelut tuntuvat siirtyneen Facebookiin
Inhoan Facebookia..
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.06.2015 10:38
Jos tolla Fb-jutulla viitataan Gootti.netin Fb-yhteisöön niin aika hiljasta on sielläkin...
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 14.06.2015 13:22
Turussa on paljon gootteja. Kaupungilla näkyy paljon tuttuja, mutta myös paljon sellaisia, joita en ole nähnyt koskaan aiemmin, aivan uusia nuoria ihmisiä.

Tänne on tullut uusia ihmisiä, mutta eivät kirjoittaneet paljon. Kirjoittakaa nyt joku muukin edes jotain, ettei minun nimimerkkini näy joka ketjussa päällimmäisenä.

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.06.2015 11:16
Joo, Facebookkiinhan nuo keskustelut melkein rajoittuvat. Ja tietysti varmaan vielä nykyäänkin on joku rikos kutsua itseään gootiksi ja siksi esmes Facetinbookissa ei pahemmin kyseisiä suomalaisia keskusteluryhmiä oikein näy

Täältä tykkään lueskella kyllä vanhojakin juttuja ja kieltämättä foorumilla kirjoittelun unohtaa, kun Facessa tuntuu kaikkien elämä muutenkin olevan. Toivotaan, ettei foorumi kuole nyt ihan kasaan kuitenkaan Meistä aktiivisistahan se kiinni on..
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2016 09:10
Jos tosiaan ne gootteilut on siirtyneet Faboon, niin mitä goottiryhmiä siellä sitten oikein on?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.12.2016 02:06
Gootti.netin omat F-sivut sisältävät lähinnä mainoksia tapahtumiin ja tarjouksiin. Jonkin verran juttua on myös Post Punk Finlandin sivulla ja Lumous-festarin feissarisivulla. Luulen itse asiassa, ettei nykyaikana ole trendikästä käydä keskustelua vaan lähinnä postata kuvia omalle Facebook-sivulle, ja odottaa, että siihen tulee tykkäyksiä ja ihasteluhuutoja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit