Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Eroon tylsyydestä?

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Eroon tylsyydestä?

Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 22:46
Ajankohtaisena aiheena piti tämäkin tuoda esille...

Mitä teette kun olette tylsistyneitä ja haluatte päästä siitä eroon? Katsotteko videoita, nakkelette herneitä koiralle vai sidotteko mahdollisesti rusetteja lampunvarjostimiin?

Itse menen yleensä katsomaan umpityperiä flash-videoita nettiin, syyttäkää no-lifeksi, mutta näin se vaan menee... Saa nauraa tylsyyden pois, tai jotain. Pelastaneet monta iltaa.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2007 23:14
Kirjoitan, maalaan, suunnittelen vaatteita, fiilistelen musiikkia, ajattelen. Oikeastaan minulla ei ole koskaan kovinkaan tylsää.
Kirjoittanut: kreela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.02.2007 06:44
Pelaan wowia tai irkkaan
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 08:02
piirrän tai neulon tai luen psykaa tai jotain kivaa ei-opettavaista kirjaa.
useimmin kuitenkin jumitan tylsistyneenä tai käyn nukkumaan. mulla on ihmeellinen taito käydä nukkumaan millon vaan ja missä vaan. saattaa johtua siitä että oon aina enemmän tai vähemmän väsynyt ja väsähtänyt.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 13:33
Minulla on aika harvoin tylsää, ja jos en keksi oikeasti mitään tekemistä niin yleensä vain alan kuuntelemaan levykokoelmaani läpi lattialla maaten
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2007 14:27
Katselen telkkaria, pelaan pleikkarilla tai maalailen Warhammer-ukkeleita.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 15:39
Jumitan, irkkaan, luen irc-quoteseja Yleensä se menee siihen makoiluun, ja väsymyksen odottamiseen. Että pääsisi nukkumaan. Nukkuessa ei meinaan ole tylsää
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.02.2007 15:47
minä makaan lattialla ja mietin kysymksiä joihin ei ole vastausta
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 16:23
Kuuntelen musiikkia, luen jotain hyvää kirjaa, jos siihen hätään sattuu sellainen olemaan tai sitten yksinkertaisesti jumitan pimeässä huoneessani ja annan ajan kulua.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2007 19:41
Harvemmin minulla on tylsää.
Paljon harrastuksia, koulutehtäviä ja muita virikkeitä.
Jos on jatkuvasti tylsää, niin eikö kannattaisi hankkia harrastus?

Videoiden katselu on puuduttavaa, mieluummin ulos lenkille kuin sohvalle tuijottelemaan videoita.

Tylsyyden iskiessä keksin jotain virikkeellistä toimintaa. Luen, siivoan, kuntoilen, järjestelen vaatekaappeja jne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit