Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Eroon tylsyydestä?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2007 20:47
Pistän syntikat päälle ja uppoudun äänien maailmaan. Pimputtelen kunnes keksin jotain sykähdyttävää. Siihen äänien ruuvaukseen ei ikinä kyllästy. Tai sitten Googletan esim hakusanalla "Area 51", sen pohtimiseen (jos nyt tiedätte mikä juttu toi on) ei kyllästy siihenkään
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.02.2007 21:17
Mä makaan olkkarin sohvalla ja joko kuuntelen jotain raskasta/ylisurullista metallia/goottia tai tuijotan jonkin bändin livekeikkaa dvd:ltä. Olkkari on pimee, ei etes kynttilöitä. Ja lasillinen punkkua vieressä pöydällä siinä mustassa viinilasissa ja poltan välillä röökin.
joskus kyllä ihan pelkkä valokuvien katselu saa piristymään.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 21:31

Lainaus: kreela

Pelaan wowia

Pelaatko sä wow :ia?????
Ihanaa täällä on muitakin! World of Warcraft ihana peli

Niin ja mitä mä teen? ööh... Löhöän sohvalla kuuntelen musaa, luen ja laulan samaa aikaa... Venyttelen ja teen vatsalihaksii ku juttelee kaiuttimel kavereiden kaa puhelimess, Tuijotan www.warcraftmovies.com :lta hard ware store videoo ja red snappahia tai wowitan...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.02.2007 22:51
Mä en muista mitä on tylsyys, kun oon tehnyt 16-tuntisia duunipäiviä viimeiset kaksi... eikun nyt perjantaina kolme viikkoa. Kynttilä palaa molemmista päistä, vatsahaavaa odotellessa.

Maanantaiksi pitäisi kirjoittaa kolme lehtiartikkelia (aloittamatta) ja lauantaina on dj-keikka, mihin en ole vielä ehtinyt yhtään valmistautumaan. Ensi viikolla pitäisi saada valmiiksi myös yksi jo kaksi kuukautta kestänyt kirjoitusprojekti. Nämä kaikki ovat siis tuon mun oikean duunin ulkopuolisia juttuja.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 11:25
Nykyään istun (valitettavasti) yhä enemmän koneella ja mietin sitä, miten tylsää minulla siitä huolimatta on. ja silti en saa persettäni penkistä irti edes sen vertaa, että piirtäisin. hohhoijaa.
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2007 11:42
Mulla oli pienempänä tapana tehdä listoja hauskoista jutuista mitä vois tehdä kun on tylsää.. esim. värittää jotain värityskirjaa,laittaa äidin Enya soimaan ja haahuilla ympäri kaksiota mielikuvitusmaailmassa.
Joo no nyt värityskirjat ja muut lelut taitaa olla jo varastossa tai luultavasti annettu pois.
Nykyään ajaudun koneelle tai jos tuntuu siltä niin maalaan/piirrän,
pitänee panostaa ensi vuoteen tuossa taiteessa.

Tai sitten yksinkertaisesti laittaa jonkun mahtipontisen levyn soimaan ja lukea fantasiakirjoja
Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2007 00:08

Lainaus: kreela

Pelaan wowia tai irkkaan

Oikea elämänasenne.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2007 02:41
Kirja tai ampuminen, kummatkin vie mennessään ja rauhoittaa.

sit jos kädet syyhyä jotain tehdä niin vaikka tekee hyvää ruokaa. Saa tekemistä ja hyvää ruokaa, yleishyödyllistä! (onkohan tuo yhdyssana, kait.)
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2007 11:03

Lainaus: Iiriva

Nykyään istun (valitettavasti) yhä enemmän koneella ja mietin sitä, miten tylsää minulla siitä huolimatta on.

Mulle on käyny just tollai. Ennen en käyny koneella, kun korkeintaan kerran viikossa. Eli kun on tylsää istun koneella tai katson telkkaria. Jos saan oikeasti jotain järkevää aikaiseksi niin soitan yleensä kitaraa, luen tai kuuntelen musiikkia ja piirrän samalla.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2007 16:54
tammismallin suhtautumista... k.i.s.s.

eli ruopaisen hiusrajaa, ja rupean tekemään jotain.
mitä se sitten on, riippuu mielentilasta ja menoista...
joskus on ihan ok hakea kaupasta temppulientä ja tuijottaa töllöä.

kuka väittää että aina pitäisi tehdä jotakin?

Lainaus: Shaft

Kirja tai ampuminen, kummatkin vie mennessään ja rauhoittaa

ampuminen on lähes aina hupia. kova pauke ja esineitä särkyy!
(olletikin ettei ole sihti hukassa.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit