Gootti.net

aikuinen ihminen ja tajusin olevani gootti!

Kirjoittanut: Symppisp (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Symppisp
  • Lähetetty: 07.03.2017 18:15
Viime viikkoina olen tajunnut, että olen gootti! Tämän enempää en nyt äkkiä osaa sanoa, mutta onko teitä muita ns aikuisia ihmisiä täällä?

Olen aina ihmetellyt viehtymystäni gotiikkaa kohtaan, oli se sitten arkkitehtuuri tai hautausmaa.
Kirjoittanut: Symppisp (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2017 18:18
Symppisp
Ja olen aina tuntenut eläväni väärässä ajassa. Minua pn aina kiehtonut viktoriaaninen aika
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.03.2017 22:06
Et varmasti ole yksin. Veikkaan työelämän ja ystäväpiirin ja muiden kanssaihmisten hätkähtävän jos yhtä äkkiä muutat tyyliäsi ihan joksikin muuksi. Ehkä se estää useimpia kokeilemasta asioita, joista ovat "salaa" kiinnostuneet.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.03.2017 18:13
Mielenkiintoinen aika huomata jotakin tuollaista, yleensä se tapahtuu viikonloppuna 1:00-3:00 aamuyöstä.

No tervemenoa tai tuloa joukkoon tummaan jos siltä tuntuu.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 12.03.2017 17:16
Taitaa valtaosa täällä olla jo nykyään aikuisia, goottius muoti-ilmiönä eli kulta-aikaansa tuossa ysärin puolivälistä nolkytluvun puoliväliin, eli tuon ajan teinit on jo nykyään kolmatta kymmenettä käyviä käpyjä.
  • Lähetetty: 12.03.2017 22:16
Abigorin kommenttiin sellainen plussaus, että sitä ennenkin joskus kasariluvulla goottius oli muodissa. Joku on varmaan tälläkin foorumilla arvellut, että muoti-ilmiöt kulkevat seitsemän vuoden sykleissä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.03.2017 12:29
muoti 7 vuotta ja ja musiikki 30 vuotta.
  • Lähetetty: 13.03.2017 21:50
Laitan muistiin tuon ja katsotaan sitten papparaisina olitko oikeassa.
Kirjoittanut: Patetine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2017 14:13
Njoo, itsekkin jo lähestyy kolmeakymppia hyvää vauhtia ja nyt sitten löytää oman tyylin viimeikin. Mitä jos nyt vähän myöhässä.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.04.2017 17:27
Itse elelin viimeisiä teinivuosia, kun tein tämän havainnon. Tyyli toki on kokenut muokkausta tässä vuosien saatossa. Olen muutenkin lähes aina edustanut "less-is-more" koulukuntaa.

Jotta koko lähipiiri ei heti vedä hepuleita, niin suosittelen hiljalleen tummentamaan tyyliä, mikäli siis sellainen on ajatuksissa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit