Gootti.net

aikuinen ihminen ja tajusin olevani gootti!

Kirjoittanut: witchofnature (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.04.2017 13:56
Täällä yksi vanhus (40v) olen ihaillut gootti tyyliä jo pitkään, mutten ole gootti vielä ollut muuta kun ajatuksen tasolla, en tiedä olenko liian vanha käyttämään gootti tyylisiä vaatteita yms.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2017 20:31
Ai 40v ja vanhus, no höpöhöpö. Ehdottomasti kannattee ja saa pukeutua juuri siihen tyylin josta itse pitää, oli sitten minkä ikäinen tahansa.
Itsellänikin oli nuoruuden goottivuosien jälkeen, muka sellainen aikusen lähes tavis kausi. Onneksi ymmärsin, jossakin vaiheessa, palata pukeutumisenkin suhteen siihen tyyliin jossa itse viihtyy.
Ehkä olen tämmöinen vähän kummajainen, vanha setä, eipä tuo kuitenkaan minua haittaa.
Kirjoittanut: Miraakkeli17 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Miraakkeli17
  • Lähetetty: 21.09.2017 09:31
Täällä kans aikuinen gootti heräilemässä. Se heräilee yhtä aikaa sisäisen taiteilijan kanssa. Onko muilla samaa? Tekee mieli ilmentää jotain "alkuperäistä" identiteettiä paitsi tekemisellä myös ulkoisella olemuksella. En tiedä jääneekö pysyväksi, tuskin, mutta kiinnostavaa!!!

Ja hei, kukaan ei ole liian vanha elämään ja olemaan juuri kuten itse haluaa olla! Ei tartte ottaa vakavasti, heitä goottikampetta niskaan eka kotona, sitten yksin reissussa ja jos tuntuu hyvältä vähitellen myös muualla. Se halu pukeutua näin voi mennä myös ohi ja se on ihan ok! Silti se on varmasti tärkeä kokea ja tehdä, sillä sisäisellä gootilla on jotain todella tärkeää kerrottavaa meille!

http://www.tietoportti.com/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit