Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä et tekisi mistään hinnasta?!

Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2010 21:20
en itsekään ikinä kiduttaisi tai tappaisi eläimiä/ihmisiä. jo pelkän ampiaisen murskaaminen kuulostaa liian surulliselta juu mutta en mistään hinnasta halua tappaa mitään elävää.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.03.2010 14:54
EN Koskaan vois tappaa eläimiä.
Psykopaattisia ihmisiä voisin tappaa...
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.03.2010 17:35
"En tappais eläimiä mutta ihmisiä kyllä" -ihmiset sais mun puolesta käydä psykiatrilla. Jokin raja.

Itse topikkiin, en söisi paskaa mistään hinnasta. Montaa muutakaan asiaa en tekisi rahasta, muttei tila riitä kaiken listaamiseen.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.03.2010 17:42
Heh...luin tuoreimpia kirjoituksia, "Mitä et tekisi mistään hinnasta?", "Lapsia?"
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.03.2010 18:57

Lainaus: Abigor

"En tappais eläimiä mutta ihmisiä kyllä" -ihmiset sais mun puolesta käydä psykiatrilla. Jokin raja.

Mun mielestä ei ole olemassa tekoa, jota ei sopivissa olosuhteissa tekisi. Esim. ennen Helsiinkin muuttoa asuin maalla, ja ulkokissat kantoivat aina välillä kituvia pikkulintuja kotiin. Ne piti sitten tappaa kirveellä, enkä tunne siitä huonoa omaatuntoa. Ja varmaan sen ihmisenkin tappaisi jossain tilanteessa!
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2010 21:10
Mitä pahaa siinä on jos tappaa PAHOJA Ihmisiä? EI Mitään.

En alkais alaston malliksi MISTÄÄN Rahasummasta.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2010 01:37
Oh, pitkä lista. En:
Tappaisi ketään ei-kituvaa (en edes psykopaattia), olisi muuten väkivaltainen (ok, pieni raapaisu tai jotain... mutta you know?), raiskaisi, sotisi, myisi itseäni, käyttäisi huumeita...

Enkä liittyisi Lauri Tähkä ja elonkerjuu-faniklubiin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2010 16:19
En usko että olisin koskaan kykeneväinen tappamaan toista ihmistä tietentahtoen. Ja aika paljon toivon, että monen muun kommentit täällä siitä, miten "pahojen" tai "huonojen" ihmisten tappaminen on oikeutettua, ovat vain huonoja läppiä tai suunsoittoa. Itse en koe olevani siinä asemassa, jossa minulla olisi oikeutta päättää yhdenkään ihmisen elämästä ja kuolemasta, en vaikka en kyseisestä ihmisestä pitäisikään. Enkä usko että kellekään muullekaan tulisi suoda sellaista valtaa.

Myös kaikenlainen kiduttaminen ylittää käsityskykyni. Toki olen miettinyt teoreettista tilannetta, jossa minut pakotettaisiin valitsemaan itseni ja toisen hengen väliltä. Rehellisesti sanottuna en osaa vastata. Itsesuojeluvietti on kova, mutta uskoisin että loppujen lopuksi henki lähtisi itseltäkin vaikka valitsisi miten. En nimittäin usko, että oppisin elämään sellaisten tekojen kanssa. Saattaa siis olla, että äärimmäisessä hädässä itsesuojeluvaisto menisi solidaarisuuden ohi, että kaipa sitä voi pitää hintana. Mutta järki siitä varmaan silti vähintään menisi. Vähintäänkin.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2013 13:24
Joskus mäkin ajattelen et mitä kaikkea tekisin jostakin raha summasta. Ja monesti hirvittää ajatellakkaan et mitä pitäis tehdä et sais vaikka kymppi tonnin tai miljoona e. Esim. söisin toukkia, matoja, torakoita yms. Tai tekisin jotain noloa. Jos pitäis syödä vaikka torakoita niin sais kyl aika paljon maksaa et söisin. Mut ketään en silti tappais. Ehkäpä tuo toisen tappaminen on se jota en tekis mistään hinnasta.
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2013 16:05

Lainaus: Kuutar

Myös läheisen ihmisen luottamuksen pettäminen, se että veisin hyvän ystäväni miehen, tai jokin julkinen nöyryytys ovat sellaisia asioita joita en alkaisi rahasta/muusta palkinnosta ihan heti tekemään.

Oikein. Joillakin ihmisillä on nääs tapana kostaa...muistakaa kultainen sääntö, se on fiksu tosiasia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit