Gootti.net

Mitä et tekisi mistään hinnasta?!

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2013 15:14
tota, peruskauheudet mitä täällä on lueteltu...
(minkään tappaminen, raiskaus, itsensä myyminen jne.)
Yksi ällöttävä tuli sitten mieleen. En ikinä ikinä ikinä ikinä söisi ihmislihaa.
Byörk.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2013 00:53
kun näin otsikon niin tuli mieleen vähän aikaa sitten tapahtunut juttu koulussa.

laiska tyyppi: "hei,näytä tehtävät. saat vitosen"
me:"hm..........on asioita joita en näyttäisi edes rahasta"
laiska tyyppi: "no,entäpä jos en maksa mitään?"
me: O_o
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2013 18:03
En ikinä tekisi mitään pahaa koiralleni!
Ja tuskin tappaisin vanhempianikaan.
Muuten tekisin oikeastaan mitä vain, oli kysymys sitten rahasta tai jostain mahdottomastakin. Tosin hintaa kyllä tulisi.
Eli tässä kun edellisiä viestejä luen niin taidan olla aika moraaliton ihminen x'3
Voisin tappaa jonkun randomin tai jopa vähemmän randomin, voisin syödä ihmislihaa, vaikka ihan raakanakin, voisin mennä kadulle huoraamaan. Eipä just nyt tuu mieleen suuremmin mitä en tekis...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2013 23:01
nyt hoksasin homman jota en tekisi mistään hinnasta!
EN LEIKKAISI HIUKSIANI yms.
kaverit vitsailee,että mikä Raamatun ihmesankari oon kun en leikkaahiuksiaan.Et onko mun hiuksissa joku ihme taikavoima?
No,enpä tiiä...mutta juu en vahingoittaisi rakasta hevariini,kun oon kasvattanut sitä koko elämäni jo.
(synnyinkin jo tukka päässä)
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2013 17:17

Lainaus: iPOP

EN LEIKKAISI HIUKSIANI

En minäkään.
Kaheksanvuotiaana oli leukaan asti, siitä asti se on saanut kasvaa ihan rauhassa ja nyt on vyötärölle.
No toisaalta jos käy niinkun jossain sawissa ( http://www.youtube.com/watch?v=64k8kDn_MW8 ) niin kyllä sen voi sitten leikata, kyllä se kasvaa takasin.
Mutta enpä usko että tollasta ihan heti tapahtuu...
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2013 18:33
No jos tarpeeksi maksettaisiin niin luulen että ainakin itsellä hetken harkinnan jälkeen voittaisi ahneus sen moraalisen puolen. Ja kipuahan ihminen sietää ties mihin asti. Elinikäinen selibaatti olisi varmaan se mun juttu mitä en tekisi mistään hinnasta : D hah hah. En nyt oikeastaan muuta keksi kuin sellaisia, jotka pakottaisivat luopumaan ikuisiksi ajoiksi jostain tärkeästä harrastuksesta (esim. omien silmien puhkominen, sormien leikkely jne. Mutta ne ei välttämättä sen asian itsensä takia ole merkittäviä, vaan juuri sen että voisi myöhemmin harmittaa.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit