Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä muuttaisit elämässäsi?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:03
Minä olisin mieluusti vaikka syntymättä, olen tehnyt niin paljon kaikkea tyhmää mikä häiritsee minua jatkuvasti... Mutta, jos tuota nyt ei hyväksytä, niin... Ensinnäkin, haluaisin palata kolme vuotta taaksepäin, vappuun, tai no aikaan vähän sitä ennen. Olisin halunnut sanoa silloiselle kaverilleni, että "tee keskenäs toi juttu, mä lähen himaan", sen sijaan, että ajattelin "no helveti, ihan sama..." ja olin mukana pikku rikoksessa....

Voisin palata myös viimekesään, sen sijaan että olisin kääntynyt erään puiston ohi, menisin nyt suoraan kotiin, ja olisin säästynyt tapahtumalta, josta näen painajaisia edelleen...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 22.02.2007 18:24
Enpä mitää suurempaa... varmaan vaan, että olisi jättäny exäni vähän toisella tapaa, ystävällisemmin. Sellaista ihmissuhteisiin liittyvää, joita kävisin tekee toisin. Uskaltaisin sanoo tai olisin sanonut kaikille kusipäille takaisin jotenkin nasevasti.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2007 14:01
Paha, paha... Jos jotain pitäisi muuttaa niin minun täytyisi muuttaa periaatteessa koko elämä. Sen verran pyllyllään on menty kaikki kamalat seitsemäntoista vuotta. onneksi on paranemaan päin...
Mutta siis yksi juttu? Olisi varmaan se että muuttaisin jotenkin niin ettei porukoista olisi ikinä tullut alkoholisteja. En kyllä tiedä miten se tapahtuisi sitten...
(meitsi on surullisella tuulella tänään^)
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.02.2007 14:35

Lainaus: Lilith

Olisi varmaan se että muuttaisin jotenkin niin ettei porukoista olisi ikinä tullut alkoholisteja

Nii... no onneksi mutsi ei ole alkoholisti mutta isäni muuttaisin tai lähinnä sen ongelman pois... muuttaisin ahdistuksen, masennuksen, jne. pois...

Muutaisin lapsuuttani, muuttaisin koulukiusattuna olemista... onhan niitä loppujen lopuksi kun miettiin... mutta minkäs teet... ollut ja mennyt. Ei sitä voi jäädä murehtimaan. Kun ei ole kaikkivoipa...

Muuttujat on täysin kiinni valinnoista.
Elämä on täynnä valintoja (vaikka aine ne ei olisi omasi mutta koskevat myös sinua), joiden mukaan on vain elettävä tai tehdä toisia valintoja.

En usko, että kellään on tiettyä kohtaloa...
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2007 15:01
Lähinnä riepoo nuo opiskelujutut. Menin ammattikouluun vuonna 98 ja olisi ehkä pitänyt mennä lukioon. Tosin tiedän etten olisi sitä hengissä selvinnyt, jos olisin kotona asunut sen ajan ja en olisi päässyt muuttamaan poiskaan, koska lukiota olisin pystynyt käymään kotoa. Eli sitä on sinällään turha jossitella. Ammattikoulussa kävin enimmäkseen täysin väärää alaa ja tajusin vaihtaa vähän myöhässä.

Ammattikorkeaan päädyin taas niin väärälle alalle kuin vain voi! Seurasin vain intuitiota ja valitsin alan joka eniten kiinnosti. Olisi voinut vähän edes ajatella työllistymistä, kulttuurin alata kun pitää olla helvetin hyvä ja helvetin hyvä tuuri, että kunnollisen duunin saa, mun kaltaiset keskinkertaisuudet päätyy loppuelämäkseen jonnekin Siwan kassalle. Tuntuu niin turhalle opiskella, mutta tosiaan puuttuu niin vähän, että turha jättää keskenkään.

Että jes, olen opiskellut 8 vuotta aloja joilta en tule töitä saamaan. On se mukava olla tyhmä.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.02.2007 15:05
Angstisen huonon tuurini ihmissuhteiden kohdalla.

Sen muuttaisin..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.02.2007 20:45
Palaisin kesään 2000 takaisin ja olisin kiltti tyttö,kuten kaikki muutkin. Tai sitten palaisin jouluun 2003,enkä päästäisi sitä erästä koskaan pois luotani. Luultavasti tekisin tuon. Tai sitten en olisi koskaan saanut edes alkuani. Ehkä tuo olisi paras. Moni ihminen säästyisi minulta (angstifiilis.)
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:38
Mun ei olis pitäny rueta lukiossa olemaan sen yhen tyypin kans. Oltais oltu vaan kavereita. Olis moni lähipiiriläinen säästyny paljolta. Lukioon meno oli virhe, sitähän ei tosin kestäny paria vuotta kauempaa. Jos olisin yrittäny loppuun, tod.näk. hikoilisin vieläkin jumppasalissa vuoden 2007 kirjoituksissa pääsemättä taaskaan läpi. Mun ei olis pitäny mennä kesällä 2006 käymään kotona, koska otettiin isän kans aika tavalla yhteen sanallisesti. Kun lähin sieltä kohti nykyistä asuinpaikkaani, tuntu niin kuin olis tehny viikon 16 h työpäivää. Kun muistelen tuota, alkaa vieläki ********* ja itkettään. Tuommosta tapahtuu toisille alta parikymppisenä kuta kuinkin, mutta meikä on kyllä jo yli-ikänen isän kanssa tappeleen. No tässähän se tuli selväksi, että hullu oon. Yläasteella olis pitäny sanua suorat sanat parille muka-kaverille. Paskoja tyyppejä näin jälkeenpäin aateltuna, vaan jospa vika olikin minussa. Luultavasti.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:47
Olis pitäny kestää sitä tonyn valitusta eikä jättää se kuin nalli kalliolle (kalliolle kirjaimellisesti ) Ku nyt se vihaa mua :/ Ois pitäny yrittä enemmän puukässässä... Ois pitäny tehä se Kemian koe, ois pitäny jättää käymättä siellä Teboililla, ois pitäny jättää soittamatta iskälee niin oisin saanu pitä lemmikkini, iskä vei sen pois...
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2007 20:14
Olisi pitänyt käydä heti kiusaajani kimppuun ja hakata maahan niin en olisi joutunut puoltaa vuotta kestämään viiltelyä ja olisi näin arka ja kohtauksia saava ihminen nyt... vaikka en kyllä tiedä mitä mahdollisuuksia minulla olisi ollut ensimmäisellä kerralla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!