Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä muuttaisit elämässäsi?

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2009 11:10
On asioita, joita tekisin toisin jos nyt olisi uudelleen sama tilanne. Mitään en kuitenkaan kadu, sillä sitten en olisi minä ja tällainen jos olisin tehnyt asiat eri tavalla. Nyt jos saisin muuttaa jotain, haluaisin ehkä olla valmistunut jo niin sitten voisi lähteä vähän töihin ulkomaille ja maailmaa ihmettelemään. No, sekin tulee sitten ajan kanssa.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2009 16:58
Nyt vielä tänne se,että muuttaisin oman minäni enemmän" Oman tuntemuksien perustella tehtyjä arviointeja ihmisistä",enkä Luulojen!! Se mitä sä tunnet...
Muuttaisin myös itseäni kylmemmäks toisia ihmisiä kohtaan,koska minua on ns",käytetty hyväks",kun En ole osannut kieltäytyä monestakaan palveluksesta(ilman palkkaa)!

Hyvää hyvyyttään tekemäs työs, ovat täysin menneet hukkaan.
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 12:43
Tekisi mieli sanoa, että muuttaisin kaiken. Tuntuu että tässä elämässä on kaikki mennyt pieleen. Ainoa hyvä asia taitaa olla perheeni eli palaisin aikaan kun synnyin perheeseeni. Olisin opiskellut eri tavalla, ollut ahkerampi, parempi kuin muut jne. En olisi muuttanut kotoa niin varhain pois, vaan käynyt kouluni Lapissa. Enkä olisi IKINÄ alkanut seurustella kenenkään kanssa. Kaikki parisuhteeni ovat vain suuria virheitä toistensa perään, ei mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään. Eli olisin opiskellut itselleni hyvän ammatin, kunnon paperit ja olisin hyvin vahva ja itsenäinen nainen.

Ai niin, en ole tähän voinut itse vaikuttaa, mutta jos saisin uuden mahdollisuuden niin haluaisin olla terve. Mutta sairauksilleen ei aina voi itse mitään. Elämä olisi tuhat kertaa helpompaa ilman tätä paskaa.

Ehkä paremmat kortit seuraavassa elämässä. Onneksi on lottovoitto syntyä Suomeen...yeah right.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2010 16:19
Mitään tekemisiäni tai minulle muiden ihmisten toimesta tehtyviä asioita en muuttaisi. Toki olen mokaillut oman osuuteni edestä aika reippaasti ja joskus on tullut muiltakin ihmisiltä epämukavaa juttua vastaan, mutta se kaikki on aika oleellinen osa sitä, millainen ihminen minusta on tullut. Sen verran kiintynyt olen identiteettiini, että mitään en pois uskaltaisi vaihtaa.

Aika usein tulee kyllä monen muun tavoin toivottua, että jos sitten edes niistä sairauksistaan pääsisi eroon. Tokihan sairautenikin vaikuttavat identiteettiini, mutta ehkä niistä raaskisin jopa luopua.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2010 22:08
Haluan isommat tissit ja enemmän rahaa. Ei muuta valittamista .
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.06.2010 19:34
Ainakin ois pitäny aikanaan ymmärtää jättää lukio kesken jo ensimmäisen vuoden jälkeen. Tuli riekuttua sielä kaksi pitkää vuotta, arghhhh!
Ei olis pitäny olla niin hirmusen nössö, kun ei ikinä saanu sanottua omaa kantaansa asioihin, ettei vain ois loukannu ketään...hei haloooooooooo...voi hemmetti...no joo, pääasia että nuo kaikki on jo taakse jäänyttä.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2010 22:05
Pitäisi varmaan ensin olla elämä mitä muuttaa, paperilla kaikki näyttää täydelliseltä on hyvä koulutus, työpaikka etc. mutta silti sisimpäni on tyhjä ja elämäni vailla merkitystä.
Muutoksen tuskin tarvitsisi olla kovinkaan suuri tai dramaattinen, kunhan vain löytäisi suunnan mihin elämäänsä lähtisi muuttamaan jotta siitä osaisi nauttia ja olla tyytyväinen itseensä.
Kirjoittanut: Gloomy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.06.2010 15:08
Lyhyesti sanottuna..KAIKEN

Usko ihmisten hyvään on elämässäni ollut olematonta....
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.06.2010 15:38
Muutamia ihmissuhteisiin liittyviä juttuja tahtoisin muuttaa. Muutamia sanoja, tekoja jne. Toisinaan myös kadun sitä, kun vaihdoin koulua.
Allergioista olisi myös ihan jees päästä eroon.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2010 16:48
En muuttaisi juurikaan mitään, mutta jos sen miekkosen vielä rinnalleen saisi ja jos saisi sellaisen työn, jossa voisi käydä esim. kuvailemassa bändejä ja nimenomaan juuri niitä bändejä, joista tykkää ja ihan ulkomailla asti tai jotain vastaavaa Muuten olen melkoisen tyytyväinen elämääni nyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!