Gootti.net

Huonoimmat elokuvat?

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2009 14:22
Hyvä on, hyvä on. Tunnustetaan nyt sitten että omasta kokoelmasta löytyy Romeo+Juliet (DiCaprio) ja Saving private Ryan (Vin Diesel), Ja pidän molemmista leffoista. Katsastin muuten the Cell:in trailerin enkä erityisemmin kiinnostunut aiheesta, tuli liikaa Matrix mieleen (josta en ole koskaan pitänyt). Tosin täytyy koulutuksen puolesta (tatteritekniikan artesaani) myöntää että puvut oli kyllä todella hienoja.
Kirjoittanut: Misantrophica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.02.2009 11:40
Ehkä huonoin elokuva jonka olen vähään aikaan katsonut, taitaapi olla "Disaster Movie" kyllähän se on parodia, mutta hyvin heikkolaatuinen. Harvat tekevät nykyään niin huonoja elokuvia
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 12:02
The Descent

Luolassa ryynäämistä, klonkkuklooneja ja aivot totaalisesti narikkaan jättävä kiipeilyporukka.
Ei jeebus, ei näin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 13:01

Lainaus: Dark Eyes

The Descent

Uh, mun aivot oli jo tuon roskan unohtaneet. Joten kiitos muistutuksesta
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2009 13:19

Lainaus: Vampiric_

Sitten House of Blood oli mun mielestä aika tönkkö, varsinkin ku se yks ja sama kohtaus toistu ainaki 3 kertaan...

Oi että...toi elokuva on hirvee...voisi heittää vesilintua sillä.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 16:14
The Hand - Kuristava kauhu
Kestosuosikkini. Lyhyesti kerrottuna: Sarjakuvapiirtäjä menettää oikean kätensä, joka rupeaa tappamaan ihmisiä, ketkä ketuttavat piirtäjää. Olen nähnyt elokuvan tasan kerran ja aikaisen aamun takia kokemus oli erittäin negatiivinen. Päivällä ja pirteänä katsottuna tuo voisi olla jopa koominen tapaus. En suosittele.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 16:49
No omasta leffa hyllystä huonoin kyllä on Cradle of Fear. jäätävää sontaa koko leffa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2009 18:11
The Curious Case of Benjamin Button ei varsinaisesti kuulu huonoimpiin näkemiini elokuviin, koska sen alkuosa on varsin mielenkiintoinen ja mukaansatempaava, mutta omalta kohdaltani elokuva lopahti totaalisesti siinä vaiheessa, kun elokuvan suuri rakkaustarina alkaa.
Tämän jälkeen elokuva muuttuu tylsäksi eikä myöskään sen loppu jaksanut itseäni koskettaa.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2009 05:32

Lainaus: Azrael

mutta omalta kohdaltani elokuva lopahti totaalisesti siinä vaiheessa, kun elokuvan suuri rakkaustarina alkaa.

Ylimääräisillä ja tarpeettomilla rakkaussivujuonteilla kullä saadaan latistettua mikä tahansa elokuva. Eniten häiritsee toimintaelokuvissa, joissa se rakkauskoukero ei millään tavalla kuulu siihen tarinaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.02.2009 10:43

Lainaus: Modnar

Eniten häiritsee toimintaelokuvissa, joissa se rakkauskoukero ei millään tavalla kuulu siihen tarinaan.

Näin kävi esimerkiksi Mission Impossible 2 -elokuvan kanssa. Voi huhhuijaa. Muistan kuinka minua rasitti ihan sikana kun aikoinaan kävin sen leffassa katsomassa. Toinen elokuva jossa moinen koukero kismitti oli Hit Man.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit