Gootti.net

Huonoimmat elokuvat?

Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2011 15:51

Lainaus: Deadboy

Dungeons & Dragons
LOL. Pitihän tuo joskus vuosia sitten kattoo kun tuo D&D on ollut jonkinlainen osa elämääni, vaikkakin enemmän tietokoneen kautta. Ei juma mitä kuraa.

Haha, voi veljet. Muistan tuon hirvityksen. Kerran kun oli kavereiden kanssa tarkoitus pelata kyseistä peliä ja pari pelaajaa jätti yllättäen tulematta päätettiin katsoa tuo, koska kaverin sanoja mukaillen "Se on niin huono, että se on pakko nähdä." Toisaalta Jeremy Ironsin performanssi on kaikessa yliampuvuudessaan mahtava. Mies varmaan tajusi heti kässärin lukiessaan millaisessa tekeleessä oli mukana ja päätti näytellä kaiken niin yliampuvasti kuin mahdollista. Muiden näyttelijöiden ilmeettömyyteen verrattuna Jeremy Irons on uskomattoman viihdyttävä. Ai niin, ja sitten se kääpiö, se on vaan niin absurdi hahmo kaikkien mukavavavien hahmojen keskellä, ettei sitä voi olla rakastamatta.

Outoa kyllä, suoraan DVD:lle tehty Dungeons & Dragons 2 (en muista nyt mikä sen alatitteli oli, Wrath of the Dragon God tai jotain jos en väärin muista) on jopa parempi, muttei yhtään niin viihdyttävä. Siinä missä ykkösessä ei ole nimeksikään tarpeeksi uskollisuutta D&D:lle kakkonen on kaikkine viittauksineen jo melkein fanien nuoleskelua. Okei, ei se, että kakkonen on parempi, meinaa, että se olisi millään tapaa hyvä elokuva. Se on aika keskinkertainen tusinafantasiapätkä,

Huh huh, tulipa taas paljon tekstiä. Itse suosittelen lämpimästi ekaa D&D-leffaa kaikille, joilla on yhtä masokistinen suhde huonoihin elokuviin kuin itselläni.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2011 16:41
Olen ollut huomaavinani että Jeremy Irons tuntuu tietävän aina milloin hän on tekemässä huonoa elokuvaa. Kykenee jotenkin aina silloin olemaan varsin viihdyttävä ylinäyttelemisen osaamisellaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.11.2011 08:45

Lainaus: Usvatuuli

Olen ollut huomaavinani että Jeremy Irons tuntuu tietävän aina milloin hän on tekemässä huonoa elokuvaa. Kykenee jotenkin aina silloin olemaan varsin viihdyttävä ylinäyttelemisen osaamisellaan

Jeremy Irony...ei kun siis Irons on kyllä vänkä setä, ja olen melko lailla varma että hyvistä roolitarjouksista ei ole pulaa. Siis ei varmaan kukaan velkoja ainakaan pakottanut kys. leffaan, vaan tiesi luultavimmin tasan tarkkaan mihin kakkaan lähtee tarpomaan.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2011 18:29

Lainaus: Heetteri

Jeremy Irony...ei kun siis Irons on kyllä vänkä setä, ja olen melko lailla varma että hyvistä roolitarjouksista ei ole pulaa. Siis ei varmaan kukaan velkoja ainakaan pakottanut kys. leffaan, vaan tiesi luultavimmin tasan tarkkaan mihin kakkaan lähtee tarpomaan.

Ja olihan mies myös Leijonakuninkaan Scarin ääninäyttelijä. Jeremy Irons Scarina on leffan ikimuistoisin näyttelijäsuoritus, vaikka Darth Vader Mufasan äänenä tulee hyväksi kakkoseksi. Scar on niin ihanan camp brittipahis, ettei sitä voi olla rakastamatta.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2011 21:33
Käytiinpä tuossa pari viikkoa sitten miehen kanssa pitkästä aikaa elokuvissa ja ideana oli katsoa kauhuleffa. Mentiin sitten katsomaan "Älä pelkää pimeää".. Älkää menkö katsomaan. Olisi ehkä voinut olla parempi jos se olisi kategorisoitu vaikka "jännitystä päiväkoti-ikäisille" tms. . Miten vaikeaa on tehdä hyviä uusia kauhuelokuvia, tai jos se ei kerran onnistu niin näyttäisivät vanhoja hyviä.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2011 06:33

Lainaus: Platinum

"Älä pelkää pimeää".. Älkää menkö katsomaan

Hassua. Itse taas tykkäsin tuosta leffasta. Ei tosin varmasti niitä Del Toron tyylikkäimpiä tuotoksia, mutta tunnelma ja erityisesti musiikit iskivät kyllä täysillä meikäläiseen.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.11.2011 08:02
Mun mielestä huonoin elokuva on Alien Vs Predator.. Sain niin järkyttävän hepulin vaan sentakia kun Predator toimii yhdessä sen eukon kanssa lopulla ja ristii tämän ''saalistajaksi'' Pirullisen paljon miinuspisteitä tuolle.. Yhh..
Kirjoittanut: Demonita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2011 22:36
Itse inhoan yli kaiken Mr.Bean elokuvia. Eivät naurata sitten yhtään. Myös Epic Movie on mainitsemisen arvoinen. Tosi huonoa huumoria.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit