Gootti.net

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2010 21:42

Lainaus: FilthyVictorian

MINÄKIN ODOTAN TUOTA. Raiden kyborogina viipaloi kaiken. Herranjumala vannoutuneena MGS fanina tietysti myös peace walker PSPlle pitää ostaa!

Pitää vain toivoa että rakastetut elementit on mukana pelissä eikä peli ole vain Metal Gear + Tenchu-tyyppinen peli. Ja Grey Foxin on parasta olla mukana pelissä! Edes maininta hänestä!
Castlevania: Symphony of The Nightia pelailen vedetty jo läpi, mutta luullakseni missasin jotakin kun en saanut ''inverted castle''-modia..
Toinen peli on sitten Diablo 2 pitkästä aikaa, virittäydyn tunnelmaan Starcraft 2sta varten... Olen kadottanut Warcraft 3:n CD-keyn ;_; Frozen Thronen CD-key löytyy
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.07.2010 13:06
Nyt pelailen uudestaan läpi FFX-2:sta. Sphere Break on edelleen mysteeri minulle, enkä sen takia saa yhtä dress sphereä.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 06.08.2010 15:37
Tilasin viimeyönä Red Dead Redemptionin Xbox 360:lle , olkoot se maineensa veroinen. Final Fantasyt lähinnä kusahti kympin jälkeen. 7 ja 8 parhaat.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 06.08.2010 22:35
StarCraft 2 työn alla.. Ah kuinka kaikkien näiden vuosien jälkeen on ihan kuin kotonaan uuden pelin kanssa.. Ykköstä tuli jos jokunen tunti tahkottua, ja kakkonen ottaa ykkösestä kaiken hyvän ja kuorruttaa sen vielä herkullisemmaksi.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 06.08.2010 23:27

Lainaus: Malys_

Unohtui kokonaan mainita yksi parhaimmista peleistä jota myöskin tulee pelattua, nimittäin Zelda II: The Adventure of Link.

Hetkonen, tuohan taitaa olla se 8-bit Nintendon peli? Semmonen kultainen kasetti? Mulla oli kanssa se. Ihan loistava peli, mutta vaikeustasoltaan järkyttävä. Ikinä en päässyt läpi, vaikka pari kertaa lähellä olikin. Viimeisen palatsin loppuörvelö (ei se jättilintu vaan sitä seuraava) oli joka kerta liikaa. Mutta tuota hakatessa kyllä oppi kärsivällisyyttä varsin tehokkaasti. Eikä mulla silloin ollut nettiä tai mitään muitakaan apuja, kaikki jutut piti keksiä itse. Voi tätä nostalgian määrää...

edittii:

Lainaus: Dark Eyes

kakkonen ottaa ykkösestä kaiken hyvän ja kuorruttaa sen vielä herkullisemmaksi.

Ja lukemani perusteella saattaa hyvinkin kosauttaa nVidian näyttiksen lopullisesti
Kirjoittanut: Blida (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2010 01:12
Nykyään tulee pelailtua vain WoWia tai UT2k4. Olen sen verran pelifriikki että monia on tullut kokeiltua niin pc:llä kuin konsolillakin ja suosikkeja on kertynyt ihan kiitettävästi. Jos vain aika riittäisi pelaisin enemmänkin ja monipuolisemmin, nyt lähinnä laneissa vain.

Toisaalta, ehkä ihan hyvä vaan...
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 07.08.2010 13:05

Lainaus: Sire

Ja lukemani perusteella saattaa hyvinkin kosauttaa nVidian näyttiksen lopullisesti

Eipä ole omalla 9500GT:llä ollut ongelmaa, vaikka onkin vanha rousku ja vakiojäähdytyksillä..
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2010 17:07
Joskus MW2. Siis köyhää on kovin. Vanha kone ei pyörittäny mitään, ja uudelle ei oo hankittu muuta. Tuon mainitunkin sain lahjaksi. Kavereilla on pelattu muutakin.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2010 00:52
Jo pelkästään nostalgia-arvon vuoksi olen jymähtänyt vanhaan Segaani. Perustasohyppelyt ovat kovassa kulutuksessa ja jollain tavalla voin kait sanoa keräileväni Disney aiheisia pelejä.

Mutta kaikista mieluiten vietän silti aikaani lautapelien äärellä. Olipa kyseessä sitten Cluedo tai Monopoli, olen aina otteluun valmis. Harvemmin tartun virallisiin lautaroolipeleihin, mutta esimerkiksi sellaiset yksinkertaistetut kuten Zombies on mitä loistavin. Vielä Romeron leffoihin säveltäneen Goblinin aavemainen musiikki taustalle ja ilta ei muuta tarvitse.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2010 07:48

Lainaus: Bullyboys

olen jymähtänyt vanhaan Segaani. Perustasohyppelyt ovat kovassa kulutuksessa ja jollain tavalla voin kait sanoa keräileväni Disney aiheisia pelejä.

Haluaisin 16 bittisen Segan! Pelasin joskus teininä jotain Mikki Hiiri -tasopeliä, taisi olla nimeltään Castle of Illusion. Aivan mahtava peli!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit