Gootti.net

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2010 17:02
Pelaan: Zoo tycoon,Zoo tycoon 2, sims 2.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2010 19:31
Nyt "työn alla" Legend of the Guardians -peli. Vähän se on ehkä lyhyenpuoleinen, eikä kyllä tosiaan mikään tr00nördejen statuksennostatuspeli, mutta tällaiselle tusinapelaajalle aivan tarpeeksi haastetta, jänniä tilanteita sekä tietenkin pöllöjä. Tämä pitäisi saada kinectille sillä silloin omista hyppimisistä ja kaarroksista olisi jotain hyötyäkin, tällaisenaan meikäläisen ns. eläytyvä pelaaminen on vain hölmön näköistä.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2010 19:53

Lainaus: Piiskansiima

tällaisenaan meikäläisen ns. eläytyvä pelaaminen on vain hölmön näköistä.

Ja vaarallista. Nimimerkillä "Meinasin saada jalasta..."

Samana päivänä kun tuo pöllöpeli tuli, tuli myös Fallout: New Vegas. Peli on oikeastaan lähinnä jumalattoman suuri lisäosa Fallout 3:lle mutta erittäin hauska. Mitä nyt pikkaisen buginen mutta eiköhän kaikki pelit joista on paineita ajaa vähän liian nopeasti ulos ole. Mitään pelin pysäyttävää uberbugia ei sentään ole joten olen tyytyväinen.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.10.2010 18:00
Pelailen tällähetkellä Il-2 1946-lentosimua, sekä parasta kauhupeliä mitä olen koskaan pelannut ; Amnesia The Dark Descent. Kannattaa kokeilla!!!

Demo löytyy täältä ; http://www.amnesiagame.com/

jos kokeilette, kertokaahan mitä olitte mieltä!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2010 18:17

Lainaus: Blackrat

Samana päivänä kun tuo pöllöpeli tuli, tuli myös Fallout: New Vegas. Peli on oikeastaan lähinnä jumalattoman suuri lisäosa Fallout 3:lle mutta erittäin hauska. Mitä nyt pikkaisen buginen mutta eiköhän kaikki pelit joista on paineita ajaa vähän liian nopeasti ulos ole. Mitään pelin pysäyttävää uberbugia ei sentään ole joten olen tyytyväinen.

Falloutin ollessa kyseessä voitaisiin sanoa että läpibugiset julkaisut ovat jo perinne. Tosin olen kuullut, että toisilla peli toimii moitteetta ja toiset joutuvat säätämään kuin Linuxia ikään.

Itse olen nyt vaihteeksi taas innostunut EVE Onlinesta.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2010 11:56
Uuden koneen hankkimisen jälkeen tahkottu läpi:
-Crysis (hieno naksu, vaikkakin alienit oli semisti lame)
-Crysis: Warhead (kts. edellinen)
-Assassins Creed (Storyn syvetämisen kannalta)
-Assassins Creed 2 (kahteen kertaan)
-Half Life 2 (helevetin hieno peli)
-HL2: Episode 1 (Vähän turhan lyhyt)
-HL2: Episode 2 (Erinomainen jatko)
-Portal (En malta oottaa kakkosta)
-Call of Duty: Modern Warfare 2 (ihan jees, vajaassa seitsemässä tunnissa kamppis läpi)
-Medal Of Honor (2010, käytännössä sama peli kuin MW2, mutta kamppis AIVAN LIIAN LYHYT n. 3h)
-Singularity (Oikein kiva)
-Wolfenstein (2009, ei tämäkään yhtään huonompi, Singularity aika samanlainen)

Ja sitten on keskeneräisiä prokkiksia;
-Fallout 3 GotY (MAHTAVA!!!)
-Mass Effect
-Neverwinter Nights GotY
-Neverwinter Nights 2 GotY
-Borderlands GotY (Hauskaa hölmöilyä kun sille päälle sattuu)
-Red Alert 3 (Kamppista en oo pelannu ollenkaan)
-WH40K: Dawn of War 2 (nyt en oo oikeen jaksanu)
-GTA: Episodes from Liberty City (jotenkin tuntuu ettei tää oo niin onnistunut käännös PC:lle kuin San Andreas)

Siinä nyt äkkiseltään mitä muisti. Toki laneja odotellessa UT2004, TF2 jnejne.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2010 22:03
Tällä hetkellä kovassa kulutuksessa Dragon Age: Origins. Siinäpä vasta peli Zeldoja tulee myöskin pelattua lähes aina. Twilight Princessiä olen menossa jo varmasti 4. kertaa läpi.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2010 20:17
Magna Carta 2
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2010 20:40
Pelaan aika vähän, joten olen aina aika pihalla kaikista uusista peleistä. Motivaation ja ajan puutetta. Monta vuotta on pitänyt aloittaa yhtä sun toista peliä (ja osan olen aloittanut mutta sitten jättänyt kesken), mutta nyt ois tarkoituksena pelata American McGee's Alice läpi. Demoa olin pelannut joku vuosi sitten, ja siihen se sitten jäikin. Mutta tällä kertaa sen pelaan.
Mutta jos nyt jotain tännekin kirjoittelisin, niin vaikkapa suosikki-pelini, joiden pariin jaksaa aina palata, oli aikaa tai ei: Ultima8, Final Fantasy 7 ja Silent Hill-pelit 1-4. Olisi hauskaa löytää jotain Ultima 8:n kaltaista vanhaa seikkailupeliä... että jos joku osaa nimetä sellaisen pelin, niin oisin kiitollinen?
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2010 21:36

Lainaus: God Of Wind

Pelailen tällähetkellä Il-2 1946-lentosimua, sekä parasta kauhupeliä mitä olen koskaan pelannut ; Amnesia The Dark Descent. Kannattaa kokeilla!!!

Demo löytyy täältä ; http://www.amnesiagame.com/

jos kokeilette, kertokaahan mitä olitte mieltä!

On tullut pelailtua. Todella, todella vähän tosin, koska en yksinkertaisesti uskalla. Jo alussa, missä ei tosiaan tapahdu mitään, olen ihan paniikissa. Kaikki kunnia siis tälle, yleensä minua ei hirveän helposti saa säikäytettyä.

Lainaus: byron

nyt ois tarkoituksena pelata American McGee's Alice läpi.

Kannattaa, kerrassaan mainio peli. Pelasin sen jo ajat sitten läpi, mutta edelleen vain jaksan sitä pelata, vaikeustasoa vaihtamalla saa hurjasti haastetta peliin. Hyvä peli, sopivan kieroutunut minun makuuni. Jotenkin jännästi osaa samaistua siihen outoon maailmaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit