Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.11.2010 22:46

Lainaus: Dineara

Kannattaa, kerrassaan mainio peli. Pelasin sen jo ajat sitten läpi, mutta edelleen vain jaksan sitä pelata, vaikeustasoa vaihtamalla saa hurjasti haastetta peliin. Hyvä peli, sopivan kieroutunut minun makuuni. Jotenkin jännästi osaa samaistua siihen outoon maailmaan.

Siinä on kyllä omanlaisensa hohto siinä pelissä. Ja olisi pakko muutenkin saada se pelattua läpi, kun tekeillä ja valmistumassa on jo seuraava Alice (Alice: Madness Returns). On aika hyvännäköinen toi uusin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2010 08:27
The Suffering tuli tuossa juuri asenneltua koneelle.
Ei tämä mikään kauniin näköinen ole, verrattuna moneen muuhun peliin, mutta kauhupelit toimii ainakin mulle
Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2010 17:33
Itelle kolahtaa God Of War pelit kybällä. Pelaan PS3:lla.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 05.11.2010 11:16
Kaveri osti peliaikaa wowiin Sitä on tullu nyt pelattua flunssan kourissa. Settlers of Catan matsi viimeviikonlopulta päätyi allekirjoittaneen murskavoittoon 11 pistettä. Saas nähä miten tänä viikonloppuna käy
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2010 12:20
Eilen pelasin sähälyä Kuopion Kristillisen koulun jumppasalissa Mitä helvettiä Kristillisessä koulussa? No, Kuopion Suunnistajat pitivät saliharjoituksen siellä ja menin mukaan. Ensten sähälyä ja sitten puolituntia hikijumppaa ilman taukoja (jos työ että tiijä mitä hikijumppa on, niin se on sama kuin circuit training). Oli outoa pelata sähälyä n. 13 vuoden tauon jälkeen. Maila tuntui helvetin lyhyeltä ja muutenki tuntui vammaselta. Kummallinen laji kun ihmiset juoksee päättömänä (useimmalla tosin minun havaintojeni mukaan oli pää harteilla, heh!) pienen pallon perässä pienessä lämmitetyssä ja valaistussa salissa ja tarkoituksena on saada se pieni pallo toisen joukkueen verkkoon. Outo laji, en suosittele sählyä kellekään!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2010 09:40
Star Wars Force Unleashed 2:n pelasin läpi parissa päivässä. Pirun lyhyt peli mutta mukavaa mätkintää ja näyttäviä maisemia.

Ostin myös Bioshockin kun halvalla löysin. Ehkä pelottavin ja ahdistavin peli jota olen koskaan pelannut. Ja todella koukuttava. Pitää kiinni otteessaan niin että on vaikea lopettaa

Fallout New Vegas on vielä kesken tietenkin. Kuten edeltäjänsä, siinä on luultavasti tekemistä puoleksi vuodeksi.

Fable 3:n hintaa oli näköjään jo tiputettu 15€ mun lempipelikaupassa, joten voisi kohta puoliin varmaan laittaa tilaukseen...
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2010 20:29
Mistä Fable 3 tuohon hintaa??
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 08:23
15€ pois alkuperäisestä 70€ hinnasta oli mitä tarkoitin Tai tarkalleen ottaen 17€... Discshop on lyönyt pelin jo aleen.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.11.2010 11:58
Online Uno peli Yllätävän addiktoivaa.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 14.11.2010 16:59
nyt alla fallout new vegas ja Arcania Gothic 4. jälkimmäi muute ihan ok peli mutta käännöksen olis saanu tehdä paremmin puuceelle. tökkii aivan liikaa. tehot kyllä pitäs riittää pyörittämiseen. samasta kärsi myös edellinen gothic. hahmon taitoja on aivan liian vähän. olisin odottanu että 16 levelin jälkee olis tullu lisää mutta ei :/ loppua kohden tulee väkisin sellai hahmo joka osaa kaiken tai riippuu koska se loppu tulee. kartan mukaa itse olen suunnillee puoles välis ja levuja tommonen 21 muistaakseni. taistelu systeemi on parantunu omasta mielestäni huomattavasti kolmoseen verrattuna. vielä lisään että xboxin ohjaimella olisi ollu melkeimpä unelma pelata mutta eivät ole sitä 100% synkannu peliin. menussa pakko käyttää hiirtä esim...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit