Gootti.net

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.11.2010 14:57

Lainaus: Black sun child

mut sit oli pakko alkaa vähä miettii järkevästi et se on vaan peli ei koko elämä

Ihan fiksua. Siinä vaiheessa kun pelaaminen menee siihen että se haittaa oikeasti elämistä tavalla tai toisella, niin kyseessä on pahemman luokan addiktio. Niin sanoo myös Dr Phil!
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2010 17:28
Mulla ei äly riitä kovin moniin peleihin. Eli tyydyn pelaamaan Simssejä. Nykyään Sims2 ja 3 suuressa kulutuksessa, sen sijaan tuota alkuperäistä en ole pariin vuoteen pelannut (harmi, koska siinä on ihan mahtavat musiikit!) Aloitin Simsin pelaamisen heti kun se Suomessa ilmestyi, muistaakseni vuonna ´99 tai ´00. Konsoleilla ei noi Simsit paljon innosta lukuunottamatta Urbzia.

Mun uusin konsolipelituttavuus on God of War III. Katselin kun poikaystäväni pelasi, mutta en uskonut osaavani itse. Päätin kuitenkin koittaa, ja pelasin koko homman läpi. Tykkäsin kovasti.

Tosta GOW:ista innostuneena aloitin Dante's Infernon myös, pitäis vaan jaksaa pelata useammin..
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.12.2010 18:39

Lainaus: Black sun child

Hehe noh enpäs hokassu et kaikki ei välttämättä ymmärrä miten täällä savossa asiat sanotaan

off topic

savo on lepposa murre
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 15:34
Ostin Beyond Good & Evilin Steamista vähän aikaa sitten. Oli pakko kun kerta sitä on hehkutettu niin paljon, vaikka vanha peli onkin. Ihan hieno peli tuo kyllä on, mutta liika hiippailupainotteisuus jotenkin häiritsee, etenkin kun pelattavuus ei tunnu tukevan sitä hiippailua kovin hyvin.

Sen lisäksi latasin Steamista Amnesia: The Dark Descent-nimisen kauhupelin demon. Ehdin pelata sitä noin 5 minuuttia ennen kun alkoi pelottaa liikaa. Hyvä peli, mutta kun jo demosta on jo noin paniikissa eikä yhtään hirviötäkään ole vielä näkynyt, en varmaan viitsi koko pelistä maksaa sitä viittätoista euroa. Pitäisi eka kutsua iso kaveriporukka henkiseksi tueksi, että pystyisin pelaamaan.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2010 17:44

Lainaus: Ratpick

Sen lisäksi latasin Steamista Amnesia: The Dark Descent-nimisen kauhupelin demon. Ehdin pelata sitä noin 5 minuuttia ennen kun alkoi pelottaa liikaa. Hyvä peli, mutta kun jo demosta on jo noin paniikissa eikä yhtään hirviötäkään ole vielä näkynyt, en varmaan viitsi koko pelistä maksaa sitä viittätoista euroa. Pitäisi eka kutsua iso kaveriporukka henkiseksi tueksi, että pystyisin pelaamaan.

Itse pitäisi hankkia tuo peli mutta katsoo nyt, uskaltaako edes pelata kun olen niin nössö välillä.

Tällä hetkellä tulee lähinnä pelattua Dragon Age: Originsia lisäosineen. Se peli on niin rakkaus ! Tulee toki muitakin pelattua, kuten The Legend of Zeldoja, Resident Evilia, The Sims 2:ta ja muita. Olen myöskin pelannut jossain välissä aika paljon MMOPRG:itä, kuten WoWia ja Perfect Worldia molemmissa tilit vielä tallessa, ehkä vielä joskus..?
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2010 17:56
Ostin Good Old Gamesista Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscuran...

Olen vain niin käsi etten pääse edes ensimmäisesta kylästä eteenpäin kuolematta ;__;
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 07.12.2010 18:54
Tietääkö kukaan mitään samankaltaista peliä kuin Ultima 8? Sellainen vanhahtava, mielenkiintoinen ja hyvä peli? Millä sanoilla mä nyt tuota Ultima 8 kuvailisin Ehkä joku tajusikin, tai tietää kyseisen pelin, ettei enempää sanoja tarvita. Joo, kyseessä siis seikkailuroolipeli (Elementtijumalia, katakombeja ja loitsuja: what's not to like?)
Ultima 7 ja 9 olisi siskolta lainattavissa (kunhan saisin aikaan sen että lainaisin ne), mutta jos jotain muita vastaavia hyviä pelejä löytyy kuten Ultimat, niin ois hienoa tutustua niihin, eli suosituksia?

Piti pelata Alicea, mutta pelasinkin sitä vain yhden kentän verran, ennen kuin energia loppui. Nyt aattelin että kokeilenpa Thief-pelejä, kun veli jätti pari, mutta en saanut kuin pelin asennettua ja aloitettua, kun se jumitti. Sen jälkeen en ole jaksanut kokeilla uudestaan. Kieltämättä olisi ehkä helpompaa, jos tuollaisia hyviä pelejä löytyisi pleikalle. Olisi se pelaamisen aloittaminen vähemmän helpompaa. En tiedä miksi, mutta siltä tuntuu.
Ja jos olisi joulun jälkeen rahaa, voisin etsiäkin jonkun käytetyn ja halvan Left for Dead -pelin. Ainakin muistelen että tuo oli juuri se zombie-peli, jossa pystyi mm. istuttavalla ruohonleikkurilla ajamaan zombien päältä... se näytti aika hauskalta.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.12.2010 19:38

Lainaus: Abigor

Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura

Mutta tässäpä peli. Toi alku on hankala, sen verran itsekin muistan. Juokset vain kaikkia turhia pikkutehtäviä ja ahkeraa save/loadia. Ja valmistaudut järjen lähtöön kunhan pääset kääpiökaivoksiin
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 07.12.2010 20:54
Alotin tänää just hakkaan pleikkarilla Champions of Norrathia ei vitsi, tällaista päätöntä säntäile-ympäri-pöpelikköä-ja-nirhaa-örkkejä-sun-m uita-öttiäisiä-gayhaltioiden-kera -peliä mää kaipaan. Loistavaa. Eikä kuitenkaan LIIAN koukuttava (kröhöm), vaan sellainen.. sopivan tympeän viihdyttävä.
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 02:07

Lainaus: Loomy

Mun uusin konsolipelituttavuus on God of War III. Kats

Laaav Itselläni on God of War I , II ja III, mahtavia pelejä ja erittäin koukuttavia. Jostain kumman syystä kanssaeläjät eivät innostu siitä, jos yhtäkkiä pomppaat seisomaan sohvalla ohjain kädessä ja kiljut " ai äääm the gaad of waar !!!" jonka jälkeen kikattaa mielipuolisesti kun on voittanut jonkin kentaurin tapaisen örkkimörkin. Enhän minä koskaan eläydy liikaa pelimaailmaan.

About vuosi sitten tutustuin sellaiseen tekeleeseen kuin Assassin's Creed. Ja siitä lähtien ainut asia mistä mieheni kanssa olemme riidelleet ovat pelivuorot. Loppujen lopuksi se nelisen tuntia ei riitä mihinkään. Tuossa parisen vkoa (?) sitten ilmestyi Assassin's creed brotherhood, joka on vielä parempi kuin kaksi edeltäjäänsä, paras peli ikinä, olen täysin koukussa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit