Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: JohnVonLondon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2010 09:30
Kaikenmaailman SmackDown vs RAW- pelit löytyy.- Drakan-pelit on myös suosikkipelejä ollut ja GTA-pelejä joskus tuli pelailtua.

Tietokoneella pelailen vanhempia rpg-roolipelejä. Itsekkin olen joskus yrittänyt omaa peliä väsätä Rpgmaker 2k/3:lla, mutta en ole vielä mitään saanut aikaan
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 14:22

Lainaus: winterheart

Itse pitäisi hankkia tuo peli mutta katsoo nyt, uskaltaako edes pelata kun olen niin nössö välillä.

Kokeile demoa ensin. Pelissä on ihan uskomattoman paljon tunnelmaa, mutta en tiedä kehtaanko maksaa viittätoista euroa pelistä jota en pysty pelaamaan kuin viiden minuutin istunnoissa. Paras kokemus pelistä tähän mennessä:

"Herp derp, kävelen tässä pimeässä kellarissa, ei ole valoa kun poltin jo kaiken öljyn. Menenpä tuosta huoneeseen, vähän kyllä kuumottaa. No, eipä ollut tässäkään huoneessa mitään. Laitanpa oven kiinni perässä ettei joku otus lähde seuraamaan. Katotaas nyt mitä löytyis MITÄ TOI OLI AAAARGH TUULI PUHALTAA JA PAMAHDUS MÄHÄN SULJIN TON OVEN JUST ÄITI MÄ KUOLEN!!!!"
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.01.2011 16:16
Haluaisin pelata FFVIIItä mutta tuo tilttaapi aina tietyssä kohdassa ja aaaargh kun se on niin hyvä peli! Ärsytää. Eikä voi pelata. ;(
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.01.2011 21:41

Lainaus: Iiriva

Minä en nykyään paljoa pelaile, mutta muutama peli pyörii vähän väliä.Läppärillä:Star wars galactic battlegrounds; se on tehty 2001, mutta pidän siitä silti! Sims 2 miltei kaikkine lisäosineen; tyttömäinen hömpöttäjäpuoleni

Muistinpa juuri, että pari vuotta sitten pelailin myös AVP 2-peliä, mutta vissiin se on nyt jossain laatikossa varastossa. Hmph, nyt opistolla, missä minulla on liikaakin vapaata aikaa, olisi ollut mukava mäiskiä alieneilta limat ulos ja ihmisiltä päät irti, mutta ehkä sitten joskus taas...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.01.2011 11:28

Lainaus: Iiriva

Hmph, nyt opistolla, missä minulla on liikaakin vapaata aikaa, olisi ollut mukava mäiskiä alieneilta limat ulos ja ihmisiltä päät irti, mutta ehkä sitten joskus taas...

Steam on sellainen ohjelmisto, jonka välityksellä voit pelata (Steamin nettikaupasta) ostamiasi videopelejä. Tuossa on se hyvä puoli, ettei tarvitse käyttää DVD- eikä CD-levyjä ollenkaan. Lisäksi Steamin nettikaupassa on välillä hyviäkin tarjouksia. Joulun alla esim. Battlefield: Bad Company 2 maksoi jotain 13 euroa.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.01.2011 14:23

Lainaus: kuopassa

Tuossa on se hyvä puoli, ettei tarvitse käyttää DVD- eikä CD-levyjä ollenkaan

Itse kyllä haluan omistaa ihan fyysisen kopion. Mitähän luulette tapahtuvan esim siinä tilanteessa, että Valve menee nurin ja joku firma ei jatkakaan Steamin ylläpitoa? Hyvin epätodennäköistä, mutta mahdollista. En oikein jaksa uskoa, että siinä vaiheessa on enää mitään väliä paljonko pelejä on Steamiin ostanut, ne ovat kadonneita iäksi.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.01.2011 07:36
Tuo on yhtä epätodennäköinen juttu kuin jos Facebook menisi nurin ja kaikki tiedot häviäisivät. Kun on riittävästi käyttäjiä, sitä tietoa ei voi niin vain hukata.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2011 11:59
Pelaan Devil May Cry 4:sta, VIHDOINKIN! Onhan nuo pelin kaikki kolme aikaisempaa osaa hakattu jo läpi ja puhki moneen kertaan. Nyt on nelonen kätösessä niin iiiiih! Danteeee!

Lisäksi pelailen Luna Onlinea, tai siis juuri aloitin. Karkkivärinen ihkuiluanimehahmoMMO on se. Ihan kivahan se on, tosin en välillä tajua kartasta hevon kakkaakaan, mikä syö motivaatiota.
Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2011 16:48
Tuli tossa vähän aikaa sitten pelattua Dead Space 2 läpi. Ihan sairaan hyvä peli, parempi kuin
ensimmäinen osa vaikka hyviä pelejä molemmat.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2011 00:50
Minecraftia, Sacredia, Diablo 2 ja Amnesiaa tällähetkellä.
Diablossa on mukava kehitellä erilaisia versioita eri hahmoluokista ja odotella sitä 3 versiota tulevaksi. Sacredissa taas on niin iso maailma että siinä menee oma aikansa kolutessa koko paikka läpi.
Amnesiassa en ole kyllä päässyt puusta pitkälle tämän minun keskittymiskykyni kanssa. Muuten oikein mielenkiintoinen peli.
Minecraftissa meillä on taas jo oma serveri (saa tulla )ja populaa rakentamassa kaikenlaista enemmän tai vähemmän erikoista rakennelmaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit