Gootti.net

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2011 19:12

Lainaus: kuopassa

Mikä muuten siinä World of Warcraftissa viehättää? Eikö sinua pelota jos jäät peliin koukkuun niin kuin jotkut ovat jääneet ja menettäneet kaverit, työn, parisuhteen sen myötä?

Mukavan monipuolinen peli. On sangen hauskaa luoda oma hahmonsa, kehittää sitä eteenpäin, tehdä tehtäviä yksin tai seurassa, seurata tarinan kulkua. Kunnon todellisuuspakoa aivan eri maailmassa, unohtaa arkimurheet mukavasti.

Koukkuunjääminen ei pelota, oon nyt kuitenkin ollut wowaaja n. 5 vuotta, ja koko peliin mut tutustutti oma mies. Wowi on meidän parisuhteen yhteinen "harrastus" Eikä olla niin intohimoisia wowinörttejä etteikö oikea sosiaalinen seura kiinnostaisi.
Kirjoittanut: AnticDeath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2011 23:12
Nykyään nintendo ds pelejä ainoastaan (oppitunneilla...öhöm)
tilasin juuri modpiirin siihen joten saan kaikki pelit ilmaiseksi :3
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2011 01:47

Lainaus: Heetteri

Jonkintasoinen kulttiklassikko, ja yksi omista suosikeistani! En kuitenkaan voi suositella kellekään joka ei jaksa dialogeja, vaan kaipaa pelkkää räiskintää ja mäiskintää koko ajan. Pelin juoni on erinomainen, hahmot kiehtovia ja huumori mainiota. Käyttöliittymä on hieman haastava, mutta ei ole pilannut minulta pelaamisnautintoa.

Joo, voin nyt pelin melkein loppuun asti pelanneena kompata kaikkea. En suosittelisi tätä peliä kenellekään joka välittää pelkästä tappelemisesta, koska pelin taistelujärkestelmä on aika paljolti susi. Tästä syystä olen pumpannut hahmollani pelkkiä henkisiä ominaisuuksia. On se vaan niin kiva, kun voi hoitaa lähes kaikki konfliktit puhumalla.

Seuraavaksi ajattelin kokeilla pelata pelin uudestaan mutta hiukan erilaista hahmoa pelaten. Jotenkin aina näissä peleissä päädyn pelaamaan peruskilttiä hyvistä joka kuitenkin rikkoo kaikki mahdolliset lupaukset ja sopimukset tavoitellessaan kaikille kivaa ratkaisua. Nytkin hahmon alignment roikkuu siellä Chaotic Goodissa (mikä on varmaan Chaotic Neutralin ohella yleisin alignment mitä pelaan D&D:n pöytäversiossa).

Seuraavana voisin kokeilla yrittää pelata joko täyttä mulkvistia (Lawful Evil) tai hyvistä joka pitää sopimuksista ja lupauksista kiinni (Lawful Good). Saa nähdä vaikuttaako se merkittävästi pelin etenemiseen, mutta lukemani mukaan tuollakin on merkitystä. Sen lisäksi johonkin toiseen factioniin liittyminen voisi olla hauskaa. Valitsin ensimmäisellä pelikerralla Society of Sensationin ihan vain koska se vaikutti itselleni sopivimmalta, mutta olisi hauskaa myös nähdä mitä pelillä on tarjota jos pelaisikin Dustmania, Xaositectiä, Anarkistia tai Godsmania.

Tässä taisi tulla vähän liikaakin esille synkkä historiani D&D-nörttinä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.03.2011 02:16

Lainaus: Ratpick

Joo, voin nyt pelin melkein loppuun asti pelanneena kompata kaikkea. En suosittelisi tätä peliä kenellekään joka välittää pelkästä tappelemisesta, koska pelin taistelujärkestelmä on aika paljolti susi. Tästä syystä olen pumpannut hahmollani pelkkiä henkisiä ominaisuuksia. On se vaan niin kiva, kun voi hoitaa lähes kaikki konfliktit puhumalla.

Luulin jo falloutiksi, sen kuulemma voi pelata läpi tappamatta mitään.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2011 08:38

Lainaus: Ratpick

Seuraavana voisin kokeilla yrittää pelata joko täyttä mulkvistia (Lawful Evil)

Eikös täysi mulkvisti olisi chaotic evil?
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2011 13:37

Lainaus: Heetteri

Eikös täysi mulkvisti olisi chaotic evil

Oma mielipide, mutta mun mielestä Lawful Evil on noista kahdesta alignmentista pahempi, koska vain täydellinen mulkku pystyy tekemään pahoja pysyen samalla kuitenkin järjestelmän sisällä. Chaotic Evil on Evil alignmentien "lol randumb" joka ei vaadi yhtään yrittämistä. Kyllä Chaotic Evilillä on paikkansa D&D:ssä, etenkin Planescapessa jossa iso osa maailmasta pyörii LE baatezujen ja CE tanar'rien välisen sodan ympärillä mutta yleisesti Lawful Evil on mielestäni mielenkiintoisempi.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2011 02:03
Tetristä. En mä jaksa keskittyä mihinkään päiviä/viikkoja/kuukausia kestäviin peleihin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 26.08.2011 19:41
Voisin marmattaa. Nimittäin Soul Calibur IVn PASKUUDESTA. Siinä on peli, joka on täyttä kuraa kaikessa muussa paitsi grafiikoissa. ÄLKÄÄ OSTAKO.

Tuli pelattua Bayonetta peli kawerin kanssa läpi ja petyin hieman. Tarina olisi voinut olla syvällisempi, vaikka hack n' slashista pidänkin. Muttakunsiitäpuuttuijotain. Juoni oli jotenkin hieman sekava jne... ja hahmot vähän sellaisia etten kestään niistä erityisemmin pitänyt. Itse Bayonetta oli niin miesten mieleen kuin olla ja voi. Isot tissit isot perse, vielä alku animaatiossakin viholliset repi Bayonetan puvun riekaleiksi juurikin tissien ja perseen kohdalta. Mutta se oli kyllä vain sattumaa.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2011 15:00
Itse en pelaa koskaan oikein mitään, mutta jokin aika sitten innostuin Alice: Madness Returns pelistä. Ajattelin ostaa sen mahdollisesti omaksi. En tiedä mikä siinä innosti, mutta jotenkin se vaan innosti
En kyllä sitten tiedä onko oikeasti edes hyvä peli, mutta olen kuullut joidenkin tykkäävän pelistä.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2011 01:36
On monta vuotta ollut aikeissa kokeilla WOWia mutta kun on nähnyt kavereita jotka sitä pelaa niin en uskalla, pelkään jääväni siihen niin lujaa koukkuun ettei muusta elämästä tule mitään enää! Mutta Call of dutya tulee pelattua, saisi vielä sen black opsin niin olis kivaa! mortal kompatti(vompatti) on kans ihana peli, itse en sitä ikävä kyllä omista mutta kaverin luona aina kiva käyä pellaamasa sitä Simsiäkin tulee joskus aloteettua mutta siihenkin jää niin kovaa koukkuun että ei aina uskalla ellei tiedä että turhaa aikaa on PALJON. NHL:ää joskus kans sillä poikaystävä pelaa sitä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit